Goeie rijlessen

De rijlessen waren fijn ingedeeld en goed opgebouwd

• Deskundigheid/Vakmanschap

De rijlessen van John waren heel goed.

John gaf goed aan wat ik nog moest verbeteren en gaf daarbij aan hoeveel rijlessen ik nog nodig had tot het examen. Dit kwam goed uit, want ik ben in 1 keer geslaagd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb een hele fijne tijd bij John in de auto gehad. Hij neemt echt de tijd voor je en geeft je genoeg zelfvertrouwen. Ook is het erg gezellig in de auto bij John. Ik heb er niks op aan te merken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb hele fijne lessen gehad bij rijschool Top! Alles werd altijd heel duidelijk uitgelegd zodat je helemaal klaar was voor je praktijkexamen. Ik zou het iedereen aanraden.

Top rijschool

Vaak moeite gehad met een goede rijschool maar voelde me gelijk op mijn gemak bij deze rijschool! Ik reed bij John bast en voelde me vanaf moment één al veilig en had weer zin om auto te rijden. Ook geeft hij heel fijn les en heb ik mede aan hem te danken dat ik mijn rij bewijs in een keer heb gehaald

• Deskundigheid/Vakmanschap

hele fijne samenwerking, heel veel ervaring en het is altijd gezellig!

ik vond het heel erg fijn! de samenwerking was echt top en de app waar je mee werkt om de lessen in te plannen was erg handig. instructeur heeft heel veel ervaring en heel veel rust en legt alles heel erg goed uit! of te wel heel erg tevreden! ik heb mijn praktijk examen in 1 keer gehaald!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb een positieve ervaring

Ik vond het een zeer fijne rijschool. Een ontspannen sfeer. Waardoor ik met plezier naar de rijles ging. En ook een realistische kijk op hoeveel lessen er nodig zijn, om je goed voor te bereiden op het praktijk examen.

Zeer leerzaam en effectief

Ik heb mijn les ervaring als zeer positief beleefd en heb in een keer mijn examen kunnen afronden.

Hele fijne rijschool

Ik heb erg goede lessen gehad en ben in 1 keer geslaagd!

Duidelijke uitleg

De uitleg en verbeterpunten zijn duidelijk. Lessen zijn heel gemakkelijk in te plannen.

Erg fijne rijschool door Johnny Bast

Ik heb goed leren autorijden en de rij instructeur was rustig en meedenkend. Ik ben in één keer geslaagd en zeer tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ontzettend fijne rij instructeur. Ik heb heel veel geleerd!

Ik heb leuke en leerzame tijd gehad met mijn rij instructeur Douwe. Hij was heel begripvol en had veel geduld voor mij, wat ik erg fijn vond! Altijd lessen gehad met goede uitleg en heeft me altijd ondersteund. Ik kijk er zeker goed naar terug!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dat ik goed word gelopen

Dat elke les wel waard was en veel leerde.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb bij John altijd fijne lessen gehad. Naast dat het altijd gezellig was, heeft hij me ook alles geleerd wat ik moest kunnen om in 1 keer te slagen.

Super fijne ervaring

De lessen waren goed verzorgt en alles werd duidelijk en rustig uitgelegd. En werd naar je geluisterd als je bepaalde onderdelen lastig vond. Zeker een aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Echt heel goed, niks slechts over te zeggen

Ik vond het echt een hele fijne manier van leren autorijden. Ik zit inmiddels met een goed relaxed gevoel in de auto en dat is echt te danken aan de rij instructeur. Ik ben ook heel tevreden met hoe ik alles stap voor stap heb geleerd en hoe alles uiteindelijk samen gekomen is. Ik heb echt geen negatieve dingen te zeggen, ik ben helemaal tevreden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne instructeur. Legt de verkeerssituaties goed uit en is erg rustig en duidelijk. In 1x geslaagd!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel relaxed gereden, werd goed geholpen bij me min puntjes. Geen stress niks Ben in een x geslaagd

• Deskundigheid/Vakmanschap

Best Driving School, taught me the skills how to be a safe driver!

The encouragement and being straight forward of annet is what i really like! No fear when ur with her,hehe Thank you soooo much!

Helemaal top

Helemaal top, in een keer geslaagd!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne, gezellige en leerzame lessen!

Een vriendelijke en sociale rij instructeur, die duidelijk wist uit te leggen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg fijne rijlessen met goeie uitleg.

Great driving instructor

I have great learning experience with Annet. She’s always on time, and explain everything clearly and thoroughly. At the end of each lesson, she always gives feedbacks on what you do right or wrong during the lesson.

• Would you recommend us? Yes

Snel geleerd en goed gedaan.

Hele goede lessen, altijd super alert. Alle in's en out's die nodig zijn voor het examen. Goede feedback na elke les voor verbeteringen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne ervaring met de rijlessen!

Je wordt niet afgerekend op je fouten, er is rust in de auto, leuke gesprekken gehad.