Goed!

Goede ervaring. Tijdens het banden wisselen kon ik wachten en gebruik maken van koffie of thee. Iedereen is altijd beleefd en bij vragen kan ik altijd terecht.

Voor kleine dingetjes kun je altijd komen en hebben ze ook tijd voor je.

zeer goed

aardig personeel werk ook goed

zeer klantgericht

Ik kwam mijn banden verwisselen maar een andere garage had daarbij een fout gemaakt. Werd zeer sportief opgepakt en meegedacht. Dag later opgelost. Nog belangrijker. Na een enkele ontmoeting wist Johan mijn naam al. Daarom voor mij garage Willekes

Doen wat ze zeggen, zeggen wat ze doen.

Uitlaat valt onder de auto uit op de A 15, Gebeld, zijn rap ter plaatse, maken de auto provisorisch rijdbaar. Terug naar Tiel, nieuwe uitlaat er onder gezet en het rolt weer. (met beschaafd geluid..) Onze dochter was er erg blij mee.

Goede service , en vooral eerlijke service !!

Al jaren klant en zeer tevreden .

netjes

De auto was stuk koppeling stuk. auto is opgehaald netjes weer gemaakt . Uitgelegd en laten zien wat er was. zoals altijd top service

Helder en goed.

Complexe reparatie van mijn BMW uitgelegd. Dat werd meteen in een keurige offerte teruggekoppeld. Na telefonisch overleg meteen de opdracht verleend. De afspraak kon op korte termijn in de agenda. Gaat alles maar zo makkelijk…,

Keurig netjes geholpen

Denken mee en zijn acuraat

Betrouwbaar en transparant

Fijne contacten gehad met Robert met betrekking tot de aankoop van onze nieuwe auto. We zijn erg prettig en vriendelijk geholpen en de communicatie over de auto was volledig transparant. Dat waarderen wij enorm. Het presentje dat we kregen bij het ophalen van de auto heeft ons goed gesmaakt. Het was absoluut de moeite waard om 250 km te rijden om hier onze auto te kopen!

Service zoals het hoort

Al jaren een bijzonder prettige no nonsens autobedrijf.

Prima bedrijf.

Ik kom er al jaren en word altijd goed geholpen.

Gewoon goed

Vakkundige mensen

Prima anders kom ik niet steeds terug

Prima goed contact met de medewerkers!

Betrouwbaar autobedrijf

Afspraken worden altijd netjes nagekomen en de uitgevoerde werkzaamheden zijn altijd naar tevredenheid.

goede ervaring al jaren door kundige monteurs

Al jaren worden wij tot volle tevredenheid geholpen op beide locaties. een pluim voor de service en kundigheid

Goede garantie op reparatie.

Vriendelijk bedrijf. Doen hun best en staan voor hun reparaties. Bij mij was een onderdeel in relatief korte tijd weer defect geraakt. Dit hebben ze meer dan keurig opgelost. Op kleine details valt er nog wat te verbeteren, maar in grote lijnen ben ik zeer tevreden over dit bedrijf.

Vakkundig en vriendelijk personeel

Snelle service en eerlijke prijs.

Geweldige service

Ben nieuw maar voel me zeker welkom. Goede service.

Duidelijk en snel geholpen

Goede afspraken vooraf, snel geholpen.

Altijd zeer klantvriendelijk.

Klantvriendelijk en volledig volgens afspraak

Goede en duidelijke informatie vooraf. Offerte vooraf en duidelijke afspraak over eventuele meerkosten. Super goed geregeld. En dan ook nog je auto gewassen terug krijgen. TOP

Nog nooit meegemaakt

Bijna 1 jaar terug een jonge BMW 218 active tourer gekocht, meer geld uitgegeven aan een aanschaf als normaal, maar mede door de reviews gekozen voor Willekes. Ondanks 3 kwartier rijden. Allinn prijs, goede omgang, vooral met Johan, maar ook div andere collega's. Binnen de 1 jaar garantie, paar kleine zaken gehad, perfect opgelost. Vorige maand had m'n auto een reparatie, komen ze m'n auto op m'n werk omruilen met een vervangende auto. Omdat de rep in samenspraak ging met bmw, duurde het paar dagen langer. Daar ik op vakantie ging kwamen ze de vervangende auto omruilen voor een "vakantiewaardigere" auto, perfect joh. Weekend erop komen ze op m'n vakantieadres in Friesland de inmiddels perfect rijdende BMW weer omwisselen. Geen woorden voor, doen daar totaal niet moeilijk over. Niets dan lof. M'n auto blijft ondanks reisafstand daar in onderhoud en m'n volgende auto mogen zij regelen. Mvrgr Jan vd Wetering

Ze staan altijd voor ons klaar

Goede service, vakkundige mensen. Altijd vriendelijk en behulpzaam.

Servicegericht en transparant.

Als klant wil je dat er naar je geluisterd wordt. Autobedrijf Willekes, dus de werknemers aldaar, zijn daar echt goed in. Top.