Weer zeer fijn geholpen

Altijd weer een goed gevoel bij Zuithof. Altijd vriendelijk en beleefd. Vakkundig personeel.

Ik wil geen andere garage.

Heb vertrouwen in de afspraken en reparaties die uitgevoerd worden. Heel klantvriendelijk goede service.

uitstekende service

Gewoon de service die je van een garage mag verwachten. Ik ben al jaren klant en nog steeds tevreden.

Hele prettige, snelle en aandachtige service!

Ik had laatst een kapotte accu. Ik kon meteen even langskomen, kreeg een kopje koffie en binnen de kortste keren zat er een nieuwe accu in. Fijn!

Goede service en klant vriendelijk en kon zo een auto lenen was snel geregeld

Heel goede ervaring met de garage Zuithof

Zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Als het mogelijk is, wordt je direct geholpen. Ze geven goede service. Niets op aan te merken.

Vriendelijk, gastvrij en deskundig

Hartelijk ontvangen en tijdens het wachten op de apk een lekker kopje koffie en gezellig praatje aan de bar.

Geweldige garage

Er is voor bij geen betere garage dan Autobedrijf Zuithof. Ik kan altijd komen als er iets is en wordt zeer vriendelijk geholpen. ik kan deze garage bij iedereen aanbevelen. voor mij nooit iets anders. Dikke pluim voor allemaal.

klant vriendelijk

je wordt goed geholpen

Goede service en communicatie

Zeer goede klantvriendelijkheid

Positief

Goede hulp, vakbekwaam

Zeer prettig personeel

Het is een goed en zeer betrouwbaar autobedrijf. Je wordt altijd prima geholpen en de koffie staat altijd klaar.

Vriendelijk netjes snel mooi bedrijf

Echt familie bedrijf, heel persoonlijk positief

Ze zeggen wat ze doen, en doen wat ze zeggen.

Prettig bedrijf, prettige mensen!

Na jaren nog altijd tevreden.

Altijd direct behulpzaam en vriendelijk

Duidelijk, snel geholpen en iedereen altijd erg vriendelijk en gastvrij

klantvriendelijk, betrouwbaar en kwaliteit vriendelijk.

Deze ervaringen heb ik afgelopen week nog weer eens ervaren. Ik heb mijn auto apk laten keuren. Voordien had ik een afspraak die ik door ziekte niet na kon komen. Nu kon ik er op wachten. Dat is toch geweldig.

Zoals gewoonlijk vertrouwd

Geheel volgens afspraak !

Prima behandeld

Behandeling en ontvangst waren weer prima

Een vertrouwde plek om voor een auto heen te gaan

Vriendelijke mensen

Een achterklepschakelaar vervangen voor totaal 185,- incl. arbeid en btw. Vind ik wel heel veel.

Afspraak is afspraak, super!

Behulpzaam, inschikkelijk, meedenkend, klantvriendelijk

zie het al geschrevene