Duidelijk

Goed en duidelijk begeleid, In een keer geslaagd voor mijn aanhanger rijbewijs!

Denken met je mee, gedegen goeden rijopleiding.

Zeer fijne rijschool met kwaliteit instructeurs!

Ik heb het zeer fijn ervaren! De manier hoe verkeerssituaties worden behandeld en uitgelegd zijn duidelijk en als je iets niet begrijpt dan wordt je ook goed genoeg geholpen om uiteindelijk de fout niet meer te maken. Verder was het een goede sfeer in de auto en een gesprekje is ook makkelijk gemaakt. Ik kan deze school zeker aanbevelen!!

Zeer leerzaam

Je kan der goed van leren

Vriendelijk, duidelijke en professionele rijles

Een super ervaring. Goede opbouw in het aanleren van alle punten die komen kijken bij autorijden. Er wordt goed gelet op waar jouw knelpunten zitten en daar wordt goed of geoefend. Er wordt tevens goed gecommuniceerd tijdens de rijles en na de rijles over wat er goed ging en waar verbeterpunten zitten. Bovendien is het altijd erg gezellig geweest!

Prima rijschool

Met plezier rijles gehad. De lessen waren kwalitatief goed en zeer duidelijk. In 1 keer kunnen slagen voor de vrachtauto.

Goede rijschool met vriendelijke instructeur

Ik heb er met veel plezier mijn c1 rijbewijs gehaald. Met theorie en prakrijk op een prettige manier veel geleerd van Roland,

Met veel plezier en goede begeleiding rijbewijs gehaald

Super voorbereid en met resultaat

Mijn E-achter-B in 1x gehaald dankzij de goede voorbereiding door rijschool Nooijen. Goed organiseerd en gezellige lessen, top!

Fijne les gehad. Duidelijk en doeltreffend. Zeker een aanrader voor E achter B

Aanrader - Rijschool

Goede communicatie, duidelijke en goede lessen. Plezierig contact tijdens de lessen.

ging mooi

duidelijke uitleg

Prettige lessen!

Fijne lessen gehad. Goede begeleiding. Mooie vrachtwagen.

top

fijne rijschool met goede instructeurs, duidelijke uitleg en goede voorbereiding op het examen

Goeie uitleg gekregen en alles is duidelijk wat ze uitleggen. Ben ook in 1 keer geslaagt voor me rijbewijs B achter E. Hartstikke bedankt

Je wordt goed voorbereidt op de examens, goede tips tijdens het rijden en er wordt goed gecommuniceerd voor de lessen etc.

Hele fijne rijschool

Een hele fijne rijschool met goede instructeurs die duidelijk uitleggen op een manier die bij jou past zodat je het zeker begrijpt. Ik heb de rijlessen en begeleiding als erg prettig ervaren. Enorm bedankt daarvoor!

Snel, flexibel en kundige rijschool

Ik heb deze maand mijn aanhangwagen rijbewijs bij Verkeersschool Nooijen binnen één keer gehaald. De lessen zijn erg prettig en worden op een rustige en duidelijke manier gegeven. Je krijgt vertrouwen en je wordt enorm goed voorbereid voor het examen. Daarnaast is Roland een spontane man die veel van het vak af weet en de lessen erg leuk en gezellig maakt. Bedankt voor de gezellige gesprekken en top service!

Rustig, leerzaam goede rijschool

Rustig tijd om te leren en goede tips. Je krijge duidelijk aanwijzingen en verbeter punten om op te letten. De volgende lessen en algemeen met rijden.

Top geregeld en snel mijn rijbewijs behaald?

Goede service, was snel aan de beurt en heb een top ervaring opgedaan met de aanhanger!

Fantastische rijschool

Mijn ervaring met de rijschool is super , roland geeft je zelfvertrouwen en blijft in je geloven , goede en rustige uitleg en een goeie sfeer in de wagen .

In ons gezin met 4 kinderen zijn wij allemaal de eerste keer geslaagd. Top rijschool!!

Kundige rijschool

Ik heb een hele goede ervaring met de rijschool. Roland geeft duidelijke instructies, is erg vriendelijk en geeft je vertrouwen bij het rijden!

Fijn gecommuniceerd en begripvol lessen.

Mijn ervaring met Nooijen rijschool is zeer positief, duidelijke communicatie en goede ondersteuning. Een aanrader voor ieder.

Fijne en gezellige rijschool.

Alles netjes en duidelijk uitgelegd zodat ik met n goed gevoel op examen kon en ook meteen geslaagd ben.