BE rijbewijs gehaald super instructeur

BE rijbewijs gehaald in een dag super instructeur alles werd goed uitgelegd en er was een goede sfeer onder de rijles.

BE rijbewijs gehaald dankzij alle goede uitleg.

Ik heb met 1 proefles en een dagcursus mijn BE rijbewijs gehaald. De lessen waren zeer prettig en verliepen in goed overleg. Persoonlijk vind ik de dag cursus niet prettig omdat je de volledig dag zeer geconcentreerd aan het rijden bent en daarna nog examen moet doen, dit had ik liever in 2 dagen opgesplitst o.i.d.. Desondanks mijn rijbewijs in één keer gehaald!

Fijne ervaring

Goede instructies en een fijne instructeur gehad. Ook veel geleerd!

Geweldige instructeurs

Ik heb in totaal een jaar bij Mattemburgh gelest. Het plannen van mijn rijlessen was met mijn rooster af en toe wel moeilijk maar de lessen waren altijd gezellig. Complimentje voor de instructeurs.

Binnen 4 weken mijn motor rijbewijs

Dankzij de goede lessen van Douwe beide praktijkexamens in één keer kunnen halen binnen korte tijd. Nogmaals bedankt!

Je voelt je op je gemak bij Mattemburgh

Je wordt er erg vriendelijk ontvangen en er wordt er naar gestreefd dat je in 1 keer slaagd wat ook gelukt is bij mijn zoon. Wij zijn tevreden over Mattemburgh.

Ervaren instructeurs

Duidelijke en goede begeleiding tijdens mijn rijlessen

Goeie rijschool afgereden in ongeveer 3 maanden!

Goeie rijschool en behulpzame instructeurs, Alles ging vrij soepel en vlug afgereden in drie maanden ongeveer! Top!!

Leerzaam niet alleen voor rijbewijs maar ook als chauffeur

Je krijgt super begeleiding met je rij traject en in het plannen van de rijlessen. Handige foefjes en leuke weetjes komen hier en daar goed van pas. Ik ben in 1x geslaagd en dat heb ik kunnen doen door Mattemburgh

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Gewoon goed en realistisch. Proberen alles in het werk te stellen om je te laten slagen

Het was fijn om hier te mogen lessen!

Erg positief. Zeer goede begeleiding op niveau! Geven goede adviezen.

Zeer vriendelijke en Behulpzaame rijschool zeker een aanrader

Mijn ervaringen waren positief ik had problemen met mijn eerste rijschool omdat ze stopte in mijn regio maar ik ben hier goed geholpen en heb snel mijn rijbewijs hier kunnen halen

Goede ervaren verkeers school waar je met plezier naar toe gaat om iets te leren.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Rijlessen zijn super goed en fijn

Mijn ervaring was op een paar kleine dingetjes die niks mogen noemen een super ervaring zou zeggen een dikke 9,9

Het personeel geeft goede adviezen en zijn ontzettend vriendelijk. Ook was het een plezier om met jullie mensen te mogen rijden.

Heel goed, voornamelijk Peter Jan is echt een top instructeur. Daarnaast voelde ik me heel erg welkom en erg geholpen.

Een rijschool die er alles aan doet om de kans van slagen te verhogen, door persoonlijke aandacht en extra tijd, zonder extra geld! In één woord ,, geweldig “