Het was goed om te leren rijden en ontdek de fouten die ik dijd en minder rem gebruiken en spelen met gas.

Geweldige ervaring kan het iedereen aanraden.

Super leuke tijd gehad, geweldige leraar.

Helemaal Top

Had geen betere rijschool kunnen wensen

Een hele gezellige, maar ook erg leerzame tijd.

Ik heb het ervaren als: Dat er altijd interesse was in jouw. Dit in de zin van hoe gaat het met je, en altijd een gezellig praatje. Dit maakte het voor mij altijd heel erg leuk om naar de rijlessen te gaan.

Leuke leerzame C lessen gehad van Davy en Boris. Op naar C E

Zeer Goed

Onlangs geslaagd voor mijn rijbewijs c Mijn ervaring bij de rijschool was heel erg goed. Heel erg vriendelijke personeel en top rij-instructeurs die daar werken. De theoriecursus waren top ondanks dat ik geen therieman ben hebben ze mij altijd geholpen met alles.Rijlessen werden op hoog niveau gegeven.Kortom een aanrader!

Stuk voor stuk toppers

Geweldige rijschool met alleen maar positieve mensen

Ontspannen opleidings omgeving

Na door zenuwen verziekte examens tog mijn CE rijbewijs weten te behalen door de rust en professionaliteit van mijn instructeur.

Bij Rijschool Blad kunnen ze echt iedereen leren motorrijden

Fijne Rijschool, gezellig personeel. Met heel veel plezier rijlessen gevolgd. Geweldige instructeur.

super

samen met mijn zoon rijlessen genomen onder de bezielende leiding van Helmar ( pracht vent) maar door corona en dergelijke er wat langer over gedaan maar in 1x keer geslaagd voor het examen. Helmar is een strenge maar rechtvaardige leermeester veel van hem geleerd. Ik zal deze rijschool zeker bij andere aanbevelen bijzonder aardige mensen Gr Eric ( van jet en jul )

Top rijschool

Onlangs geslaagd voor mijn rijbewijs c Mijn ervaring bij de rijschool was heel erg goed. Heel erg vriendelijke personeel en top rij-instructeurs die daar werken. De theoriecursus werd haarfijn uitgelegd waardoor ik het heel snel in de pocket had. Rijlessen werden op hoog niveau gegeven waardoor ik het binnen enkele maanden heb gehaald. Kortom een aanrader!

Fijne korte lijntjes, een bedrijf waar je zeker geen nummer bent, en alle kansen krijgt. Fijne instructeurs, zowel voor theorie als voor het rijden zelf. Ik zeg een dikke pluim voor allemaal.

Helemaal top!

Beste rijschool en Peter is een topper. In 1x geslaagd met een pakket van 26 lessen

Helmar is een geweldige instructeur.. Kan je goed mee lachen. En je krijg goed te horen wat je fout doe en goede uitleg erbij.

Mijn ervaring met blad is goed en een fijn bedrijf om nascholing te doen voor de code 95. de mensen zijn heel vriendelijk. Ik raad het iedereen aan. Pinkeltje ( boris ) ga zo door.

Uitstekende opleiding gehad

Fijne begeleiding en met veel plezier les gehad

De lessen waren leuk en leerzaam.

Het was hartstikke leuk om te lessen. Leerde heel veel en kreeg ook altijd antwoord op de vragen die ik stelde. De lessen waren zo goed dat ik mij tijdens de examens goed voorbereid en zelfverzekerd voelde. Helmar bedankt voor rijlessen die je hebt gegeven en het lachen.

Geweldige rijschool met zeer ervaren instructeurs

Peter is een geweldig instructeur en legt alles zeer goed uit. Neemt ook de tijd om alles duidelijk uit te leggen. Je voelt je zeker geen nummer. Al met al zou ik deze rijschool bij iedereen aanbevelen

Super rijschool !

Heb altij met heel veel plezier mijn rijlessen gevolgd en ik heb hier super veel geleerd

Fijne ervaring

Fijne rij instructeur legt goed uit

Fijne sfeer

Fijne sfeer met ontzettend aardige mensen.

Direct, concreet, professioneel en praktisch

Kan niets anders zeggen dat mijn ervaring met Blad positief was. Als je op zoek bent naar een rijschool die met een professionele blik naar het rijden kijkt dan ben je hier goed. Communiceren met Blad ging supersnel en altijd to the point. Hou ik wel van. De rijlessen waren opbouwend en in een goede sfeer.

goede rijlessen gehad

de mensen die er werken zijn allemaal vriendelijk. de rijinstructeur weet wat hij doet en leg alles goed en duidelijk uit. en wat fijn is dat hij zelf ook op de motor achter je aan rijd tijdens het lessen. eerst mijn autorijbewijs gehaald 11 jaar geleden en nu mijn motorrijbewijs gehaald bij Blad. ik wilde een betrouwbare rijschool en dat is Blad zeker.

Streng doch rechtvaardige instructeur

Ik had het genoegen gehad om met Helmar aan de slag te gaan. Sympathieke kerel. Ik heb hem niet kunnen betrappen op onwetendheid, alle vragen die ik naar hem smeet, daar wist ie antwoord op. Hij is enorm veeleisend en is niet gauw tevreden over jou rijgedrag. Dat kan soms best irritant zijn :-) Maar het verklaart wel waarom hij één van de hoogste slagingspercentages heeft. Ik heb alle 3 examens in 1 keer gehaald, omdat hij juist zo veeleisend is. Hij bereid je goed voor.

In 1 woord top

Leuke en aardige mensen bij binnenkomst Alles word duidelijk uitgelegd Krijgt heel veel informatie Goede instructeur

Bree 45 47

3074BC Rotterdam