Goede motoren ,en zeer goede en geduldige instructeurs!!!

Heldere fijne instructie

Zeer goede begeleider voor het BE rijbewijs. Wist mij goed scherp te houden en mijn in 1x te slagen.

Enthousiaste instructeurs met verstand van zaken.

Goede rijschool, mooi wagenpark met goed rij instructeurs

Goede rijschool met goede rij instructeurs.

Uitstekend! Huiselijke sfeer! Top mensen!

16 uur gezellig mogen doorbrengen achter het stuur! leuk team! je leert snel! leggen het je goed uit! aanrader! nogmaals bedankt!

Fijne begeleiding en prettige lessen.

Een fijne manier van lesgeven en begeleiding. Met een goed gevoel de lessen en het examen in gegaan.

Duidelijk en professioneel

Hele fijne dagen gehad waarbij alles op een kalme, duidelijke manier werd uitgelegd. Hele fijne instructeur. Hierdoor ook in 1 keer geslaagd

vriendelijk met huiselijk karakter

tijdens de lessen en cursussen wordt je vriendelijk ontvangen en begeleid. waardoor je het gevoel krijgt van thuiskomen.

Fijne rijschool met vriendelijk personeel

Hele goeie en fijne rijschool vriendelijk personeel en een gezellige sfeer

super

super begeleid bij het behalen van mijn motorrijbewijs. Duidelijke uitleg en een vriendelijke rij instructeur.

Alles goed geregeld.

Hoek Bouwma is de rijschool die ik aan zou raden. Voor mijn C rijbewijs en code 95 is alles goed geregeld tussen de rijschool de werkgever en mij. Ik heb een hele goeie rij instructeur gehad. Ik kom zeker terug voor het volgende rijbewijs dat ik ga halen.

Ik ben goed begeleid

Een prettige instructeur

Goede en duidelijke begeleiding met uitstekend materiaal.

Bedrijf kent de 'klappen vd zweep' en weet je op de juiste manier de diverse disciplines te leren. Ik ben zelf ook 'via via' bij Hoek Bouma terecht gekomen..............top aanbeveling geweest. Ik ga met vertrouwen naar de volgende onderdelen van mijn opleiding.

Super rijschool!

Ik heb mijn c rijbewijs en code 95 bij Hoekbouma gehaald, je word altijd vriendelijk behandeld de koffie staat altijd warm klaar! Hele fijne sfeer binnen het bedrijf. Ik ben blij met deze rijschool! Job Sloots

Goede rijschool met veel mogelijk heden.

Goede rijschool die goede lessen organiseert

Erg prettig!

Ik kon gelukkig snel afrijden, goed geregeld

Goede rijschool

Goede instructeur die de intake les deed. Kreeg al een paar goede tips over het nieuwe rijden. Planning dacht goed mee met mijn wens om snel af te rijden. Daags voor het afrijden 5 uur les, waarbij de nadruk lag op het moderne rijden en bijzondere verrichtingen, wat toch stress opleverde. Gelukkig werd dit de volgende ochtend door de nieuwe instructeur volledig weggenomen en gingen we met goede moed naar Alkmaar voor het afrijden, waar ik met vlag en wimpel slaagde.

Een relaxte instructeur, up to date locatie en voertuigen en in 1x geslaagd.

Wederom na mijn auto rijbewijs, gekozen voor Hoek Bouma voor mijn BE rijbewijs. Ik werd verwelkomt door een prima instructeur, laagdrempelig contact en een hele relaxte vent. Het materieel was prima voor elkaar, en er werd duidelijk uitgelegd wat er van mij verwacht werd. Na 3 gezellige en leerzame uren examen gedaan en in 1x geslaagd. Hoek Bouma en Alfred bedankt voor de leuke opleiding BE.

Een erg fijne ervaring

Ik vond het een erg fijne rijschool om bij te lessen. Heb erg fijne uren gehad.

Super fijne rijschool

Heb sinds dag 1 naar mijn zin gehad, super relaxte rij instructeur en een goeie sfeer Over 2 jaar weer terug voor getrapt examen !

Goede ervaren instructeurs

Uitstekende begeleiding bij het voorbereiden van het examen.

Aardige, vaardige mensen en instructeurs.

Ik heb er nu gelest voor verschillende rijbewijzen en ik moet zeggen dat ik altijd aardige,duidelijke,capabele mensen als instructeurs heb gehad. Het kantoor en kantine personeel weten ook wat ze doen, de ervaring in ze algeheel was zeer prettig voor zo ver als dat kan op een locatie waar hun baan is om te vertellen wat je fout doet : p Toch voel je je niet als 1 of andere idioot en aan het einde van de dag heb je dingen geleerd die je dichter bij je rijbewijs brengen. Als ik moet kiezen voor een rijschool, zou ik weer kiezen voor Hoek Bouma.

helemaal top!

In een keer mijn scooter rijbewijs gehaald dankzij Alfred De Boer. Goeie uitleg met geduld

Goede rijschool

Zeer goede rijschool

Prettige rijschool!

Goed georganiseerd. Kennis van zaken. Goede feedback van instructeur Erik.

Wieder 29

1648 GA De goorn