Goede rijschool met beste instructeurs.

Na mijn aanvraag voor de rijopleiding BE rijbewijs, meteen een intake ingepland om te kijken hoeveel uur ik nodig had voor het examen. Het aantal uur was voldoende om in een keer te slagen. Bedankt!

Super goede ervaring met mijn E achter B

Super relaxte instructeur, goede uitleg.

Deskundig

Goede degelijke opleiding. Ondanks al jaren op de weg te zitten . Denken dat je het allemaal wel weet . Toch weer veel kneepjes bijgeleerd. Dank Rene en bart

Erg goede rijschool

Ik wilde op korte termijn mijn C1 rijbewijs halen zodat ik met de nieuwe camper op vakantie kon zonder op het gewicht te hoeven letten. Bij verschillende rijscholen in Alkmaar aangeklopt, allemaal druk en duur. Revieuws nog eens bekeken en daar kwam Hoek Bouma als beste uit de bus. Gebeld, kon dezelfde week voor een intake les en een paar maanden later na 8 lessen afrijden en geslaagd. Goede rij instructeurs, kortom alles naar tevredenheid. Ik zal Hoek Bouma zeker aanbevelen.

Vakkundig vriendelijk

Na het ontvangen van een planning in een vol tempo de lessen gevolgd en examen gedaan. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. In de pauze kan je een broodje nuttigen die vers voor je word gemaakt Uitstekend

Heel prettige instructeurs en een fijne tijd gehad!

Ik heb C én CE gehaald bij Hoek Bouma. Ik was niet de standaard leerling (én vrouw én boven de 50) maar René en Bart hadden alle geduld met me. De sfeer was prettig tijdens de lessen en we hebben heel wat afgelachen. Ik hoefde niet zo nodig in een zo kort mogelijk aantal lessen mijn rijbewijs te halen en op die manier was er alle tijd, rust en ruimte om mij goed op te leiden. René en Bart hebben wat met me te stellen gehad :-) Zij legden dingen desnoods voor de 10e keer uit. En soms nét even anders zodat het kwartje viel. Zij gaven me het vertrouwen dat het goed zou komen en dat deed het! Naast mijn kantoorbaan werk ik nu ook "voor de leuk" één dag in de week op de vrachtwagen én op de touringcar. Wat een feest! :-) Ook een compliment aan Thea is op zijn plaats. Zij wist de planning iedere keer zo rond te breien dat het paste naast mijn mijn andere werk. De sfeer is heel fijn en prettig bij de rijschool. En als zélfs de kantinedame een kaarsje voor je brandt als je moet afrijden, dan zegt dat wel wat over de sfeer! Dank jullie wel allemaal! Jullie zijn toppers!

Prima rijschool met enthousiaste instructeurs!

Zowel mijn theorie als praktijk voor rijbewijs D bij Hoek-Bouma gedaan. Theorie-lessen en examenvoorbereiding waren een goede basis voor de examens! Praktijklessen waren top en heel doelgericht samen met instructeur René Schouten. Voor alle examens in 1x geslaagd! Daarnaast prima verzorging op locatie voor de lunch!

Top gegaan

Heel snel mijn C rijbewijs geregeld. Nu had ik waarschijnlijk ook mazzel dat een cursist uitviel. Flexibel bedrijf, met goede en prettige instructeurs

Top rijschool die je gewoon in 1x laten slagen

Voor de 5e rijopleiding hier geweest, goede kwaliteit en goede instructeurs. Zorgen ervoor dat jij klaar bent voor het examen en in 1x kan slagen. Goed en net materiaal en duidelijke communicatie, komen gemaakte afspraken netjes na!

Ik heb mijn C en CE rijbewijs gehaald bij hun. Lessen waren goed verzorgd en de instructeur was zeer goed in het les geven. Ik heb een prettige ervaring gehad.

zeer professioneel

goede uitleg en instructeur was zeer goed. goed materiaal.

Leuk bedrijf wat met je mee denkt!

Was op een zoek naar een goed en erkent bedrijf voor rijbewijs C voor mijn zelf en mijn zoon. Ik las goede reviews over Hoek Bouma en meer informatie opgevraagd over de mogelijkheden. Ze adviseerde Duolessen bij Hoek Bouma. Communicatie voelde goed en heb vervolgens daar mijn C rijbewijs gehaald samen met mijn zoon. De Duolessen samen met mijn zoon waren top. Het was een leuke en leerzame ervaring. Deskundige instructeurs en materiaal top voor elkaar. Beide in één keer geslaagd!

Goede rijschool ze gaan voor kwaliteit iets meer lessen maar dan hoge slagingspercentage

Goede rijschool ze gaan voor kwaliteit met hoog slagingspercentage

fijne ervaring, rijinstructeur heeft veel geduld

ondanks dat het niet helemaal soepel verliep de lessen. heeft de rijinstructeur veel geduld, en legt het duidelijk uit.

goede planning, instructeur en resultaat

Met mijn 61 jaar toch maar opgegaan voor mijn vrachtwagen rijbewijs, dat betekend heel veel leren en heel veel afleren. Gelukkig de juist rijinstructeur getroffen welke mij met de nodige sturing, tips, trucs maar vooral opbouwende kritiek op het juiste pad wist te sturen. Na de eerste les dacht ik nog aan opgeven maar na nog een aantal uur achter het stuur van de MAN truck begonnen de handelingen normaal aan te voelen. Uiteindelijk examen gedaan en gelukkig geslaagd, dit had niet zonder de begeleiding van Hoek Bouma gelukt. De planning was prima waarbij ik zelf kon aangeven of het tempo te hoog of te laag was, daar werd rekening mee gehouden. Kortom een prachtige ervaring en voor nu een C-rijbewijs rijker. Bedankt voor de goede zorgen, koffie en lessen.

Alles perfect geregeld

Vanaf de proefles tot aan het einde is alles goedgeregeld en wordt alles duidelijk uitgelegd. De instructeur doet zijn werk vol passie, en draagt dat over aan de leerlingen.

Een hele fijne ervaring.

Ik vond het een hele fijne ervaring om motor rijlessen bij jullie te volgen tot het met succes behalen van mijn rijbewijs! Ben ook heel blij met mijn keuze voor jullie rijschool en zal hem ook bij iedereen willen aanbevelen.

Gewoon goed!

Leuke huiselijke sfeer bij de rijschool en geduldige instructeurs. Ik zou iedereen adviseren om bij hoek Bouma zijn of haar rijbewijs(en) te halen!!

Rijlessen duidelijk gegeven en goede kwaliteit

Heb tijdens de rijlessen goede en duidelijk uitleg gehad van de instructeur. En er is mij op duidelijke manieren gewezen naar verbeterpunten tijdens het rijsen.

In een woord, TOP

Paul is een fantastische instructeur, een mooie combinatie tussen humor en serieus les krijgen. Misschien niet helemaal objectief ;-), maar toch veel geleerd, lol gehad en in 1x geslaagd.

Goede relaxte begeleiding voor het examen

Rustige duidelijke instructeur met verstand van zaken.

Op een prettige manier goede rijinstructie

In twee blokken van drie uur met Eric op pad geweest. Uitstekende begeleiding naar het c1 rijbewijs. Geen moment spijt gehad en in een keer het examen gehaald. Goede instructie kan ook heel gezellig zijn! Eric bedankt!

Gehaald binnen de ingeschatte termijn.

Wij, mijn vrouw en ik, hebben C1 gedaan voor het besturen van een Camper. We hebben ook de theorie lessen gevolgd, maar dat is na de recente wijzigingen niet echt nodig. Weet nu wel veel meer over vrachtwagen techniek nodig voor een C rijbewijs. De inschatting was 10 uur lessen en die had ik ook wel nodig omdat ik weer een moest leren om te gaan met een schakelauto en het uberhaupt rijden met een groot langzaam voertuig. Ook weer even de juiste kijktechnieken geleerd en dat kon ook geen kwaad. Dus ik zou eigenlijk 5 sterren willen geven, maar ik doe dat niet omdat bij het assesment van mijn rijvaardigheden, les 0 zeg maar, ik te maken gehad met een extreem chagrijnige instructeur. Ik vond het onaangenaam en daardoor bijna van plan naar een ander te gaan. Niet gedaan en daar achteraf heel blij mee want mijn uiteindelijk begeleider was een topper.

Geslaagd in een keer

Alles goed geregeld. Leuke instructeur. Voor herhaling vatbaar. (:

Professioneel, vriendelijk, gedegen.

Via NKC rijlessen gevolgd voor rijbewijs C1. Alles werd vlot geregeld. De rijlessen waren intensief en zeer leerzaam. Totale kosten alleszins redelijk.