Na mijn auto rijbewijs, ook mijn aanhanger rijbewijs gehaald bij Verkeersschool Nooijen. Beide de eerste keer geslaagd dankzij goede lessen!

Super Fijne rijschool. Legt alles heel rustig uit. en hebben veel geduld.zijn erg leuke en vriendelijke mensen.toppers zijn het.

Heel prettig duidelijk en zeer leerzaam

zeer tevreden over de rijlessen

Prettige en rustige instructie. Vriendelijke benadering. Goed en realistisch advies

Geweldig Goed contact Goede uitleg

Dankjewel voor de leerzame lessen , zeer goede service, En Zeer goede uitleg etc. Zeker aan te raden 👌 Zeer tevreden over het resultaat 👍 Dankjewel voor het behalen van mijn rijbewijs En voor de goede service👍

goede uitleg en prettige instructeur.

Moest snel mijn E achter B halen, aanvraag direct gedaan door Verkeersschool Nooijen na 1 proefles. Echter door achterstand Bij CBR pas na 3 maanden examen kunnen doen! Vlak voor mijn examen nog de essentiële tips gekregen van instructeur en toen direct geslaagd.

Suppee goed

Duidelijke en rustige instructies

Geslaagd voor C rijbewijs! Persoonlijke benadering is top en je hebt altijd met dezelfde persoon te maken. Ontspannen sfeer tijdens de rijlessen en goede communicatie rondom lessen en examens.

Prettig en professioneel

Echt een hele fijne en goede verkeersschool. En een leuke instructeur.

Ik ben gisteren geslaagd voor mijn rijbewijs. Ik heb bij deze rijschool een fijne en leerzame tijd gehad.

Gisteren in 1 keer m’n rijbewijs gehaald! Nooijen is professioneel, flexibel en persoonsgericht. Vooral dat laatste heb ik als erg positief ervaren! Ik kan de rijschool zeker aanraden!

ik heb bij Roland mijn aanhangwagenrijbewijs gehaald en direct voor de eerste keer geslaagd. Eerst een les genomen en daarbij het theorieboekje doorgenomen wat ik mee naar huis mocht nemen, zodat ik mij goed kon voorbereiden voor het examen. Daarna in 1 dag mijn aanhangwagenrijbewijs gehaald. Mede door de duidelijke en goede begeleiding, maar ook handige tips die ik gekregen heb slaagde ik dus voor de eerste keer. Kortom zeer deskundig bedrijf wat ik iedereen zou willen aanraden. Roland bedankt.

Prettig en professioneel

Hele fijne rijschool, goede uitleg theorie avonden aan te bevelen en vriendelijke mensen.

mijn rijlessen zijn zeer goed bevallen, mede dankzij de duidelijke en fijne uitleg. en ik kan iedereen aanbevelen bij rijschool nooijen zijn of haar opleiding te gaan volgen.

Super naar mn zin gehad!

Vrachtwagen rijbewijs gehaald bij rijschool Nooijen. Met hele goede begeleiding en veel handige tips! Theorie in de avonden en praktijk overdag. Allemaal heel goed te doen ook zijn ze erg flexibel betreft rijlessen! Ik heb een hele goede ervaring met deze rijschool en kan deze ook iedereen aan raden die een chauffeur diploma wil halen!!

Vandaag mijn aanhanger rijbewijs gehaald. Goede duidelijke instructies gekregen waardoor ik de eerste keer geslaagd ben. Heel erg bedankt.

Goede, persoonlijke begeleiding en les in eigen tempo. Afgelopen 5 maanden een prettige ervaring gehad. Echt aan te raden, zeker voor mensen met faalangst.