Eerlijke en Vriendelijke medewerkers

Snelle afhandeling bij aankoop en aflevering. Ze doen wat ze beloven. Onlangs een tweedehandse auto gekocht. Waar de achteruitrijcamera van niet naar behoren werkte. Deze hebben ze kosteloos vervangen. En dat terwijl het officieel niet onder de garantie viel. Kortom echt een aanrader

klantgericht en vakmensen !!

ik mis het gebak wel bij de koffie !

Was top!

Goed geholpen, en erg flexibel

Komen de afspraken tot nu toe altijd na. Het laatste punt (storing motor sensor) prima opgelost. Eerst geprobeerd alleen de storing te resetten (zonder kosten). Helaas hiep het niet, vervolgens verdere analyse en het bleek een defecte sensor. Uitgewisseld op dezelfde dag en was netjes voor het einde van de dag gereed.

Prima bedrijf goede wasstraat

Ik kom daar voornamelijk om m’n auto’s te wassen en wordt altijd keurig geholpen door het personeel

Heel goede ervaring

Wij zijn heel goed geholpen Alle toezeggingen zijn zonder enige moeite gedaan.

Uitstekende service en zeer vriendelijke verkoper.

Een normale behandeling

Een matige communicatie qua duidelijkheid en begrijpen van elkaar.

Zeer goed geholpen door Martijn. Alles super geregeld

zeer klantvriendelijk

goede service en goed personeel.

Ze houden zich altijd aan de afspraak.

Wij zijn zo goed behandeld ik zou niet weten wat er beter zou kunnen

Prima garage met goede mensen

Altijd goede service

Goeie ervaring

prima service

Zeer deskundig

Helder, goede communicatie

Prettig zakendoen geweest; afspraken worden nagekomen

Goede omgang met vertegenwoordiger Wouter

De vertegenwoordiger Wouter vond ik n prettige persoon in de omgang Jammer dat de reserve sleutel op de dag van overdracht niet aanwezig was en ikzelf op een later moment zelf een sleutel ergens bij mij in de buurt moest laten inleren wat me ruim n halve dag heeft gekost met de bijbehorende stress van het regelen daarvan De gekochte VW T-Roc bevalt ons prima

Super service en flexibel

Paar keer omhoog gezeten met vervoer maar goed geholpen

Snelle service. Snelle deal. Goede kwaliteit. Niks mis mee....

Fijne service en zijn er als je ze nodig hebt

Moest onverwacht definitief afscheid nemen van m'n vorige auto. Transport hiervan naar de garage werd geregeld, kreeg snel een huurauto en daarna bemiddeling bij aanschaf huidige auto. Blij mee!

nette zaak

Kwam via een algemene autsite bij ze uit voor inruil van een auto. Alles verliep zeer correct en toen er kort na levering een gebrek leek te zijn handelden ze ook klantvriendelijk en snel. Kortom, aanrader :)

Prima geholpen.

Goede verkoper afspraak goed nagekomen

Gewoon goed. Bovendien wordt er meegedacht

Als boven

Heel tevreden

Aardige verkoper,alles goed geregeld,goede inruilprijs voor mijn auto.

Over COMBI

Partner in Mobility! Wij zijn hét BOVAG autobedrijf in de regio voor uw auto, bestelwagen, camper, truck en trailer. Je kunt bij ons terecht voor nieuwe auto's en occasions. Daarnaast zijn onze monteurs dagelijks in de werkplaats actief om de voertuigen te onderhouden en eventuele reparaties uit te voeren. Met een eigen verhuurafdeling, leasemaatschappij en carwash zijn wij dé partner voor jouw mobiliteit. Graag tot ziens in Hardenberg!