Zeer goede rijschool

Een zeer goede rijschool waarbij de leerling in het middelpunt staat, je krijgt tijdens het rijden goeie uitleg en er word goed te tijd voor je genomen bij de dingen die je lastig vind.

Top rijschool

Afgelopen maanden mijn vrachtwagen, bus en code 95 bus gehaald. Prettige en vakbekwame instructeurs. Goede voorbereiding op de examens, waardoor ik alles in 1 keer haalde.

Leuke en leerzame rijschool die de tijd voor je neemt

Erg goed

Ik heb hier onlangs mijn BE rijbewijs gehaald met een dagcursus. Dit is mij erg goed bevallen je krijgt erg goed les en duidelijke uitleg. Heb de mogelijkheid gekregen tussendoor op een plekje in te vallen en daardoor erg spoedig mijn rijbewijs kunnen halen.

Geweldig!!

Ik kan niets anders zeggen dan dat ik dankzij de expertise, rust en professionaliteit van instructeur Paul, mijn BE rijbewijs heb gehaald. Van te voren was ik erg zenuwachtig. Ik heb het namelijk niet zo op rijexamens. Had ook het idee dat het mij niet zou lukken. Paul wist mij tijdens de lessen heel goed op mijn gemak te stellen en uiteindelijk lukte het toch de benodigde technieken voor het examen onder de knie te krijgen. Het examen zelf was even zweten, maar het is gelukt!! Hoek Bouma en specifiek instructeur Paul, hartelijk bedankt!!!

Goede instructeurs en duidelijke uitleg

De rijlessen zijn top er word goede uitleg gegeven door de instructeurs en er word ook gevraagd voor de rijles wat je nog wil gaan oefenen of waar je nog iets van wilt weten. Maar naast rijlessen kun je er ook allerhande certificaten halen zoals een heftruck certificaat dit duurt een dag. Gewoon top geregeld smorgens theorie en smiddags praktijk. En een goed verzorgde lunch.

Goed rijschool goede begeleiding

Goede rijschool met goede begeleiding

Je krijgt goede tips

Super goed fijne informatie en zeer bruikbaar!

Axel was een goede instructeur heel rustig heel kalm, streng met de kijk instructies dat vond ik heel prettig dat past bij de rijlessen vind ik, ik heb een top ervaring gehad. Zeer vriendelijke mensen iedereen is aanspreekbaar dat maakt deze rijschool top voor het leren van de rijkunst. En voor een rustgevende plek om goed te kunnen focussen op wat er gebeuren moet. Voor verdere rijbewijzen zal ik zeker terug komen. Bedankt voor de lessen en de redelijke prijs! Tot snel! Met vriendelijke groet arthur kuitems

Goed geregeld in een gemoedelijke sfeer

Alle afspraken zijn duidelijk gecommuniceerd ook via het portaal. De instructeur was vriendelijk en duidelijk. De voorbereiding op het examen was goed waardoor het examen redelijk makkelijk verliep.

Uitstekende rijschool met betrokken mensen.

Een hele fijne rijschool waar iedere medewerker geïnteresseerd en betrokken is. Er hangt een fijne sfeer in de rijschool. De instructeurs zijn van een hoog niveau en hebben een gedreven instelling. Als je je voertuig goed wil leren beheersen in alle aspecten, dan is dit de juiste rijschool!

Rommelig

Voor mijn C1-rijbewijs had ik slechts 1,5 dag rijles en direct daarna examen. Best spannend dus. Het eerste uur dat ik rijles zou hebben zat ik voor niets in de kantine omdat de rij-instructeur niet aanwezig was. De daarop volgende 3,5 uur rijles (we hebben tussendoor nog 0,5 uur koffie gedronken) verliepen erg rommelig en chaotisch. Ik kwam met een zeer onzeker gevoel thuis. Gelukkig verliep dag 2 (2,5 uur rijles) wel goed en het examen ook. Heel eerlijk is dag 1 voor mij weggegooid geld geweest. Ik ben derhalve wel tevreden over het eindresultaat maar niet over de gegeven 1e lesdag. Als ik uitreken hoeveel 6 uur rijles en het examen me hebben gekost dan denk ik niet dat dit de beste keuze was. Helaas!

Goede instructeur , makkelijke uitleg en handelingen met de rij school zelf. Ze zitten er netjes boven op.

Van deze rijschool kan je veel leren

Goede instructeur waar ik veel van heb geleerd.

zeer positief vanaf initieel contact tot en met het afrijden

De begeleiding vanuit de rijinstructeur is helder en direct, met duidelijke indicatie waar verbeteringen nodig zijn. Je wordt daadwerkelijk opgeleid om met vertrouwen rijexamen te doen.

Fijne service en professionaliteit!

Ik heb fijne en professionele lessen gevolgd bij Hoek Bouma, gegeven door Barend en Axel. Ik kon veel vragen stellen, en de bocht achteruit uiteindelijk op mijn manier aanvoelen. Erg tevreden! Ook over het contact. Er was zelfs de mogelijkheid een andere datum voor het afrijden te plannen.

Top rijschool

Denken goed met je mee Top

Fijne rijschool en les uren

Fijne rijschool, prima les uren en uitleg.

Ontspannen en duidelijk

Ik was erg zenuwachtig voor de lessen maar vooral voor het afrijden van mijn BE. Ben goed op mijn gemak gesteld en heb daardoor het examen gehaald.

C Rijbewijs gehaald!

Cursus goed doorlopen en alles in 1 keer gehaald, dus goeie ervaring en dito uitkomst.

Fijne geduldige motorrijinstructeur

Goede leenspullen en motoren

Geslaagd in een keer!!!

Hele fijne begeleiding onder het rijden met goede tips! René overman was mijn instructeur en heeft mij veel geleerd, waardoor ik in een keer was geslaagd.. Bedankt Rene!

Alles goed geregeld !

Als projectleider Zorg heb ik aangeklopt bij Hoek Bouma om met mij mee te denken over mijn mogelijkheden om beroepschauffeur te worden. Altijd al een droom geweest, mede omdat ik van mijn 11e tot mijn 20e frequent te vinden was op de vrachtwagen. Met een goed gesprek en een op mijn situatie aangepaste planning ( thnx Thea ) ben ik in staat geweest om stap voor stap alle onderdelen te halen. Met support van meerdere instructeurs de Code 95 en met support van een topper van een rij instructeur René Schouten eerst mijn C en afgelopen maanden mijn CE 100% score alle examens dus dat geeft ook wel aan dat je bij Hoek Bouma goed zit. Nogmaals dank.. had alleen nog graag met de XG op pad gegaan :)

Ik heb het zeer naar mijn zin gehad. Vriendelijk en zeer kundige instructeurs. Al met al een hele fijne rijschool!

Goede motoren ,en zeer goede en geduldige instructeurs!!!

Wieder 29 1648 GA De goorn