Professioneel en correct geholpen bij de aanschaf van een (andere) auto!

Bij Combi zijn ze ook zeer behulpzaam geweest om nog wat puntjes op de " ï ", te gaan zetten, dit dan door wat lakwerk aan te passen (extra spuitwerk....). Matijn nog bedankt voor de begeleiding in de aanschaf van onze Opel Crossland.

Prachtige auto gekocht bij Martijn, enorm prettig ge verkoper!

Zeer goed geholpen door Martijn bij de aankoop van mijn auto, martijn denkt goed met je mee als klant en kijkt samen met je naar alle mogelijkheden. Kortom heel blij met mijn auto en credits naar de verkoper!

Perfecte afhandeling

Professionele houding maar het uur tarief is voor een particulier wel wat aan de hoge kant…

Goede ervaring

Contact met Martijn was goed. En ben blij met de auto

Vriendelijk en netjes behandeld

Goede auto gekocht voor een goede prijs.

Van A tot Z keurig en klantvriendelijk geregeld!

Super klantvriendelijk en goed advies!

Het contact was erg prettig, met hele vriendelijke medewerkers en eigenaar. Veel goede en mooie auto's gezien, gedegen advies ontvangen en zeer te vreden met onze aankoop! Echt een aanrader als je op zoek bent naar de voor jou geschikte auto.

Topservice!

Super leuk bedrijf met goede service!

Keurig netjes en correct geholpen.

Een perfect verlopen onderhandelin en aankoop van een auto .

İk ben correct geholpen en alles is goed verlopen ! Ondanks dat we de aankoop van onze auto via internet en telefonisch hebben gedaan vanuit het Buitenland .

Klantvriendelijk en zeer goede uitleg.

Onze auto hier in januari ingeruild voor een automaat. We hadden bewust voor een automaat gekozen, het was echter wel iets anders dan een schakelbak. De werking werd ons voor de proefrit goed uitgelegd. De auto was van het zelfde merk en model dat we hadden en die beviel ons goed. Nu na 2 maanden kan ik zeggen Combi heeft ons een fijne auto verkocht. Kortom we zijn zeer tevreden.

Gewoon altijd vriendelijk personeel en goede service.

Nette afhandeling.

Prettige mensen, prima service en garantie waargemaakt

Prettige mensen, prima service en garantie waargemaakt

duidelijke verkoper

complimenten voor de verkoper, duidelijk en heldere afspraken mee gemaakt.

Professioneel en goed geholpen

Snel, vriendelijk, flexibel en goed

Geweldige service, zeer klantvriendelijk!

Top bedrijf

Altijd snel geholpen Top.

De site was duidelijk met voldoende informatie over de auto. Het gesprek welke hierop volgde was relax zonder dat er sprake was van pressie om de auto te kopen. Het gesprek met Martijn verliep goed en hebben ook direct besloten om de auto te kopen. Hij is geïmporteerd uit Duitsland, dus de combinatie met de FordPass werkte niet en de code moest gedeactiveerd worden. Dat liep wat moeizaam en heb ik uiteindelijk zelf geregeld.

Gewoon klantvriendelijk en behulpzaam.

Zeer vriendelijke en vakkundige hulp

Ik zag een mooie auto staan op de site, na een belletje was de proefrit meteen vastgelegd. Na het weekend naar Combi gereden en vriendelijk ontvangen door de verkoper met een bakje koffie. De auto was keurig, zoals in de beschrijving stond en ik heb hem dan ook meteen gekocht na een geslaagde proefrit. Een klein garantie puntje kon gewoon bij de garage in onze buurt worden opgelost en werd gewoon goed afgehandeld door Combi. Top service!!

prima ervaring

We worden heel netjes behandeld .

Perfecte service en samenwerking

Combi denkt mee, helpt mee, is daadkrachtig en verleent perfecte service!

Snel en vakkundig

Over COMBI

Partner in Mobility! Wij zijn hét BOVAG autobedrijf in de regio voor uw auto, bestelwagen, camper, truck en trailer. Je kunt bij ons terecht voor nieuwe auto's en occasions. Daarnaast zijn onze monteurs dagelijks in de werkplaats actief om de voertuigen te onderhouden en eventuele reparaties uit te voeren. Met een eigen verhuurafdeling, leasemaatschappij en carwash zijn wij dé partner voor jouw mobiliteit. Graag tot ziens in Hardenberg!