Super goed!

Ik heb bij een ander rijschool gezeten, vier keer gezakt voor mij rijexamen. Ik ben naar Sijtsma rijschool overgestapt wat ben ik blij dat ik dat gedaan had! Ik wil Erika mijn rij instructeur bedanken dankzij haar heb ik mijn rijbewijs gehaald!!!

• Cijfer instructeur

Na mijn CPA 2020 /in 2021 via Harm en CBR weer de weg op en rij nog steeds met plezier! Harm is top !

Prettige en educatieve rijlessen

Ik heb altijd fijn gelest bij Sijtsma. Mijn rijinstructeur, Jelle Veenma, legde op een begrijpelijke en rustige manier uit. Ik kon altijd bij hem terecht voor vragen. Ik heb mijn leerproces positief ervaren en ik raad het iedereen aan om bij Sijtsma rijlessen te volgen.

• Cijfer instructeur

Een proces op mijn tempo.

Marcel is een instructeur die oog heeft voor jou ontwikkeling. Hij bouwt de lessen met jou op zodat jij niet overvallen wordt met te veel prikkels. Er wordt ook gekeken naar wat jij nog verder wilt ontwikkelen. Marcel is een aardig man en je kan er leuke gesprekken mee voeren. Verder daagt hij jouw uit en kan hij jou uit jouw comfort zone halen, zodat je meer comfortabeler wordt achter het stuur.

• Personeel N.v.t.
  • Cijfer instructeur

Fijne ervaring gehad bij deze rijschool!

Er word gekeken naar mogelijkheden om je zo goed mogelijk voor te bereiden op je rijexamen. Verder is het contact prima en het is een fijne rijschool.

Een fijne ervaring !

heel erg goed

Ik heb een hele goede ervaring met deze rijschool, ze hebben mij geholpen mijn rijbewijs in 1 keer te halen

Professionele communicatie!

Erg blij dat ik bij Marcel (één van de instructeurs bij Sijtsma) heb kunnen rijden. Communicatie was altijd professioneel en duidelijk. Marcel komt uit het onderwijs en dat zie je ook terug in je rij-opleiding. Hij maakt je rij-opleiding heel persoonlijk door kleine dingen aan te passen zodat jij het sneller leert. Verder doet hij graag dingen voor je en luistert goed naar je. Aanrader!

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Cijfer instructeur

Fijne en leerzame lestijd gehad

Ervaarde de rijlessen prettig en gezellig. Rijinstructeur was erg geduldig en gaf duidelijk les in het rijden . Ook was het een gezellig tijd.

• Cijfer instructeur

Alles was duidelijk geregeld, de facturen stonden ook duidelijk in de app. Ik heb een goede ervaring met deze rijschool.

• Cijfer instructeur

Goed begeleid en in 1 keer geslaagd!

Heel goed begeleid door Marcel van begin tot eind. Marcel wist goed wat mijn tops en valkuilen zijn en mij hiermee te helpen.

• Cijfer instructeur

Verkeersschool Sijtsma heeft me geholpen in meer manieren dan alleen het rijden. Mijn instructeur gaf mij veel vertrouwen in mezelf en mede daardoor is het gelukt om het examen in 1 keer te halen!

• Cijfer instructeur

Ik heb het heel gezellig gehad met Harm. Hij bleef altijd rustig wanneer iets niet goed ging, hierdoor voelde ik me erg op mijn gemak.

Uitstekende rij instructeur

Remco, is een fijne rijinstructeur die zeer bekwaam en behulpzaam is. Blijft erg rustig en kan goed uitleggen. Fijne samenwerking!

Overall very nice experience

I really enjoyed driving and I always appreciated the way we exchanges and the organisation as a whole. I will definitely recommend.

• Cijfer instructeur

Goede service, goed behandeld en erg prettige begeleiding naar het rijexamen toe.

Sijtsma is een goeie rijschool! Ik heb erg goede en leerzame rijlessen gehad. Ook het contact met de rijschool en de instructeur is erg fijn! Waar je het nog lastig vind, word je goed mee geholpen en word veel mee geoefend tot het helemaal goed gaat. Ben in 1 keer geslaagd.

• Cijfer instructeur

Bleef rustig en goede uitleg.

Opzich had ik een erg fijne ervaring bij de rijschool. Dit doordat alles duidelijk werd uitgelegd en er veel rust in de auto was. Vooral dit laatste vond ik erg fijn. Maar ik geloof wel dat het niet de beste rijschool is voor iedereen aangezien sommigen waarschijnlijk meer behoefte aan praten etc. tijdens de lessen hebben.

Fijne rijschool, zeker aan te bevelen

Fijne rijschool. Mijn instructeur (Justin) was duidelijk in zijn uitleg en zorg voor een ontspannen tijd in de auto. Altijd in voor een praatje. In een keer mijn rijbewijs gehaald. Zeker een aanrader als je opzoek bent naar een rijschool

Ontzettend goede begeleiding naar een examen toe

Gaf een realistische inschatting van hoe lang we bezig zouden zijn en kon me goed helpen over bepaalde drempels heen te stappen.

Hele goede ervaring mee, professionele instructeur!

Heb 20 lessen met een automaat auto gehad en in één keer geslaagd. Professionaliteit, ervaring en eerlijkheid.

Prima rijschool

Een goede rijschool waarbij alles rustig rn duidelijk wordt uitgelegd.

Zeer goede ervaring met deze rijschool

Meerdere familieleden hebben hun rijbewijs bij deze rijschool gehaald. Ik ben net begonnen en ook erg tevreden. Na enkele lessen al veel inzichten. Erg blij dat ik, dankzij het advies van mijn tante ook voor deze rijdchool heb gekozen.

Goed leren rijden en altijd gezellige lessen!

Goede ervaring met deze Verkeersschool.

Super leuke lessen

Super gezellige en leuke lessen gehad toppie

Name de tijd die ik nodig had.

Erg goed,