Heel erg gezellig en goede instructeur!

Heel erg leuk

Duidelijk

Goede begeleiding en fijne instructrice

top

rijschool margreth is in een woord top, doris heeft heel veel ervaring en weet exact wat je moet weten voor je praktijkexamen en nog meer handige dingen die helpen bij je uiteindelijke eigen rijstijl. je ziet echt verschil bij mensen die hier hebben gereden of bij een of andere turk (no offence)

Goede instuctrice. Ik heb het gehaald dat zegt genoeg.

Heel leuk en leerzaam

Jaren van ervaring. Het heeft voordelen en nadelen. Goede sfeer in de auto en een hele fijne auto om in te rijden

Goede rijschool!

Autorijschool Margreth heeft mij goed en op een fijne manier leren autorijden. Door haar ervaring en vriendelijkheid was het een plezier om auto te rijden. Autorijschool Margreth neemt de tijd voor je, beantwoord jou vragen en laat jou veilig door het verkeer gaan.

Ik heb hele goeie ervaringen met Autorijschool Margreth. Ik ben super goed geholpen en heb het ook nog eens leuk gehad.

Goede begeleiding met oog voor de leerling. Je wordt goed voorbereid op het examen.

Super gezellig en serieus als het moet, duidelijke uitleg en een super fijne auto.

Een prima rijschool en raad ook zeker anderen aan om hier te gaan lessen Je leert op een goeie manier auto rijden en kan ook super gezellig zijn!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Super gezellige lessen gehad bij doris! Was heel flexibel qua lestijden. Er wordt goed en duidelijk aangeleerd hoe je je in het verkeer moet gedragen

Oma (gerda pouw ) heeft hier rijbewijs gehaald , ik Astrid van den Burg ook hier behaald en nu gaat zoonlief hier as woensdag starten 😎

Een fijne rijschool waar je 1 vaste instructrice hebt. Vanaf de eerste autorijles altijd keurig op tijd opgehaald en geen afzeggingen gehad. Je vorderingen worden netjes bijgehouden. Stap voor stap word je voorbereid op het zelfstandig kunnen autorijden zodat je na het halen van je rijbewijs veilig en zelfverzekerd kan deelnemen aan het verkeer, en daardoor niet alleen bent opgeleid voor het halen van het praktijkexamen. Doris is flexibel met rijlessen plannen wat voor mij met schoolgaande kinderen goed uit kwam. Tijdens mijn lesperiode heb ik over het algemeen twee dagen per week 1,5 uur per keer kunnen lessen. Ik kijk terug op een mooie leerzame periode. Er waren voor mij ups en downs maar Doris heeft me erdoorheen geholpen en me laten groeien. Waar ik het wilde opgeven had zij er vertrouwen in en bracht dat over, waardoor ik in 1 keer geslaagd ben voor mijn praktijkexamen.

Hele fijne rijlessen gehad en ik was in een keer geslaagd. Zeker aan te raden als je met een goed gevoel je rijbewijs wil halen!!

Doris zegt wat ze vindt, doet wat ze belooft en leidt op om veilige bestuurders de weg op te sturen. Dat doet ze op een open, eerlijke manier. Ik heb me bij Doris in deskundige handen gevoeld. Ik ben Doris zeer dankbaar en dank mijn rijbewijs aan haar aanpak. Ik raad deze rijschool van harte en volmondig aan!!!

Goede en duidelijke uitleggen.

Ik heb wel wat langer over mijn rijbewijs gedaan door een lichte beperking, maar ik ben daarin goed begeleid, waardoor ik nu rustig en met vertrouwen de weg op ga.