Professionele rijschool met vriendelijke instructeurs/ personeel.

Ik heb 2 rij instructeurs gehad bij blad en heb hun allebei als zeer aardig en vriendelijk ervaard tijdens de rijlessen, verder vond ik ze goede uitleg geven tijdens het rijden. Ik vind blad een professionele rijschool en heb verder niks negatiefs te zeggen.

Professioneel advies, duidelijke uitleg

Ik heb mijn rijlessen altijd als heel chill ervaren. Ruimte om fouten te maken (mits veilig) en ervan te leren. Altijd goede en rustige uitleg en handige handvatten om op een veilige manier te rijden.

Super fijne tijd gehad bij mijn lessen.

Theorie dagen super fijn en leerzaam! Ze leggen het je goed uit en helpen je tot de puntjes. Rijlessen ook super heel geduldig en veel leuke woordjes dat je het ook echt onthoud.

Het was een leerzame ervaring

Het was een leuke en leerzame ervaring waardoor je een goed gevoel krijgt voor alle regels in het verkeer.

Helmar is een top vent

Heb met alle plezier gelest bij blad /helmar goeie opleiding alleen het aanvragen van de examens duurde wel echt te lang

Professionele rij-instructeur

Zoals hierboven Heb in 1 dag BE gehaald op een professionele maar vooral een gezellige dag. Bedankt

Kundige ondersteuning

Bruikbare tips en adviezen. Goede uitleg en na zoveel jaar rij-ervaring weer even de puntjes op de I!

Een fantastische ervaring

Heb erg fijne rij-instructeuren gehad die altijd wel wat te praten hadden. Nooit stil geweest in de auto.

Een rijschool met kwaliteit als doel!

Zeer professionele instructeurs die de tijd nemen om alle aspecten zo duidelijk mogelijk uit te leggen. Verder goed materiaal om mee te lessen en ook een duidelijke communicatie.

Goed!

Goed en grondig leren rijden, altijd aandacht voor verbeterpunten maar ook gezelligheid onderweg

Geduldig en altijd scherp

Verliepen de eerste lessen voor mij een beetje stroef, Helmar heeft geduld. Hij ziet alles en kan hem niet foppen. Als je alles doet zoals de rij instructeur zegt dan zal je zeker slagen. Materiaal is in nieuwstaat en de gastvrijheid is top!

Super cursus ADR gevolgd

Met twee vingers in mijn neus geslaagd. Aan rader om deze cursus bij blad te volgen.

ADR+Tank cursus gedaan en in 1x geslaagd.

Goede opleiders. ADR+Tank cursus gedaan en in 1x geslaagd. Duidelijke uitleg. Super vriendelijke mensen!

Geweldig rijschool!

Helemaal top, echte aanrader!!

Op z’n Rotterdams, recht voor zijn raap

Via een goede vriend gewezen op blad, een dagcursus aangevraagd. Deze dag cursus zeer duidelijke en goede instructies gekregen. Heel vriendelijk in omgang, maar op z’n Rotterdams, recht voor zijn raap. Geen doekjes winden om dingen die fout gaan, maar gewoon zeggen hoe het is. Ben je op zoek naar duidelijkheid en een fijne rijschool dan is blad een uitstekend adres.

Uitstekend rijschool

Mijn ervaring met rijschool Blad is uitstekend verlopen, communicatie was heel goed en duidelijk, mijn rijinstructeur ook goed duidelijk in het uitleg en informeren van alles.

in 1 woord geweldig

ik baalde eerst dat Peter met pensioen ging. toen kreeg ik een paar lessen Broos en toen kreeg Rob waarmee ik naar het examen heb gewerkt. alle 3 waren geduldige top instructeurs

geduldige en kundige instructeurs

Ik had eerst Peter als instructeur toen hij met pensioen ging baalde ik wel. maar toen ik kreeg ik Broos als instructeur voor een paar lessen. en toen kreeg ik Rob die mijn naar mijn rijbewijs loodste. ze waren alle 3 top

geduldige en kundige instructeurs

Super rijschool! :) in 1x geslaagd voor mijn motorrijbewijs

Met heel veel plezier mijn motorrijbewijs in 1x gehaald. Bedankt voor de vakkundige begeleiding Helmar!

Super binnen 25 lesjes mijn rijbewijs

Lekker geregeld door de mensen van blad. Super op de afgesproken dag afrijden. Geen omkijken naar alles met cbr zij regelen alles