Snel en vakkundig

Altijd heel plezierige service!

Heel plezierige service! Altijd heel plezierige service!

Zeer tevreden, goeie service en duidelijk.

Vriendelijke geholpen en duidelijke taal bij de proefrit en het voorafgaande Telefonisch contact. Snelle en nette afhandeling bij aankoop en levering van de auto. Nog steeds erg tevreden

Goed geholpen en op tijd klaar

Op tijd klaar en weer top

Waar de klant nog koning is En ook nog gewassen auto!

prima geholpen

prima geholpen aan de balie . ingeschatte tijd was iets meer maar een kop koffie extra maakt veel goed. Even wat werk kunnen doen mooi toch

Goed en eerlijk bedrijf.

Ik heb hier een aantal weken geleden een auto gekocht en werd hier goed geholpen. Alles klopte aan de auto en deze zag eruit zoals hun hadden omschreven. Ook het afleveren ging duidelijk en snel.

Plezierige mensen

Goede uitleg,komt heel eerlijk over Dus veel vertrouwen in de garage

Het was top

Wij zijn heel goed behandeld het was prima

snel afspraak kunnen maken en goede service

Ik heb voor de reparatie snel een afspraak kunnen maken. De auto is tot tevredenheid gerepareerd.

-Eerlijke en vertrouwelijk overgekomen. Zijn zeer tevreden

Perfecte aflevering

Geweldige ervaring met Martijn als verkoper. Helder correct en zeer duidelijk

Goede ervaring met de medewerkers en prima service

Top bedrijf !

Wordt goed geholpen en de prijs is oké

Goede service en snel afhandelen

Goede service en snel afhandelen

Goed en netjes

Netjes en goed behandeld correcte afhandeling

Prettig zaken doen

Nette zaak en in overleg is er ook nog wat mogelijk

Mijn ervaring met combi is altijd positief

Allereerst merk ik op dat het personeel buitengewoon klantvriendelijk en behulpzaam is. De mensen zijn beleefd, geven niet alleen begrijpelijke antwoorden, maar stellen ook relevante vragen. Wat opvalt in het bedrijf? Het is er opgeruimd en schoon. Kortom: een servicegericht bedrijf waar je zonder probleem met je beste vrienden en collegae uit het hele land kunt verschijnen kunt verschijnen.

Plezierig geholpen en er is meegedacht.

Prettige ontvangst, keurig te woord gestaan. Inruil auto werd niet afgekraakt en ik reed weg met de auto waar ik voor kwam.

Eerlijk en betrouwbare zaak.

Door mijn enthousiasme ben ik bij de aankoop van de auto enkele zaken vergeten te vragen. Enkele dagen voor het ophalen van de auto werd er op al mijn vragen eerlijk geantwoord en heb ze ook het bewijs kunnen leveren. Een week nadat ik de auto had opgehaald ontdekte ik nog enkele klachten. Een daarvan zou tijdens aflevering al zijn opgelost. Helaas kwam deze klacht terug, maar werd zeer netjes opgelost. Tot op heden rijd ik met veel plezier in de auto. Voor mijn volgende auto heb ik de reistijd er wel voor over om hier weer een auto te kopen.

Klant vriendelijk en denkt mee om tot de juiste keuze voor mijn zask

Net bedrijf die ook met de klant mee denkt om de juiste auto te vinden

Een Klantvriendelijke ondersteuning met goede kwaliteit in uitvoering

Met mijn vraag voor hulp werd adequaat en zeer verantwoord omgegaan.

Audi A4 avant 2014 gekocht

Ik heb drie weken geleden een Audi A4 Avant 2.0Tdi gekocht en een Skoda Octavia ingeruild. We werden keurig ontvangen bij onze afspraak met in achtneming van alle Corona regels. De Audi bekeken en in proefgereden. We werden het eens over de prijs in een goed een eerlijk gesprek. En als je de zaak binnenkomt zie je al dat alles bij hen goed voor elkaar is. De Audi is volgens afspraak pico bello afgeleverd. Wij gingen een week later toen alles klaar was met een glimlach weer naar huis. Wat mij betreft ben je bij het kopen van een auto bij Auto Combi aan een top adres. Alles ging gied. Dus de maximale score, een 10.

Eerlijk en goed bedrijf!!

Heel net en eerlijk bedrijf! Oprecht Vriendelijk personeel, geen gladde praatjes. Tuurlijk het blijven verkopers die staan er niet voor niks natuurlijk maar dat is ook logisch en mag ook. Maat geen babbels en afspraken die ze niet na komen. Wij hebben daar een auto gekocht en gewoon een goed gevoel bij. Achteraf was er eea aan de hand mee, het is kontakt opnemen met ze en ze zorgen dat alles netjes afgehandeld wordt. Ik wou de auto ivm afstand meteen meenemen, dit had niet hun voorkeur en achteraf is dat terecht gebleken. Maar zoals gezegd hebben ze alles netjes afgehandeld. Ze doen en houden zich aan wat ze ook tijdens de verkoop zeggen. Het is echt een bedrijf die hecht aan klantenbinding ipv snelle verkoop. Het is een heel groot bedrijf maar daar is niks van te merken in de service. Ik kan en heb ze echt aanbevolen. Over een jaar of vier komen we zeker weer terug hier.

Doen wat ze moeten doen

Koningsspil 1

7770 AD Hardenberg

Over COMBI

Partner in Mobility! Wij zijn hét BOVAG autobedrijf in de regio voor uw auto, bestelwagen, camper, truck en trailer. Je kunt bij ons terecht voor nieuwe auto's en occasions. Daarnaast zijn onze monteurs dagelijks in de werkplaats actief om de voertuigen te onderhouden en eventuele reparaties uit te voeren. Met een eigen verhuurafdeling, leasemaatschappij en carwash zijn wij dé partner voor jouw mobiliteit. Graag tot ziens in Hardenberg!