vriendelijke & duidelijke instructeur

Ik heb mijn rijlessen altijd als prettig en leerzaam ervaren. Mark geeft je veel inzicht in het verkeer en wijst je op de belangrijke punten. Daarnaast is hij erg vriendelijk en sociaal, kortom de perfecte plek om je rijbewijs te halen!

Leerzame en gezellige rijlessen gehad

Een hele goede rijschool met een aardige en goeie rij instructeur. Alles wordt rustig en duidelijk uitgelegd. Er wordt goed naar je geluisterd en de planning is goed geregeld.

Goede rijschool!

Goede begeleiding ervaren tijdens mijn lessen. Zeker een aanrader.

Goede en gezellige rijlessen

Goede rijschool en een leuke rij instucteur waar je je snel op je gemak bij voelt! :)

Ik heb leuke en erg goeie lessen gehad

Ik heb een leuke tijd gehad. De lessen waren leuk en erg leerzaam. De instructeur is aardig en geeft hele goeie tips

Hele fijne ervaring gehad, altijd bereikbaar voor vragen. Hielt altijd rekening met rijles tijden als ik naar school of werk moest. Veel geleerd bij deze rijschool!

Fijne en duidelijke lessen.

Ik heb de lessen als nuttig, fijn en gezellig ervaren. Ik voelde me altijd op mijn gemak en ben erg blij met mijn rijschool keuze.

Zeer goede leraar

Een goede ervaring.

Mark was een goede rijinstructeur, had veel geduld met mij en legde alles goed en rustig uit. Ik heb hier veel geleerd en ben heel ver komen! Dankjewel Mark :) !

Rustig en duidelijke rijlessen.

Ik vond rijden aan het begin spannend. Wanneer er iets mis ging bleef Mark rustig en gaf me duidelijk uitleg over wat er mis ging en hoe ik het de volgende keer beter aan kan pakken. Uiteindelijk rijbewijs in 1x gehaald!

Als je tegen het autorijden op ziet is dit een perfect rijschool.

Goede rijschool. Neemt goed de tijd als je moeite hebt met durven van rijden. Helpt om rustig te worden achter het stuur. Alles word goed uitgelegd en je word zo goed voorbereid voor je examen. Als je tegen het autorijden op ziet is dit een hele goeie rijschool om je rijervaring op te doen.

Duidelijke goede instecteur

Mark was duidelijk en rustig. Stelde me tijdens het rijden me steeds op me gemak. Als hij moest in grijpen vertelde hij duidelijk en goed wat ik verkeerd deed.

Fijne rijinstructeur

Vriendelijke en goede rijinstructeur!

Geeft duidelijke goede uitleg

Heeft me heel erg geholpen en zag goed wat er nog niet goed ging en kon dat ook goed verhelpen!

Super instructeur mark is top

Rustig en fijne instructeur mark blijft mens dank je wel voor je vertrouwen veel van je geleerd en natuurlijk me rijbenwijs gehaald Top top en bedankt mark

Bedankt Rinie

Dankzij Rinie met alles in 1x geslaagd. Dit was 25 jaar geleden, met de Mercedes ;) Ik heb 'm nooit bedankt hiervoor. Bij deze; bedankt Rinie !

Helemaal top rijschool

Echt een super rijschool en een aardige rij instructeur. Door hem heb ik alles, mijn theorie, mijn tussentijdsetoets én mijn praktijkexamen in 1 (!) keer gehaald. Goeie tips, duidelijke info en echt een dikke 10 waard.

Goede rijlessen, in 1x geslaagd

De lessen waren leerzaam, alles werd duidelijk besproken en uitgelegd.

Leuk

Het is een leuke rijschool, en een enthousiaste rij instructeur. Ik kan het iedereen aanbevelen

Prettig

Prettige lessen, fijne en aardige instructeur

Betrokken, zorgzaam deskundig, ervaren en nog aardig ook.

Vandaag mijn rijtest afgelegd met een positief resultaat. Na 60 jaar autorijden was ik door gebreken genoodzaakt aangepast te gaan rijden. Mede door de deskundige lessen van Rinie kan ik nu verder zelfstandig auto rijden. En ............ ik voel me veilig door de lessen van Autorijschool Vaane.

Mark heeft mij geleerd hoe het WEL moet.

Na 60 lessen bij een andere rijschool waar ik niet vooruit kwam bij Rinie Vaane aangeklopt. Dat was een wereld van verschil om te zien hoe het WEL moest. Mark is heel helder en duidelijk, heeft geduld en neemt een stapje terug als dat wordt aangegeven. Geweldige ervaring gehad in het algemeen. Dankjewel Mark!!!

Tevreden over de rijlessen en de algemene gang van zaken.

De rij-instructeur is aardig, maar legt wel duidelijk uit hoe je bepaalde verkeerssituaties aan moet pakken. Ook is het prettig dat je flexibel bent in het inplannen van je rijles en waar je opgehaald/afgezet wordt.

Zeer goede en leuke instructeur!

Mark is een goede en professionele instructeur. Hij geeft duidelijke instructies en legt alles goed en rustig uit. Ik vond het een hele fijne en relaxte manier van lesgeven. Daarnaast is hij altijd in voor een grapje waardoor het, tussen de rij instructies door, ook gewoon gezellig is. Mark is erg flexibel in het maken van afspraken en ik kon hem altijd bellen om dingen te overleggen. Ik ben uiteindelijk in 1 keer geslaagd en kan Mark dan ook van harte aanbevelen voor het halen van jouw rijbewijs!!

duidelijke uitleg en goeie lessen

er wordt professioneel gehandeld en je weet wat je kan verwachten

Park Overwater 6 4335 BJ Middelburg

118616 893