Top team daar

Goed en professioneel geholpen.

Onlangs een ford puma gekocht. Zeer tevreden hoe het gedaan is. Netjes en eerlijk geholpen. TOP.

Mooie zaak met prachtige auto's

Ik kwam een proefrit maken om een auto te kopen, tijdens de inruil kreeg mijn eigen auto een mankement. Heel vervelend voor beide partijen. De verkoper is hier heel goed mee omgegaan en zijn we tot een nette oplossing gekomen, waardoor ik nu trotse bezitster ben van een nieuwe auto. Echt heel klantvriendelijk bedrijf met een prachtig wagenpark!

Zeer prettige eerste kennismaking.

Zie boven! Naar tevredenheid alles verlopen!

Beste ervaring met auto kopen ooit

Wij kwamen voor een Mercedes occasion. Vanaf het moment dat je binnenkomt zie je alleen maar mooie auto's die er heel goed uit zien. Geen steenslag, krassen, etc. Harm van verkoop stond ons heel prettig te woord. Zakelijk, vriendelijk, en je merkt dat hij achter zijn producten staat. We konden de auto eerder dan verwacht ophalen (nadat deze een beurt en nieuwe APK had gekregen), omdat we hadden aangegeven dat onze vorige auto total loss was verklaard en we de leenauto van het schadebedrijf moesten inleveren. Toen ik terugbelde om onze komst te bevestigen kreeg ik dhr. Kuiper zelf aan de lijn. Ik vertelde dat we met de trein naar Meppel zouden gaan en de bus naar Staphorst zouden pakken omdat er een bushalte dicht bij het bedrijf is. Hij zei meteen dat hij iemand zou sturen om ons van station Meppel op te halen! Geweldige service. Na de koop kregen we nog een fles goede wijn mee en een persoonlijke brief. Bij Henk Kuiper auto's weten ze heel goed hoe ze een klant een mooie beleving van een nieuwe auto moeten geven. Bedankt!

Mooi bedrijf met goede service.

Staan altijd voor je klaar.

Top garage

Goed geholpen bij de aankoop van een auto. Vriendelijk personeel dat ook luistert naar de wensen en behoeften van cliënt. Top!

Professioneel en integer bedrijf

Top ervaring gehad met het kopen van mijn auto bij Henk en Harm. Geen gedoe, gaan serieus in op mijn vragen en nemen daar alle tijd voor. Chapeau heren, dank! Erg tevreden met mijn dikke nieuwe wagen.

korekt en volgens afspraak

Goede communicatie en eerlijk

Doen wat er moet gebeuren. Weten waar de auto aan toe is met onderhoud

Superbedrijf

Heb alleen maar positieve berichten over dit bedrijf

Keurig net bedrijf

Goede hulp vriendelijk. Nemen de tijd.

Zijn goed ontvangen

Top bedrijf totaal niks op aan te merken.

Perfecte service

Alles volgens afspraak.

Prachtig bedrijf en ruime keuze in auto’s

Via de website kwam ik bij Henk Kuiper uit. Telefonisch prettig geholpen en ook conform de afspraak teruggebeld. Daarna de showroom bezocht en samen een deal kunnen maken. Ik hoefde niet verder te zoeken.

Gewoon zoals altijd “alles” perfect geregeld

Vriendelijke ontvangst bij receptie en keurige uitleg over werkzaamheden. Ja cijfer 10 hoort hierbij. JG

Goede ervaring

Goede service goed personeel

Zeer goed geholpen

Zeer goed geholpen

Prima geholpen

Goed geholpen voor vinden van auto mooie zaak met prachtige jongen auto,s

Goed en betrouwbaar bedrijf

Al jaren mijn vaste garagebedrijf voor inruil, aankoop en onderhoud. Altijd vriendelijk en zeer deskundig!

Goede service, maar erg op de centen

vaste klant vijf euro laten betalen voor vervanging batterij in autosleutel is geen klantvriendelijk beleid.

Prima bedrijf

Fijn bedrijf met gewone verkopers onze ervaring is tot nu to goed

Goede service en vriendelijk.

Men staat op afgesproken tijd voor je klaar. De beurt / bandenwissel wordt meteen en netjes uitgevoerd. Ook met vragen of problemen waarbij er geen afspraak is gemaakt, staat men toch voor je klaar om het probleem op te lossen. Fijn!

Goed en snel geholpen

Mooi bedrijf nette auto's

Deze week een mooie audi A5 gekocht Sneller geleverd dan gedacht, en super netjes afgeleverd