Het rijden met instructeur ging goed en was leuk. De telefonisten zijn erg moeilijk qua planning.

Het rijden met de instructeur was leuk en gezellig en leerzaam. De dames aan de telefoon was een minder prettige ervaring. Een dame was erg moeilijk qua planning en klant onvriendelijk bezig. Soms geen auto's beschikbaar voor een examen, niet gelijk een examen aan willen vragen maar eerst de beschikbaarheid in moeten bullen online enz..... Het leek wel of ze de kandidaten zoveel mogelijk willen laten lessen. Geen leuke ervaring hierdoor. We hebben onze dochter ook niet tegen gehouden toen ze naar een andere rijschool wilde hiervoor. Geen aanbeveling dus.

Fijne rijlessen van een goede instructeur!!

Een top rijschool! Ik heb les gehad van Rene. Hij vertelde steeds heel goed wat de bedoeling was voor die les, dat was erg fijn, zodat je wist wat je te wachten stond. Hij geeft je veel vertrouwen en dat werkt ook heel fijn op het examen. Ik vond het hele leerzame en ook zeker gezellige lessen! Super bedankt Rene! De communicatie was ook super met de mensen op kantoor. 1 belletje en ze regelde gelijk alles. Super flexibel qua planning etc. Ik vind het zeker een aanrader!

oplichters

Baaaaarslecht!!!leerlingen worden uitgebuit!!! Een TTT is niet verplicht maar zij verplichten jou zodat ze extra geld kunnen vangen ervoor en dat je verder lessen neemt, Zij hebben ook mijn examentarief ingehouden (omdat ik hun door had en meteen wilde kappen) ondanks ik geen pakket bij hen heb afgenomen....let op!! ze binden je ook aan geadvieseerde aantal lessen! dannog een luie instructeur genaamd Rene die nieteens jou dossier bijhoud, het is hun strategie om je steeds meer lessen te adviseren zodat ze zich verrijken en stellen zonder overeenstemming jou praktijkexamen uit en zeggen zogenaamd dat je er niet klaar voor bent. Zoek je naar een goeie rijschool in Bergen op zoom contact rijschool Aegean.. je wordt niks verplicht,ik heb binnen 3 weken wachtlijst een nieuw praktijkexamen datum gehad....Laten wij boeven boycutten anders houdt het niet op!!! Mijn zuurverdiend geld stelen wordt karma voor hun!!!

Prettige leerzame dag

bij aankomst een rustig voorstelling gesprek met de instructeur en gelijk opvolgend uitleg hoe de dag eruit gaat zien. duidelijke uitleg over de papieren van voertuig en aanhanger. Daarna begon de lesdag. Alle mogelijke situaties werden keurig uitgelegd en de nodige tips en handigheidjes kwamen aan de orde. halverwege de middag was het zover en mocht ik beginnen aan het examen, dankzij de tips van de instructeur wist ik dit examen met een "geslaagd" af te ronden.

Fijne ervaring gehad bij deze rijschool

Fijne samenwerking gehad met deze rijschool en een top rijinsturcteur. Zeker een aanrader😉

Goede instructeurs en binnen 2 maanden rijbewijs

Goede en kundige instructeurs Vlotte planning Alles voorhanden zoals, helm, motorpakken en hand schoenen.

Goede rijschool met goede rijinstructeurs

Ik heb via Mattemburgh mijn motorrijbewijs A behaald. Ik ben supertevreden over de kwaliteit van de opleiding en de professionaliteit van de instructeurs. De begeleiding voor AVB en AVD zijn is zeer to the point en er worden ook tips en tricks meegegeven over veiligheid , to do's en dont's met de motor. Ik ben blij dat ik voor Mattemburgh koos om mijn motorrijbewijs te behalen. De felicitaties van de baas zelf aan mij zijn de kers op de taart wat betrokkenheid betreft. Bedankt Mattemburgh voor alle steun , lessen en begeleiding Steven

Prima rijschool!

De instructeurs die ik heb gehad waren allemaal erg vriendelijk en gaven goede feedback ook kon ik altijd even bellen of mailen en werd ik dan op een fijne en persoonlijke manier geholpen. Als je begint vragen ze je wat voor soort instructeur je wilt en daardoor krijg je iemand die bij je past, bij kleinere bedrijven kan dat niet. Wel had ik verwacht maar 1 instructeur te hebben en werden dat er uiteindelijk 3 en wisselde ik daarom ook vaker van auto.

Je hebt de begeleiding nodig om er doorheen te komen en die is top bij mattemburgh

Ook al is het niet leuk je moet er door heen en jullie doen dat gewoon goed

Leerzaam en duidelijk

Ik heb mijn rijlessen gehad van Laurent en dit als zeer prettig ervaren. Laurent gaf op een duidelijke manier les. Hij was streng op het juiste moment waardoor ik wist waar ik aan toe was en hierdoor groeide in mijn lessen. Dit heeft geresulteerd dat ik in een keer mijn rijbewijs gehaald heb met 30 lessen. Wat ik ook heel fijn vind aan Mattemburg, zij zoeken naar een juiste en passende rijinstructeur. Zijn goed telefonisch bereikbaar en hebben mij goed geholpen met alles.

SUPER SLECHT

Ik ben zo blij mijn zoon heeft zijn rijbewijs. Maar niet door mattenburgh waar hij naar 80 lessen nog niet kon rijden.Maar door een andere rijschool waar hij binnen een paar lessen het wel goed geleerd kreeg.Dus bedenk je goed als je voor deze rijschool kiest .

Top, ik zal het lessen missen

Ik heb motorles gehad van Douwe. Douwe is een relaxte instructeur met veel ervaring. Hij heeft mij goed geholpen en was altijd welwillend om vragen te beantwoorden. Tijdens de examens heeft hij mij op een plezierige wijze ondersteund zowel mentaal als fysiek. Stiekem zal ik het lessen toch wel een beetje missen. Bedankt Douwe! De ondersteuning van de dames op kantoor heb ik ook als plezier en professioneel ervaren.

Een prima rijopleiding!

Ik heb de rijlessen als prettig ervaren. Ik vind af en toe dat je in het diepe wordt gegooid, wat ik zelf niet zo fijn vond. Je bent nieuw met alles en het is dan vervelend als je niet weet wat je moet doen of als er in je oortje naar je geroepen wordt als je eens wat fout doet. Het leverde mij soms stress op. Verder wordt er duidelijk aangegeven wat er nog beter kan. Dat is fijn, dan kun je daar op letten bij een volgende les of bij het examen.

Veel service, goed meegedacht.

Ik heb mijn BE rijbewijs in 1 dag gehaald. Eerst een proefles genomen. Dat gaf veel vertrouwen. Mijn instructeur heeft me niet alleen getraind om het examen te halen maar ook extra tips en trucs laten zien. De rijschool was verder secuur en meedenkend in het organiseren van de proefles en de dagopleiding. Goed geregeld. En bedankt Hans.

Lessen om naar uit te kijken!

Laatst haalde ik mijn examen in 1 keer en wat ben ik mijn instructeur ontzettend dankbaar! Tijdens mijn lessen werd ik goed begeleid, werd mijn faalangst vrijwel compleet weggenomen en hing er altijd een ontzettend relaxte sfeer. Niet altijd even serieus, want soms heb ik moeten gieren van het lachen en dat zorgde ervoor dat ik altijd naar mijn rijlessen uit keek, maar ook dat ik de wijze lessen altijd onthield. Ook de dag van mijn examen werd ik nog eens gerust gesteld en werd, net als tijdens de lessen, herhaald waarvan ik zelf onzeker was. Puur om aan te tonen dat ik het beheerste. Mijn conclusie is dus dat je bij Mattemburgh zeker goed zit! De instructeur is professioneel, vriendelijk en gelukkig erg geduldig. Het contact met het hoofdkantoor verliep ook altijd heel vlot, kon met mijn vragen altijd overal terecht en kreeg overal een gepast antwoord op. Peter Jan bedankt! Zonder jou zou ik niet alleen geen rijbewijs hebben, maar ook een stukje zelfvertrouwen hebben.

Lessen en brommer examen snel ingepland. Binnen een week had ik mijn rijbewijs

Supergoed

Supergoed je wordt goed begeleidt en zijn erg aardig ik heb echt een top ervaring gehad

theorie en rijden

Mijn ervaring is goed zowel in afspraken maken als de oplijding ik heb 2 zoons en stief zoon zij zijn alle drie ook echt tevreden hoe ze les geven en de aan pak geen bla bla . en ben zelf mij be gaan doen en ook gewoon top dus zou zegen gaat zo door . groeten toon

Heel erg goed

Ik ben op zeer professionele wijze geholpen begeleid met het behalen van mijn tankpas.

Goed om te horen dat u tevreden terugkijkt op uw taxi opleiding. Wij wensen u nogmaals veel werkplezier en uiteraard veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Team Mattemburgh

Ik heb met heel veel plezier mijn motorrijbewijs gehaald!

Ik ging met plezier naar de rijlessen. Mijn complimenten aan Douwe. Een leuke spontane rij-instructeur, die weet waar hij mee bezig is. (Soms moest hij even boos worden, als me bochten niet goed gingen....hahahahah). Hij heeft geduld. En weet precies waar de leerling tekort schiet. Het personeel op kantoor vond ik ook heel prettig om mee samen te werken. Ze hebben me goed geholpen om een goed lesschema in elkaar te zetten (ondanks dat het soms lastig was ivm mijn werk). Ze waren altijd vriendelijk en gezellig. De koffie stond altijd klaar. Kortom....een rijschool die ik zal aanbevelen aan vrienden en kennissen. Bedankt voor alles!! Groetjes Sylvia Slager

Goede en professionele verkeersschool

Zeer prettig les gehad van Rene. Begeleiding verder met inplannen lessen, theorie les en plannen van examens was ook super!

Vakkundig

Van niets naar mijn rijbewijs. Goede vakkundige uitleg, en leuke feedback als er iets fout ging.

perfecte opleiding

Van in het beging een duidelijk communicatie met de firma. Heb gewoon een goede begeleiding gehad en alles werd me duidelijk uitgelegd. De opleiding was verzorgd en de kleine tips gegeven voor het leven om met het rijbewijs er duidelijk geniet van te hebben. Een dikke pluim aan de begeleider bedankt. grtz jense

Alles super goed geregeld!

Mattemburgh heeft zeer competente rij-instructeurs in huis. De uitleg tijdens lessen is duidelijk, wensen kunnen worden aangegeven, prettige lesauto’s en goede faalangstbegeleiding. Optimale voorbereiding op het praktijkexamen gegarandeerd. De dames op kantoor leggen alles goed uit en er werd duidelijk gecommuniceerd. Helder en transparant!

Deskundige instructeurs, betrokken van begin tot eind

Instructeurs voelen goed aan waar de energie in gestoken moet worden. Zaken die je beheerst wordt weinig aandacht in gestoken maar juist de onderdelen waar je moeite mee hebt worden extra benadrukt en komt in verschillende vormen terug. Zeer tevreden over de aanpak en flexibiliteit in het plannen van de lesuren. Dik tevreden.