Supergoed

Supergoed je wordt goed begeleidt en zijn erg aardig ik heb echt een top ervaring gehad

theorie en rijden

Mijn ervaring is goed zowel in afspraken maken als de oplijding ik heb 2 zoons en stief zoon zij zijn alle drie ook echt tevreden hoe ze les geven en de aan pak geen bla bla . en ben zelf mij be gaan doen en ook gewoon top dus zou zegen gaat zo door . groeten toon

Heel erg goed

Ik ben op zeer professionele wijze geholpen begeleid met het behalen van mijn tankpas.

Ik heb met heel veel plezier mijn motorrijbewijs gehaald!

Ik ging met plezier naar de rijlessen. Mijn complimenten aan Douwe. Een leuke spontane rij-instructeur, die weet waar hij mee bezig is. (Soms moest hij even boos worden, als me bochten niet goed gingen....hahahahah). Hij heeft geduld. En weet precies waar de leerling tekort schiet. Het personeel op kantoor vond ik ook heel prettig om mee samen te werken. Ze hebben me goed geholpen om een goed lesschema in elkaar te zetten (ondanks dat het soms lastig was ivm mijn werk). Ze waren altijd vriendelijk en gezellig. De koffie stond altijd klaar. Kortom....een rijschool die ik zal aanbevelen aan vrienden en kennissen. Bedankt voor alles!! Groetjes Sylvia Slager

Goede en professionele verkeersschool

Zeer prettig les gehad van Rene. Begeleiding verder met inplannen lessen, theorie les en plannen van examens was ook super!

Vakkundig

Van niets naar mijn rijbewijs. Goede vakkundige uitleg, en leuke feedback als er iets fout ging.

perfecte opleiding

Van in het beging een duidelijk communicatie met de firma. Heb gewoon een goede begeleiding gehad en alles werd me duidelijk uitgelegd. De opleiding was verzorgd en de kleine tips gegeven voor het leven om met het rijbewijs er duidelijk geniet van te hebben. Een dikke pluim aan de begeleider bedankt. grtz jense

Alles super goed geregeld!

Mattemburgh heeft zeer competente rij-instructeurs in huis. De uitleg tijdens lessen is duidelijk, wensen kunnen worden aangegeven, prettige lesauto’s en goede faalangstbegeleiding. Optimale voorbereiding op het praktijkexamen gegarandeerd. De dames op kantoor leggen alles goed uit en er werd duidelijk gecommuniceerd. Helder en transparant!

Deskundige instructeurs, betrokken van begin tot eind

Instructeurs voelen goed aan waar de energie in gestoken moet worden. Zaken die je beheerst wordt weinig aandacht in gestoken maar juist de onderdelen waar je moeite mee hebt worden extra benadrukt en komt in verschillende vormen terug. Zeer tevreden over de aanpak en flexibiliteit in het plannen van de lesuren. Dik tevreden.

Goede en snelle rijschool!

Ik vond het een hele leerzame goede en zeer snelle rijschool ik heb heel erg goed opgeleid en heb ik 1X mijn rijbewijs gehaald BEDANKT !!

Gewoon goed, prettig geregeld en effectief

Het was vooral fijn dat er moeite werd gedaan om toch, ondanks drukte, op zo'n kort mogelijke termijn het examen te regelen. Mensen maken het verschil👍

Geldbeluste rijschool!! Alles draait om geld verdienen

Ik ben zeer ontevreden over het beleid binnen de rijschool. Benadering is dominant en niet klantvriendelijk! Neem nooit een pakket af, want ze blijven met regels en valse voorwendselen/beloften smijten. Er wordt eerst gekeken naar wat er aan geld te halen valt en dan pas naar de klant en wat deze echt nodig heeft! Rij instructeur goed, maar anders dan bij vorige rijschool. Erg commercieel geïnstrueerd.

BE rijbewijs gehaald super instructeur

BE rijbewijs gehaald in een dag super instructeur alles werd goed uitgelegd en er was een goede sfeer onder de rijles.

BE rijbewijs gehaald dankzij alle goede uitleg.

Ik heb met 1 proefles en een dagcursus mijn BE rijbewijs gehaald. De lessen waren zeer prettig en verliepen in goed overleg. Persoonlijk vind ik de dag cursus niet prettig omdat je de volledig dag zeer geconcentreerd aan het rijden bent en daarna nog examen moet doen, dit had ik liever in 2 dagen opgesplitst o.i.d.. Desondanks mijn rijbewijs in één keer gehaald!

Fijne ervaring

Goede instructies en een fijne instructeur gehad. Ook veel geleerd!

Geweldige instructeurs

Ik heb in totaal een jaar bij Mattemburgh gelest. Het plannen van mijn rijlessen was met mijn rooster af en toe wel moeilijk maar de lessen waren altijd gezellig. Complimentje voor de instructeurs.

Binnen 4 weken mijn motor rijbewijs

Dankzij de goede lessen van Douwe beide praktijkexamens in één keer kunnen halen binnen korte tijd. Nogmaals bedankt!

Je voelt je op je gemak bij Mattemburgh

Je wordt er erg vriendelijk ontvangen en er wordt er naar gestreefd dat je in 1 keer slaagd wat ook gelukt is bij mijn zoon. Wij zijn tevreden over Mattemburgh.

Ervaren instructeurs

Duidelijke en goede begeleiding tijdens mijn rijlessen

Goeie rijschool afgereden in ongeveer 3 maanden!

Goeie rijschool en behulpzame instructeurs, Alles ging vrij soepel en vlug afgereden in drie maanden ongeveer! Top!!

Leerzaam niet alleen voor rijbewijs maar ook als chauffeur

Je krijgt super begeleiding met je rij traject en in het plannen van de rijlessen. Handige foefjes en leuke weetjes komen hier en daar goed van pas. Ik ben in 1x geslaagd en dat heb ik kunnen doen door Mattemburgh

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Gewoon goed en realistisch. Proberen alles in het werk te stellen om je te laten slagen

Het was fijn om hier te mogen lessen!

Erg positief. Zeer goede begeleiding op niveau! Geven goede adviezen.