Goede service, maar erg op de centen

vaste klant vijf euro laten betalen voor vervanging batterij in autosleutel is geen klantvriendelijk beleid.

Prima bedrijf

Fijn bedrijf met gewone verkopers onze ervaring is tot nu to goed

Goede service en vriendelijk.

Men staat op afgesproken tijd voor je klaar. De beurt / bandenwissel wordt meteen en netjes uitgevoerd. Ook met vragen of problemen waarbij er geen afspraak is gemaakt, staat men toch voor je klaar om het probleem op te lossen. Fijn!

Goed en snel geholpen

Mooi bedrijf nette auto's

Deze week een mooie audi A5 gekocht Sneller geleverd dan gedacht, en super netjes afgeleverd

Op een vriendelijke en vakkundige wijze mijn probleem opgelost.

Een defect in het inlaatsysteem van mijn Golf goed geanalyseerd en de reparatie in een bijzonder korte tijd geregeld tot volle tevredenheid.

Eerlijke prijs voor een mooie auto

Mooie jong gebruikte vol optie auto's, tegen scherpe prijzen. Aardige medewerkers, lekkere koffie en een proefrit was zo geregeld.

Mooi bedrijf met aandacht voor de klant.

Staan je te woord onder genot van een kop koffie. Stralen rust en aandacht voor de klant uit.

Zeer goed en vriendelijk

Snel en goed geholpen, koffie toe!

Klantvriendelijk!

Mooi bedrijf en goede behandeling van klanten met Drentse nuchterheid. Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg!

Prima geholpen

Dat geldt eigenlijk voor elke keer dat ik er kom. Ze staan gelijk voor je klaar, zijn vriendelijk en deskundig. Zeer tevreden klant dus, al jaren trouwens.

Kuipers, een fijn en vertrouwd adres!

Deskundige hulp, geen wachttijden en vriendelijk volk!

Komen afspraken altijd na

electronische storing na een jaar goed opgelost

Goed en vlot geholpen

Duidelijke informatie

Snelle en duidelijk afhandeling.

Goed geholpen snel afgehandeld

Mooie garage met goede mensen die goed en degelijk maar vooral vriendelijk helpen

Altijd goed en duidelijk (werkplaats)

Zoals hier boven beschreven. Denken met je mee. En alles is duidelijk van afspraak maken wat er moet gebeuren en tot ophalen van onze Seat.

Top goed advies eerlijk en gastvrij

Ik moet zeggen dat ik heel goed geadviseerd was door Dhr Harm. Ook met Dhr. Kuiper mail contact gehad tevens telefonisch gesprek. Na afronding van de deal nog wat punten besproken en nagekomen. Als er problemen zijn kan ik altijd bij ze terecht. Lakstift wordt nagestuurd. Heren keep up the good work. Mvg,

Vakkundig en service gericht

Top service.

Service prima, accu starthulp thuis geen probleem en ook de afhandeling voor een nieuwe was uitstekend

Goede ervaring

Helemaal top

Ik kwam de auto brengen voor een kleine beurt voor de volgende dag, maar dat werd direct gedaan. Ik kon er op wachten onder het genot van een kopje koffie ☕️

Mooi bedrijf

Bij binnenkomst gelijk een goed gevoel. Gekochte auto binnen een week geleverd inclusief onderhoud. Super.

Altijd bereid mee te helpen om problemen snel op te lossen!

Altijd bereid mee te helpen om problemen snel op te lossen. Ik ben een zeer tevreden klant.

Prima geholpen

Vaak wordt bij wisselen zomerbanden/velgen naar winterbanden/velgen de binnenkant van de velg beschadigd doordat de velg door een onzorgvuldige handeling bij het eraf halen tegen de schijfrem aankomt. Als je dure velgen hebt, en je zelf Pietje Precies bent is dat niet fijn! Mijn ervaring is dat ze dit bij Henk Kuiper altijd netjes, voorzichtig en zorgvuldig doen, dit in tegenstelling tot andere bedrijven, zo is mijn ervaring.

Achthoevenweg 22 7951 SK Staphorst