goede rijinstructeur met veel inzicht in het verkeer

ik heb een fijne ervaring gehad bij Vaane. Ik had een rijinstructeur die veel inzicht heeft in het verkeer en mij veel heeft geleerd over de deelname in het verkeer.

Gezellig lessen en super nuttige feedback

Ik had rijles van Mark dus dit is meer een berichtje over hem. Ik vond het elke week super leuk om rijles te hebben, elke week een beetje bijkletsen over de week en tegelijkertijd super veel nuttige tips krijgen over waar verbetering in te behalen was. Ik zou aan iedereen deze rijschool aanbevelen en ik wil Mark graag bedanken voor alle lessen!

Zeer fijne en leerzame lessen

Ik ben geen natuurtalent als het om auto rijden gaat, maar tijdens de lessen heb ik veel verschillende dingen geleerd en meer vertrouwen gekregen.

Goed, erg fijn

Goede lessen, fijn gevoel en fijne auto

Goede rij-instructeur, Neemt de tijd voor je en zeer vriendelijk.

Uitstekende ervaring

Ondanks een behoorlijke interne drempel om te beginnen met autorijlessen is het mij door Vaane verkeersinstructie toch gelukt. Mark is een ontzettend vriendelijke en geduldige instructeur bij wie rijveiligheid altijd voorop staat.

Een hele fijne rijschool

Het was zeer leerzaam. Ik had een goeie rijinstructeur die je op je gemak stelde, en mij goeie tips wist te geven. Zeker aan te raden!

Correct en vriendelijk

Prettige rijlessen en zaken worden goed en snel geregeld.

Super bevallen!

In 1x geslaagd door goede rijlessen

Prima in orde

Mark is een fijne instructeur en stelt je op je gemak. Neemt de tijd voor je.

Ik had een geweldige tijd

Ik had een geweldige tijd met mijn rijlessen. De manier waarop alles werd uitgelegd vond ik specifiek heel goed gedaan, inplaats van je gewoon te vertellen wat te doen lieten ze jou eerst denken om daarna uit te leggen waarom je iets doet. Hierdoor leer je naar mijn mening beter te rijden en nadat je je rijbewijs hebt gehaald kun je hierdoor ook makkelijker beter worden in rijden. Als laatst vond ik de leraar een hele aardige man met een goed gevoel voor humor.

Goede en rustige begeleiding.

De begeleiding had steevast hoge kwaliteit, als je een fout maakte, dan werd er rustig ingegrepen en werd de situatie op een goede manier besproken.

Gewoon super!

Heb al meerdere rijscholen gehad, maar dit is toch echt de beste! Stelt je op je gemak en geeft duidelijke feedback waar nodig. Een echte aanrader!

Geweldig en gezellig

Elke les weer gezellig en leerzaam!! Top rijschool

Zeer goede rijles

Richard is een zeer relaxte rijinstructeur maar weet goed hoe je op verschillende manieren iets kunt uitleggen. Daarnaast brengt hij nuttige tips uit zijn ambulancechaffeur ervaring. Bij hem is het doel niet alleen het rijexamen halen, maar ook dat je nog wat aan de tips hebt na je rijexamen. Ik zou rijles bij richard zeer aanraden, en ook de rijschool.

Heel duidelijke en goede rij-opleiding.

Ik ben erg tevreden met Richard Labeur van Rinie Vaane verkeersinstructie. Hij is heel duidelijk en aardig en geeft altijd goede tips die mij hebben geholpen om mij zo goed mogelijk voor te bereiden voor mijn rij examen. Ik beveel deze rijschool zeker aan!

Duidelijk

Duidelijke afspraken kunnen maken en goede instructie gekregen zeer tevreden aanrader

Uitstekende rijschool

Ik heb hier mijn rijopleiding gedaan en ben in één keer geslaagd. Prettige rijschool met moderne auto's. Ik ben autistisch en hier werd goed rekening mee gehouden in het hele traject.

Duidelijke uitleg, gaat goed stap voor stap tot dat je er helemaal klaar voor bent, raad het zeker aan! Echt genoten van de lessen en veel geleerd!

Mijn ervaring bij rijschool Rinie Vaane was erg positief. Mark was een erg fijne instructeur. Hij legde alles goed en duidelijk uit en hielp mij altijd erg goed.

Erg goed

Altijd erg goede en leuke lessen gehad met duidelijke en goede tips. Ook was er altijd wel wat rust in de auto wat ik persoonlijk erg fijn vind.

Goede rijschool, helpt je met alles

Ik heb een enorm goede ervaring met rijschool Vaane. Vanaf moment 1 al een vertrouwd persoon naast me in de auto. Dat geeft extra vertrouwen.

Duidelijk en leuke rijlessen gehad

Veel tijdens de rijlessen geleerd en ook veel plezier gehad. Daarnaast ook duidelijke instructies gehad en veel tips gekregen. Of te wel een top instructeur!

Top rijschool

De instructeur is een hartstikke aardige man met de nodige kennis die nodig is om iedereen te kunnen laten slagen, kortom een top instructeur en rijschool

Fijn, gezellig en duidelijk!

Tijdens de lessen met Mark hing er altijd een gezellige sfeer, hij legt alles duidelijk en rustig uit. Ik vond de lessen erg fijn! Blij dat ik in 1x ben geslaagd en heb gekozen om hier te lessen.