Altijd bereid mee te helpen om problemen snel op te lossen!

Altijd bereid mee te helpen om problemen snel op te lossen. Ik ben een zeer tevreden klant.

Prima geholpen

Vaak wordt bij wisselen zomerbanden/velgen naar winterbanden/velgen de binnenkant van de velg beschadigd doordat de velg door een onzorgvuldige handeling bij het eraf halen tegen de schijfrem aankomt. Als je dure velgen hebt, en je zelf Pietje Precies bent is dat niet fijn! Mijn ervaring is dat ze dit bij Henk Kuiper altijd netjes, voorzichtig en zorgvuldig doen, dit in tegenstelling tot andere bedrijven, zo is mijn ervaring.

Goede garage, mooie showroom, 1 woord perfect

Altijd welkom,goede service, zeer goede monteurs/hebben echt veel kennis van zaken. Dikke aanrader voor aankoop auto en onderhoud.

Value for money

volgens afspraak de werkzaamheden gedaan!

Fijne & nette service!

Auto netjes gehaald en gebracht

Top bedrijf doen wat ze belo en

Ze staan altijd klaar zijn behulpzaam en doen wat ze beloven.

zoals ik graag een auto koop

Mijn ervaring eerlijk en goed autobedrijf. Heb al veel auto's gekocht en kan Henk kuipers auto's alleen maar aan raden.

Meedenkend en met een oplossing komen

Probleem voorgelegd en de voorgestelde oplossing zeer doeltreffend en voordelig

Prima bedrijf

Heel correct geholpen

Geweldig bedrijf met prachtige auto's.

Vanaf het moment dat je de showroom binnenkomt, voel je je als man thuis. Diverse prachtige auto's staan om je heen. Een geweldig bedrijf met een no-nonsense mentaliteit. Je betaald voor een product en dat moet goed zijn. Met andere woorden, als je hier geen auto koopt dan koop je hem nergens anders. Ik ben blij met mijn audi a3 limousine.

Altijd goed. Klantgericht. Beter dan een gemiddelde dealer

Goede plek voor het kopen van een gebruikte auto. Vooral premium merken met mooie opties. Liefhebberauto’s

Ga zo door

Kort maar krachtig!

De werkelijke ervaring moet nog komen de eerste 10 jaar.

Persoonlijke aandacht

Omdat een leenauto kennelijk niet beschikbaar was, ben ik (slecht ter been) naar huis gebracht en is mijn auto aan het eind van de dag op mijn oprit gezet. Zelf was ik om die tijd bij mijn vrouw in het verpleeghuis, dus deze service wordt door mij zeer gewaardeerd.

Netjes, betrouwbaar en professioneel

What you see is what you get!

Een bedrijf waar de klant nog koning is.

Ten eerste was de ontvangst zeer prettig. Henk Kuiper heeft uitgebreid de tijd genomen voor ons. We mochten ook gelijk een proefrit maken. Hij heeft geduldig van alles over de auto verteld en al onze vragen beantwoord. De auto is keurig afgeleverd en bevalt tot nu toe prima. Een fijn autobedrijf om zaken mee te doen.

Goed en snel!

Goed en snel!

Betrouwbaar en goede service!

Betrouwbaar, kwaliteit en goede service!

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Zie boven

Professioneel en betrouwbaar

Al jaren klant, nooit teleurgesteld.

Zeer prettig contact en prima afhandeling van de aankoop

Vanaf het begin prima contact, goede informatie en er wordt heel goed meegedacht.

goede service

snelle goede service en goede communicatie.

Altijd goed.

Prima en snel geregeld.

Prachtige auto gekocht bij dit klantvriendelijke bedrijf

Na lang zoeken een auto gevonden bij dit bedrijf. Tijdens de bezichtiging zeer netjes em professioneel geholpen door Harm. De auto bleek nog mooier dan op de site. Ik kreeg een prima prijs voor mijn eigen auto en de koop werd gesloten. Nadat er enige tijd later een trekhaak onder de auto was gezet kon ik deze ophalen. Ook hier weer netjes geholpen door Harm, waarbij hij de tijd nam om de auto uit te leggen.

Achthoevenweg 22

7951 SK Staphorst