Goed!!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Zowel het onerhoud als aanschaf van een nieuwe auto is prima verlopen. Beide heren zijn eerlijk en leveren goede kwaliteit. Ik heb het gevoel altijd eerlijk te worden bediend.

We hebben hier onlangs een 4 jaar oude Dodge gekocht. Schappelijke prijs en fijn personeel. Toen binnen de Bovag garantieperiode een onderdeel kapot bleek te zijn werdt dezelfde avond vervangend vervoer geregeld en het onderdeel z.s.m. gratis vervangen. Superservice!

Al sinds het begin in nieuwerkerk a/d ijssel klant met 4 auto s op en top service

Vorige week mijn BMW 318D opgehaald. Ze nemen alle tijd zonder je op te jagen. Alle vragen die ik had over de auto konden ze goed en duidelijk beantwoorden. Bij het ophalen was alles super geregeld en de gemaakte afspraken keurig nagekomen. De auto bevalt erg goed de eerste 1500km staan er al weer op. Ben zeer tevreden over dit bedrijf. Voor mij zeker de moeite ondanks dat het voor mij niet om de hoek ligt.

volkswagen golf gekocht de koop ging heel soepel.als klant voel je je meteen op je gemak alle garages van nederland moeten hier maar is op cursus dan weten ze hoe het ook kan .... grote klasse

De service uitstekend is en je professioneel en snel wordt geholpen.

zeer goede service, denken met je mee en zijn niet direct uit op je geld.

Ik daar sinds mijn opel geweldig wordt bvehandeld, goede en snelle service, zelfs als je onverwacht binnerijd.

Buitengewoon goede service. Zeeer vriendelijk personeel dat op elk moment voor je klaar staat. En dat voor prima prijs. Ik rij er graag een eind voor om.

De Vijf Boeken 4 2911 BL Nieuwenkerk aan de ijssel

Over Automobielbedrijf MVV

Automobielbedrijf M.V.V. is een universeel autobedrijf, aangesloten bij de Bovag en Autocrew van Bosch, gevestigd aan De Vijf Boeken 4B in Nieuwerkerk aan den IJssel. U kunt bij ons terecht voor de in- en verkoop van occasions. Tevens onderhouden wij uw auto met behoud van fabrieksgarantie. Ons team van enthousiaste technici kan aan alle merken auto's reparaties, A.P.K. Keuringen en storingsdiagnose verrichten, en is gespecialiseerd in het onderhoud en de reparatie van airconditioningsystemen en turbo revisie. Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan contact op met ons. Wij zijn ook per WhatsApp bereikbaar onder nummer 0180312532.