Fijne uitleg en in een keer geslaagd

Ik heb mijn e achter b rijbewijs gevolgd via Nooijen. Dit was prettig verkopen.

Super fijn!!

Mijn BE rijbewijs gehaald. Echt super fijn les gekregen van Roland. Stelt je op je gemak en legt alles super duidelijk uit. Echt een aanrader

Goede begeleiding, geduldig en juiste motivatie

Ik heb bij Verkeerschool Nooijen mijn vrachtwagen C en code95 gehaald. Ik heb genoten van een goede begeleiding. Er is ruimte gemaakt voor mijn wensen om op een redelijk snelle manier mijn rijbewijs te halen! En dat stel ik zeer op prijs! Bedankt!

Hele fijn rijschool, met veel kennis en ervaring.

was altijd makkelijk te regelen met lessen, en uiteindelijk in 1 keer geslaagd!

Super!!

Vandaag voor de eerste keer E achter B gehaald met een dagcursus. Duidelijke uitleg en een gezellige sfeer. Zeker een aanrader!!

Prachtig

Top rijles , met zeer goede uitleg ( ook als je iets verkeerds doet) maar daar leer je van !! Ik zou iedereen aanbevelen er te lessen . Was tevens ook de snelste examen datum van Nederland !

Ik heb met veel plezier bij Nooijen rijschool gelest, met goede uitleg.

E achter C gelest en gehaald. Ik kreeg goede begeleiding en uitleg tijdens de speciale manoeuvres. De rijles was leuk en leerzaam. Ik denk een voordeel bij een klein familiebedrijf.

Een positieve ervaring rijker!

Professionele rijschool met deskundig personeel. Geven je in een goede werksfeer met de juiste coaching de mogelijkheid het maximale uit je zelf te halen met uiteindelijk het gewenste resultaat.

super rijschool!

vandaag mijn derde rijbewijs behaalt bij verkeersschool nooijen! fijne rijschool met professionele begeleiding. komt altijd afspraken na. zeker een aanrader.

Hele fijne en leerzame rijschool!!

Vanaf het begin al een fijn gevoel bij deze rijschool. Kwam hier voor mijn aanhangerrijbewijs en heb hem in 1 keer gehaald door de fijne uitleg. Bedankt Roland!!!

In 1 dag mijn aanhanger rijbewijs weten te halen bij rijschool Nooijen. Een fijne en rustige instructeur met veel (praktijk)ervaring! Een echte vakman!

Aanrader!

Goede begeleiding, duidelijke uitleg, en in 1x geslaagd......... Roland, bedankt!

Fijne lessen goede begeleiding

Fijn gelest en in 1x geslaagd!

Duidelijk

Goed en duidelijk begeleid, In een keer geslaagd voor mijn aanhanger rijbewijs!

Denken met je mee, gedegen goeden rijopleiding.

Zeer fijne rijschool met kwaliteit instructeurs!

Ik heb het zeer fijn ervaren! De manier hoe verkeerssituaties worden behandeld en uitgelegd zijn duidelijk en als je iets niet begrijpt dan wordt je ook goed genoeg geholpen om uiteindelijk de fout niet meer te maken. Verder was het een goede sfeer in de auto en een gesprekje is ook makkelijk gemaakt. Ik kan deze school zeker aanbevelen!!

Zeer leerzaam

Je kan der goed van leren

Vriendelijk, duidelijke en professionele rijles

Een super ervaring. Goede opbouw in het aanleren van alle punten die komen kijken bij autorijden. Er wordt goed gelet op waar jouw knelpunten zitten en daar wordt goed of geoefend. Er wordt tevens goed gecommuniceerd tijdens de rijles en na de rijles over wat er goed ging en waar verbeterpunten zitten. Bovendien is het altijd erg gezellig geweest!

Prima rijschool

Met plezier rijles gehad. De lessen waren kwalitatief goed en zeer duidelijk. In 1 keer kunnen slagen voor de vrachtauto.

Goede rijschool met vriendelijke instructeur

Ik heb er met veel plezier mijn c1 rijbewijs gehaald. Met theorie en prakrijk op een prettige manier veel geleerd van Roland,

Met veel plezier en goede begeleiding rijbewijs gehaald

Super voorbereid en met resultaat

Mijn E-achter-B in 1x gehaald dankzij de goede voorbereiding door rijschool Nooijen. Goed organiseerd en gezellige lessen, top!

Fijne les gehad. Duidelijk en doeltreffend. Zeker een aanrader voor E achter B

Aanrader - Rijschool

Goede communicatie, duidelijke en goede lessen. Plezierig contact tijdens de lessen.

ging mooi

duidelijke uitleg