Great driving instructor

I have great learning experience with Annet. She’s always on time, and explain everything clearly and thoroughly. At the end of each lesson, she always gives feedbacks on what you do right or wrong during the lesson.

• Would you recommend us? Yes

Snel geleerd en goed gedaan.

Hele goede lessen, altijd super alert. Alle in's en out's die nodig zijn voor het examen. Goede feedback na elke les voor verbeteringen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne ervaring met de rijlessen!

Je wordt niet afgerekend op je fouten, er is rust in de auto, leuke gesprekken gehad.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hele fijne manier van rijden

Hele fijne rijschool, zorgt dat je alles stap voor stap kan en dat er weinig druk op je ligt. Ging zelf ook met vertrouwen naar het examen en ben in 1 keer geslaagd.

Fijn lessen zonder druk

Ik had moeite met het behalen van mijn rijbewijs en vond dat mijn rij instructeur daar goed mee omging

Aanrader

Ik ben blij met deze rijschool, ik werd goed geholpen en ging elke keer met plezier rijden

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne rijinstructuur, die je goed voorbereid op het examen

Fijne rijinstructuur die je goed begleid naar het examen toe, door dingen te herhalen die je nog niet helemaal beheerst en veel verschillende situaties bezoekt zodat je goed voorbereid bent

Super goede rijschool

Met heel veel plezier & nuttige lessen gereden bij John !:)

Zeer tevreden!

John is een fijne rij instructeur, hij is altijd optijd en houdt goed het hoofd cool.

Ronduit top

Mijn ervaring met top is niets anders dan positief. Goede, fijne rijschool. John Bast is een gouden instructeur met veel geduld, legt dingen goed en duidelijk uit en altijd een prettige sfeer tijdens het rijden. John, nogmaals bedankt!

Fijne rijlessen bij John

Ik ben in 1x geslaagd dankzij John Bast. Tijdens de lessen bij John leer je op een rustige en veilige manier zelfstandig te rijden. Erg fijne tips gekregen van John.

Fantastische instructeur

John Bast is een fantastische instructeur. Heb veel geleerd en veel tips gekregen. Door John Bast heb ik in 1x mijn rijbewijs kunne halen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer tevreden en dankbaar dat ik voor AutorijschoolTop heb gekozen.

Autorijschool Top heeft mij geholpen om mijn rijbewijs B in een keer te halen! Binnen de lessen leer je op een rustige en veilige manier zelfstandig te rijden. Ik zou ze sterk aanbevelen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

John Bast is een uitstekende instructeur. Ook heel fijn dat hij in het weekend beschikbaar is voor lessen. Dankzij hem ben ik in een keer geslaagd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goede voorbereiden op examen en daarna.

Bij autorijschool Top krijg je zo les dat je in een keer kan slagen. Je wordt niet alleen voor het examen goed voorbereid, maar ook voor daarna. Als je zelf de weg op gaat voel je je veel zekerder als je les gevolgd hebt bij autorijschool Top!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super goeie uitleg over alles

Hele fijne rijschool, fijne rij instructeur, stelt je op je gemak, geeft je vertrouwen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Annet is the best driving teacher!

I had a great experience overall. Annet is a very good teacher. She is also very patient, honest in feedback and supportive.

Fantastisch rijschool

Ik ben in een keer geslaagd dankzij de geweldige maar ook gezellige lessen van Annet. Rijschool TOP is zeker een aanrader als je wilt slagen!

erg prettig

Ik vond de lessen altijd erg fijn en duidelijk verlopen en heb de sfeer in de auto altijd gezellig gevonden en voelde me zeker op mijn gemak in de auto.

Fijne en duidelijke rijlessen

Tijdens het rijden was er altijd een fijne sfeer, en wanneer iets niet goed ging kreeg ik daar feedback op waardoor ik daar de volgende les op kon letten.

Blissful

I had my driving lessons from Annet, such an wonderful teacher with lot patience and fun person. She always make sure I am comfortable (not nervous) before I start my lessons, even I made mistake she point it to me politely and make sure not to repeat it. That is why I could clear my exam in first attempt.

• Would you recommend us? Yes

Top rijlessen met goede feedback

De rijlessen bij Top zijn gezellig maar altijd leerzaam! Hierdoor in één keer geslaagd met het gevoel dat het niet sneller kon. Ik kan deze rijschool aan iedereen aanbevelen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Altijd het beste met je voor.

Altijd goede uitleg gehad bij fouten, maar ook complimenten waneer ik iets goed oploste. Altijd fijn contact gehad met John en ben goed door het proces geleid ondanks mijn eigen geklungel. Al met al ben ik erg tevreden.

Beresteinseweg 110 1217TM Hilversum