Top !!

Alles was top. Mooie spulllen en boven dien Een heel fijne docent voor CE Nog mals bedankt Paul

Uitstekende rijschool.

Vriendelijke professionele rijschool met ervaren instructeurs. Zou zeker terugkomen.

Professioneel, Vakkundig, Flexibel, en een mooi wagenpark

Fijne rijschool, goeie instructie, flexibel in afspraken en examen vanuit de rijschool. Voor mijn volgende rijbewijs ga ik weer naar Hoek Bouwma.

Geweldige rijschool met toppers van een instructeurs, zou deze rijschool zekker aanbevelen.

Top verkeersschool!

Ik ben hier binnen gekomen om mijn CE te halen. Na zeven dagen les en nog een uurtje rijden voor het examen had ik mijn CE gehaald. Dit te danken aan een goede rij-instructeur. Ik zou iedereen dan ook positief adviseren om hier heen te gaan voor zijn rijbewijs in welke vorm dan ook.

Ik vroeg aan de rijinstructeur of hij mij "harder" wilde aanpakken, een "zachte" aanpak is niet handig. Hij heeft mij duidelijk gemaakt dat dat niet nodig is. Dit antwoord vond ik vreemd ( had harder aanpak wel bij mijn B rijbewijs gekregen/nodig). Hij HAD GELIJK, hij zei; dat moet je zelf doen, na het behalen moet je het ook zelf doen. Hij heeft mij goed begeleid, mij rustig sommige activiteiten laten blijven herhalen. Het waren leerzame lessen. Het waren ook gezellige lessen. Bedankt!

Super rijschool!

Ivm last van faalangst en terughoudendheid, dacht ik dat ik heel veel moeite te krijgen met het behalen van mijn C rijbewijs, maar bij Verkeersschool Hoek Bouma heb ik zo een warm en welkom gevoel gehad, alles wordt je rustig uitgelegd. Je voelt je er zeker vanaf het eerste moment op je gemak. Zeker een aanrader!

Perfecte dag met een perfecte begeleiding

Binnen drie uur je E achter B halen is echt mogelijk. Vooral bereikt door de goede begeleiding van Hoek Bouma. Perfecte opbouw in de dag waarbij de aandacht vooral uitgaat naar kijken (spiegelen) en de plaats op de weg. Ik zou hoek Bouma zeker aanraden bij iedereen die van plan is om te gaan lessen.

Goede en professionele begeleiding

Alles van A tot Z geregeld. Super!

Uitstekende manier van les geven

Ik heb me heel erg op me gemka gevoeld tijdens de lessen en als je iets vraagt word daar duidelijk antwoord op gegeven Ook het in rijden voor het examen word de tijd genomen om alles te herhalen en word ook alles nog een keer gezegd van denk daar aan

Perfect begeleid

Zowel theorie, AVB als het motorexamen in een keer weten te behalen door de goede instructeurs van Hoekbouma. Ook zijn ze zeer gastvrij. Al met al, perfect!

Hoge kwaliteit van onderricht.

Vandaag afgereden voor het C rijbewijs. In een keer gehaald. Team Hoek Bouma dank jullie wel voor de hoge en goede kwaliteit van het verkeersonderwijs. Specifieke dank gaat uit naar René Overman en Ruud Dubbeld. Deze rijschool wordt zeer aanbevolen.

ik vond het allemaal super geregeld

ik vond het fijn om er te rijden, ik werd goed geholpen en er werd met mij meegedacht. Ik kon snel afrijden wat ook wel top is.

Goed geregeld en een fijne rijinstructeur

Ik vind dat jullie alles goed geregeld hebben. Duidelijke communicatie. Ook ben ik blij met de instructeur die mij rijles heeft gegeven. Ik kan niks negatiefs bedenken.

Gezellige leerzame rijlessen!

Ik heb ontzettend veel geleerd van Richard, ik was best onzeker op het begin en richard heb hier erg bij geholpen dat vond ik heel erg fijn! Bedankt!

Vakkundige begeleiding

Na 5 examens bij en andere rijschool is het uiteimdelijk gelukt om bij jullie mijn rijbewijs te halen! Alles dankzijn goede coaching, geduld en me weer vertrouwen te geven dat ik het kan. Bedankt!

Goede voorbereiding, begeleiding en afhandeling.

Prima geregeld en een keurige afhandeling! Complimenten voor het Hoek Bouma team!!

Echt een toprijschool!

Zeker een aanrader! Les gehad van Eddy, met als resultaat dat ik in 1x ben geslaagd! Topinstructeur!

Fijne instructeurs en fijne lessen

ik raad iedereen deze rijschool aan. ik heb zelf afgereden voor vrachtwagen rijbewijs, leerzame lessen gehad en fijn examen. ik wil in de toekomst nog mijn aanhanger gaan halen voor achter de vrachtwagen via deze rijschool.

Super fijne rijschool!

Hele fijne rijschool. De rijinstructeur bereid je goed voor op het examen zodat je met een zelfverzekerd gevoel en zonder stress je examen kan doen.

Top geregeld

Was zeer tevreden goeie uitleg en ging super voor me BE waren en vrij snel door heen en zijn erg vriendelijk goeie service en allemaal netjes geregeld en een knappe catering.

Toppers

Top bedrijf

Top rijschool

Ik heb met heel veel plezier mijn rijlessen gevolgd.

met mn top rij instructeur in een keer geslaagd!☺️

na heel wat relaxede uurtjes met sandor, die mij nooit vertelde wat ik fout deed maar altijd wat beter kon, heb ik op zeer positieve wijze in een keer mn rijbewijs gehaald doormiddel van een spoedcursus! zeker aan te raden als je elke dag 4 uur lang je koppie er bij kan houden.

Zeer goed!

Heb hier mijn motor rijbewijs gehaald. Zeer goed begeleid door Alfred. Een echte aanrader!