Servicegericht en transparant.

Als klant wil je dat er naar je geluisterd wordt. Autobedrijf Willekes, dus de werknemers aldaar, zijn daar echt goed in. Top.

doen wat ze beloven

heb een jonge auto bij Willekes gekocht. Ben zeer tevreden over de pre en aftersales. Zeer vriendelijk en kundig personeel. Kortom een aanrader.

Positief

Enthousiast en betrouwbaar.

Na een lange zoektocht op de mooie en uitgebreide site van Willekes terechtgekomen. Daar vond ik de Peugeot in de kleur en conditie zoals gezocht. De uitgebreide presentatie bleek ook de werkelijkheid. De ontvangst door Robert van de Geer was enthousiast en eerlijk. Ik ben over de aflevering nog meer tevreden. De beloofde beurt was ruim uitgevoerd. Bij het afhalen had Robert nog enkele verrassingen in petto. Mede namens mijn echtgenote hartelijk bedankt. Chapeau voor het team Ophemert.

Na een rondje Nederland kwamen we in Ophemert terecht om te kijken naar een Renault Twingo 1.2 Dynamique. We hadden de paarse Twingo via Internet gevonden en voldeed aan onze eisen. De ontvangst in Ophemert is buitengewoon vriendelijk. De heer Van Mourik heeft ons uitgelegd waar Willekes voor staat en wat dat betekent voor de klanten. Na een korte onderhandeling ging de koop door. Alles werd zorgvuldig afgewerkt en 2 weken later, op 20 maart, konden we de Twingo ophalen. Voorzien van een frisse distributieriem, APK en beurt. Half jaar garantie meegekregen. Wat wil je nog meer? Onze ervaring tot nu toe is bijzonder goed te noemen. We hebben bij aflevering tegen de heer Van Mourik gezegd:"Ik ga zeker een review schrijven. Een 10 wordt het niet, want er moet altijd ruimte zijn voor verbetering". En een 9 is zeker een hele dikke pluim voor deze garage, want voor kwaliteit mag je best een stukje rijden. In ons geval anderhalf uur. :) Bedankt voor de prettige onderhandeling. Jullie zijn echt aan te bevelen.

snelle hulp

gewoon goed

uitstekend

Antoine en zijn medewerkers zijn een geweldig team

Zaterdag na sluitingstijd contact opgenomen, geweldige service!

Geweldig bedrijf

Werkt perfect,maken een afspraak en komen hem na . Fantastisch personeel,en je word niet met smoesjes op het verkeerde been gezet,ze doen wat ze zeggen .

Eerlijk en meedenkend

Vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk , behulpzaam, kundig

zeer betrouwbaar en correct

bedrijf komt afspraken na, zowel bij reparaties en onderhoud. Waar mogelijk herstellen zij probleempjes zonder afspraak vooraf. Men geeft altijd advies aan de klanten bij vragen.

Blij met onze nieuwe auto!

Nadat onze auto er plotseling mee stopte, moesten we onverwacht een nieuwe auto aanschaffen. Zoekopdracht gegeven aan Willekes en vrij snel een nieuwe auto gevonden. Wij zijn er blij mee!

Goed gevoel bij aankoop en tevreden.

Heb aankoop van onze “nieuwe” auto als prettig ervaren. Alles zag er goed en verzorgd uit. Moet nog wel een kleinigheidje aan gebeuren maar dat komt wel goed. Zit nog in garantie. Auto rijd tot nu prima prima en voldoet aan onze wensen. Personeel en service was prima.

Prettig eerlijk advies.

We hadden geen ervaring met het bedrijf, maar mede door de prettige contacten welke we mochten hebben, toch snel de knoop doorgehakt en de auto welke we op internet gevonden hadden, gekocht.

Een geweldig eerlijk bedrijf.

Correct behandeld en een goede voorlichting.

Een fijne bedrijf

uitstekende service en zeer behulpzaam en deskundig

uitstekende service en zeer behulpzaam en deskundig

Fijne communicatie en goede service

Ik heb onlangs een mooie auto bij Willekes gekocht. Prima service en prettige communicatie. Absoluut een fijn bedrijf om zaken mee te doen.

duidelijke heldere afspraken die nagekomen worden

onlangs een occasion gekocht. Keurige auto duidelijke en eerlijke verkoop. Geen grote verhalen maar directe service. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Nette aflevering en goede service.

zeer goed

zeer goed geholpen en snelle service

Geweldige service

Laatst mijn auto weggebracht voor onderhoud, ondanks dat mijn garantie was verlopen toch gratis gerepareerd, plus een leenauto meegekregen. Kon mijn auto weer meenemen en zo weg lopen. Super!

Goede service en aardige mensen.

Aardige mensen en auto klaargezet zoals afgesproken.

Goed geholpen en netjes afgeleverd.

Geer 13 4061 RP Ophemert