Leerzaam niet alleen voor rijbewijs maar ook als chauffeur

Je krijgt super begeleiding met je rij traject en in het plannen van de rijlessen. Handige foefjes en leuke weetjes komen hier en daar goed van pas. Ik ben in 1x geslaagd en dat heb ik kunnen doen door Mattemburgh

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon goed en realistisch. Proberen alles in het werk te stellen om je te laten slagen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was fijn om hier te mogen lessen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg positief. Zeer goede begeleiding op niveau! Geven goede adviezen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijke en Behulpzaame rijschool zeker een aanrader

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaringen waren positief ik had problemen met mijn eerste rijschool omdat ze stopte in mijn regio maar ik ben hier goed geholpen en heb snel mijn rijbewijs hier kunnen halen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaren verkeers school waar je met plezier naar toe gaat om iets te leren.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijlessen zijn super goed en fijn

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring was op een paar kleine dingetjes die niks mogen noemen een super ervaring zou zeggen een dikke 9,9

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het personeel geeft goede adviezen en zijn ontzettend vriendelijk. Ook was het een plezier om met jullie mensen te mogen rijden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed, voornamelijk Peter Jan is echt een top instructeur. Daarnaast voelde ik me heel erg welkom en erg geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een rijschool die er alles aan doet om de kans van slagen te verhogen, door persoonlijke aandacht en extra tijd, zonder extra geld! In één woord\r\n ,, geweldig “

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Was een mooie leerzame dag,\r\nMet een mooi eindresultaat.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima, flexibel, meedenkend, kwaliteit

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Douwe is een fantastische instructeur. Ervaren, geduldig, concreet en erg prettig in de omgang. Je weet meteen wat je aan hem hebt. Hij bereid je goed voor en zorgt dat je “zwakheden” er tijdig en juist worden geëlimineerd voor het examen. Een en al lof, Douwe bedankt voor de leerzame momenten maar ook voor de fun tijdens je lessen! Enig nadeel zit hem in de pakketten, let op met wat je afneemt. Het addertje onder het gras zijn de losse lessen en het je theorie. 16 lessen zijn eigenlijk 8 lessen omdat je 2x50 min gaat rijden. Dat tikt best snel aan. Voor de rest, top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf toen ik deze school kwam, beval mijn vriend me aan, maar nu kan ik over jou vertellen naar mijn zelfervaring. Deze school heeft een zeer mooie en ervaren instructeur die ze op een goede manier leren. En receptioniste benaderde ook in een goede gastvrijheid. De auto\'s zijn comferteble. De betaling is ook redelijk. Dat is waarom ik geslaagd ben in het eerste examen.

Over Verkeersschool Mattemburgh B.V.

Filter op Taal