Een rijschool die er alles aan doet om de kans van slagen te verhogen, door persoonlijke aandacht en extra tijd, zonder extra geld! In één woord ,, geweldig “

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Was een mooie leerzame dag, Met een mooi eindresultaat.

prima, flexibel, meedenkend, kwaliteit

Douwe is een fantastische instructeur. Ervaren, geduldig, concreet en erg prettig in de omgang. Je weet meteen wat je aan hem hebt. Hij bereid je goed voor en zorgt dat je “zwakheden” er tijdig en juist worden geëlimineerd voor het examen. Een en al lof, Douwe bedankt voor de leerzame momenten maar ook voor de fun tijdens je lessen! Enig nadeel zit hem in de pakketten, let op met wat je afneemt. Het addertje onder het gras zijn de losse lessen en het je theorie. 16 lessen zijn eigenlijk 8 lessen omdat je 2x50 min gaat rijden. Dat tikt best snel aan. Voor de rest, top!

toen ik deze school kwam, beval mijn vriend me aan, maar nu kan ik over jou vertellen naar mijn zelfervaring. Deze school heeft een zeer mooie en ervaren instructeur die ze op een goede manier leren. En receptioniste benaderde ook in een goede gastvrijheid. De auto\'s zijn comferteble. De betaling is ook redelijk. Dat is waarom ik geslaagd ben in het eerste examen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima contact tussen leerlingen en rijschool, het was altijd makkelijk om bijvoorbeeld ergens anders opgehaald te worden. Er werd altijd snel gereageerd over de mail. Ik ben vooral erg tevreden met de kwaliteit van mijn rijinstructeur(Laurent). Hij wist alles goed uit te leggen, en ik kon altijd fijn met hem praten. Hij heeft nu al veel mensen uit mijn familie les gegeven, en iedereen is erg tevreden! Bedankt voor alles, Laurent in het bijzonder.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een fijne ervaring met het bedrijf. Behulpzamen mensen en aardige rijinstrateurs

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele prettige instructeur. In een keer geslaagd voor E. Zeer tevreden!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze zijn heel vriendelijk en denken ook goed met je mee. Ik moest door me werk later examen doen dan gepland en het was binnen 1 dag geregeld

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijschool en een hele fijne rij instructeur

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De planning van te voren was al super geregeld.\r\nToen ik de lessen mocht volgen werd alles lekker duidelijk uitgelegd en aan alle dingen die ik al wist werd verder geen tijd meer besteed omdat je jezelf dat goed kan focussen op de nieuwe dingen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijlessen en instructeur en vriendelijke mensen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik werd goed geholpen en alles werd me duidelijk uitgelegd wat ik moest doen en wat me tr wachten stond zeker een aanrader

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring kon snel ingeplant worden. wegens drukte op het werk heb ik alles op de laatste dag pas kunnen regelen maar dat was geen probleem voor hun! de rijinstructeur heeft mij goed geholpen in het behalen van mijn rijbewijs legde alles goed uit en deed meer oefenen met me dan de dingen die ik op het examen zou krijgen alleen omdat hij zijn ervaringen wou overbrengen dit vond ik zeer prettig. hierdoor heb ik nog meer geleerd dan van te voren de bedoeling was! bedankt voor de leuke dag! \r\n\r\nKwa prijs vond ik het tarief best prijzig voor een dag cursus ik begrijp dat er veel bij komt kijken. maar is toch best een prijsopgave. gezien het feit dat je naast alle kosten nog een x moet betalen voor gezondheidsverklaring is dat best jammer.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Motorrijbewijs gehaald bij Mattemburg! Super team!\r\nErg fijne instructeur die je vertrouwen geeft en veel geduld heeft, duidelijke instructies geeft en die met alle weersomstandigheden voor je klaar staat, met -1, regen en wind, en 28 graden, \r\nDe dames van de planning, altijd vriendelijk en bereikbaar, die alle lestijden en examens in 1 x plannen! Je weet waar je aan toe bent en wanneer je examen kan doen. Verschuiven van een les was altijd in overleg.\r\nMattemburgh is zeker een aanrader voor alle rijopleidingen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima rijschool, goede instructeurs en de dames van de rijschool zijn erg betrokken bij de planning van je rijschema.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik zou iedereen aanraden zijn of haar lessen te nemen bij Mattemburgh. Ik zelf heb motor rijlessen gevolgd bij Douwe. Niet alleen waren de lessen zeer leerzaam maar vooral heel leuk,en hebben we de mooiste routes gereden.\r\nDe open en gastvrije houding van iedereen bij de rijschool laat je meteen op je gemak voelen. Er is altijd ruimte voor een kop koffie en een gezellig gesprek. \r\nKortom, 100% tevreden en ik zou zo weer tekenen voor rijlessen bij Mattemburgh!