Top zaak

Geweldige zaak met vriendelijk en vakkundig personeel en een buitengewone service

Snel verzonden en goed contact

2 helmen besteld, waarvan 1 niet op voorraad. (Op de site stond van wel). Direct een mail naar ons gestuurd of we de andere helm nu al wilden hebben. De ene helm is direct opgestuurd en de andere helm zal later komen als deze leverbaar is. Prettig contact dus en goede service!

Geweldige service

Altijd tijd voor je vragen en er wordt in oplossingen gedacht

Prima service.

Snelle reactie op mijn bestelling.En snel geleverd. Kortom heel tevreden.

Wat ik fijn vind is als er ineens iets aan mijn fiets mankeert er meteen even naar gekeken wordt.En soms ook meteen verholpen wordt je fiets mis je niet graag dus heel fijn als je weer lekker meteen weg kunt fietsen.

wat gelijk opvalt is de klantvriendelijkheid - ook al kom je voor een servicebeurt van een fiets

zoals ik hierboven meld - vriendelijk en deskundig personeel in de werkplaats

Goede en snelle service

De regenjas die bij AGU en bij mij in de buurt al tijden uitverkocht was, bleek nog in mijn maar te hangen bij Spijkers Fietsen. Heel attente service aan de telefoon en de volgende dag werd de jas al bij ons bezorgd. Fijn! :-) (En de jas zelf is overigens ook top.)

Super goede klantenservice!

Ik wou mijn voorvork vervangen, de eerste keer dat ik dit probeerde. Natuurlijk gaat niet alles goed, maar ik kreeg gewoon extra onderdelen mee en advies hoe ik het moest doen. Aanraader

buiten gewoon goed

ik was een jaar of 10 dat ik de monteur van jullie door onze buurt zag om de bromfiets uit te proberen nadat hij die had gerepareerd. jullie monteur was een klein manneke die maar net aan de grond kon met zijn voeten, het niet anders of de klik van personeel en baas moet goed zijn geweest. ik heb nog 2 fietsen gekocht bij jullie lang geleden. ik ben van 1944 en dat blijft toch goed bij.ik woonde zelf in de bisschop ophoviusstraat van daar dat ik jullie zaak nog ken en ik denk dat de service nog steeds goed is.het gaat jullie goed op naar de 100 jaar.succes

Echt geweldige en hartverwarmende service!

Goed geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe fietsen. Nadat de fietsen waren thuisbezorgd heb ik deze natuurlijk meteen getest en naar mijn werk gefietst, waar deze tot mijn grote schrik meteen is gestolen. Enorm teleurgesteld, totdat Spijkers diezelfde week een nieuwe fiets is komen brengen. Ik ben nog steeds sprakeloos en onder de indruk van dit grote (!) gebaar !! DUIZEND MAAL DANK!

Altijd tijd om snel iets te maken wat niet veel tijd kost

Fijn als er iets kleins is dat t meteen verholpen wordt.

Bedankt !

Fijne service

Voortreffelijk geholpen door Christel, met uitstekende uitleg.

Zeer deskundig personeel ,zeker Cristel Spijkers. 2 e-bikes gekocht en zeer tevreden over alles. Heel veel geduld en goede uitleg . En altijd koffie 😊

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

De gekochte Ebike van Fleyer kreeg een E5 melding op het scherm toen we in Ootmarsum (200km) van huis ) waren voor onze vakantie. We hebben toen naar Spijkers gebeld wat de oorzaak daarvan was en vooral wat we er aan moesten doen. Monteur heeft dit opgezocht en het bleek dat de oorzaak hoogst waarschijnlijk lag aan contact tussen bevestiging en het scherm. We moesten de contactpunten zuiver maken en ergens bij andere fietsenmaker of garage laten inspuiten met contact spray. Toen we eindelijk andere fietsenmaker hadden gevonden was het probleem met spray snel verholpen. Weer was de service om even tijd te nemen en probleem op te zoeken voor ons de perfecte oplossing zodat we weer verder konden fietsen en we weer konden genieten van onze vakantie. SPIJKERS bedankt

• Reden bezoek Andere reden

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte fiets

Na de diefstal van mijn fiets, hebben ze mijn prima geholpen om een nieuwe fiets te bestellen en deze weer te verzekeren.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Tot op heden ben ik veel geld kwijt voor een nieuwe fiets maar heb ik wel een prettig gevoel bij het personeel, vriendelijk, hulpvaardig en professioneel.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Nog te weinig. Voor 4000 gekocht 1e service wel gehad. Maar 1e service beurt zal in maart zijn. Na 500km. Staan voor dit bedrag maar twee service beurten geplant. Wat relatief weinig is. Op voorhand voor die stap een onvoldoende. Maar is los van de mensen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nieuwe fiets gekocht, vakkundig geholpen en prima service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Om in Radar termen te spreken verdient Spijkers een warme douche voor de afspraak prijs/coulance ter vervanging van mijn voorvork.\r\nAankoop Giant Cosmo CS1 op 2-3-2010.\r\n1e vervanging voorvork 22-4-2014 garantie\r\n2e vervanging voorvork 01-11-2017 via prijs/coulance regeling\r\n
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, behulpzaam, toegankelijk, professioneel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel