• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed, heel leerzaam. Fijn om bij in de auto te zitten en altijd in voor een gezellig gesprek. Als je iets fout doet word dit duidelijk (eventueel zelfs met tekeningen) uitgelegd. Je gaat rustig stap voor stap door de stof heen en alle belangrijke dingen komen aan bod.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super gezellige en leerzame lessen, ook de theorie lessen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijke regels en lessen, flexibel qua tijden en locaties. Soms wat aan de strenge kant, maar ze weet waar ze het over heeft en daagt je uit.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg prettige ervaring, veel geleerd en alles op de juiste manier, ze in staat zo vaak te helpen totdat je het goed doet. Uitstekende rijschool.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jammer van het maximum aantal lessen (1) per week, voor de rest goede auto en ervaren rij-instructriese.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben erg positief over mijn ervaring bij Autorijschool Margreth.\r\nTijdens het rijden voelde ik me op mijn gemak en kreeg duidelijk uitleg.\r\nOok de theorielessen waren erg fijn en zorgden ervoor dat ik de vragen tijdens het examen goed en binnen de tijd kon invullen.\r\nDe instructeur kon goed streng zijn wanneer dat nodig en gaf daarbij ook duidelijk aan wat er verkeerd ging en hoe ik dat had kunnen voorkomen.\r\nIk ben erg dankbaar voor de leuke ervaring, kennis en het behalen van mijn rijbewijs.\r\nIk zou de rijschool zeker bij mijn vrienden en familie aanraden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hier altijd goede en gezellige lessen met duidelijke uitleg gehad. Er wordt ook altijd nabesproken wat goed en fout ging, zodat je weet waarop je moet letten. Ik raad deze rijschool zeker aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf de 1e dag dat ik les had, voelde ik me meteen op m\'n gemak! Ze legt alles heel goed uit, en laat je ook terug kijken op de \"fouten\" die je hebt gemaakt. Daarbij geeft ze ook uitleg waarom etc. Kortom: ik heb een hele fijne tijd samen met mijn rij instructeur gehad!! Echt top!!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vond het heel leuk om met autorijschool margreth te rijden soms wat mindere dingen maar verder was het heel leuk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij twee andere instructeurs gelest maar geen succes en bij margreth ging het helemaal super

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb zeer goede ervaring opgedaan met Autorijschool Margreth. Ik ben in één keer geslaagd. Haar leerwijze is zeer effectief. Naast het af en toe streng zijn, is Doris ook een goede een leuke coach.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig en erg gezellig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie duidelijke lessen! Af en toe wat aan de strengen kant maar dat werkt motiverend

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je weet waar je aan toe bent. Goede instructie, soms wat streng maar heel gezellig! Ik zeg aanrader!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autorijschool Margreth is een goede rijschool, ze is direct en erg fijn om naast te zitten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een super rijschool! Onwijs gezellig en je leert er echt heel veel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vind het een fijne rijschool. Alles werd goed duidelijk uitgelegd. Door te vertellen, te tekenen en ook door filmpjes te bekijken. Als ik vragen had werden die gelijk goed uitgelegd. In de auto hing ook een fijne sfeer, waardoor ik me al snel op mijn gemak voelde achter het stuur. Ik raad deze rijschool zeker aan bij anderen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb alles goed stap voor stap geleerd en tot het einde kreeg ik nog steeds te horen wat je moet verbeteren. Ik heb dus elke les iets geleerd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg duidelijke lessen en uitleg. Daardoor dan ook meteen de eerste keer geslaagd.