Kwaliteit , betrokken en attent.

niets op aan te merken

(klant)vriendelijk, attent, meedenkend; niet voor niets al ruim 50 jaar klant

Prettig.

Onze ervaring is goed prettig

Snelle en goede service

Een nette garage met aardig personeel. Auto rijden kost nu eenmaal geld als je deze veilig en in conditie wilt houden.

Klantvriendelijk!

Dit familiebedrijf straalt vertrouwen uit en maakt dat vertrouwen ook wáár. Onze Forester ging voor de APK en de kleine beurt. Omdat de Zuithofjes wisten dat we weer gaan overwinteren in Spanje met de caravan adviseerden zij ons de voorremmen veiligheidshalve nu alvast te vernieuwen. Ik ga daardoor met een goed gevoel de reis straks ondernemen! En de chocolademelk en de pepernoten waren weer heerlijk!

Top garage

Super en vriendelijk personeel. Een goede service en natuurlijk......... de koffie staat altijd klaar.

Ik heb hele goede ervaringen bij Autobedrijf Zuithof

Ik heb vorig jaar een andere auto gekocht en deze bevalt mij zeer goed. Ik heb een uitgebreide toelichting gekregen bij deze aankoop. Wanneer ik een vraag heb, wordt deze vlot beantwoord.

het was als van ouds.

De koffie was lekker.

Enorm behulpzame en vriendelijk autobedrijf. Ik kan er altijd snel te recht en word enorm goed geholpen

Zeer goede service en kwaliteit

Goed geholpen en alles in overleg gedaan.

Prettige ontvangst met koffie of thee, gemoedelijke sfeer en klantvriendelijkt

Al 17 jaar klant bij deze garage.

Vriendelijk gastvrij professioneel

De reparatie n..a.v. de APK keuring is goed uitgevoerd.

De auto rijdt weer heel fijn , als gevolg van de vervanging van de banden en de wiellagers.

Klantvriendelijk en vakkundig

Bedankt voor de wintercontrôlebeurt zodat ik weer met plezier en veilig kan rijden.

foutje monteur met grote gevolgen

Na de grote beurt bleek er een grote plas olie onder de auto in onze garage te liggen. Terug naar Zuithof, bleek er een slang niet goed aangesloten te zijn. Alles "schoongemaakt" en olie bijgevuld. Probleem opgelost zou je denken. Nee hoor, want er lag weer een andere plas olie onder de auto. Dat maakte ons angstig, het zou mogelijk zijn dat we de motor al kapot hadden en we dorsten er niet meer mee te rijden. Zuithof haalde de auto op, blijkbaar was er niet goed schoongemaakt en lag er nog heel veel olie op de onderplaat. Sorry mensen, ik vind dit een grote fout van de monteur en ik hoop dat jullie hem er op aan spreken. Ondertussen zitten wij wel met 2 grote olievlekken in onze garage. Hoe gaan we die weg krijgen?

Klantvriendelijk enbehulpzaam. Goede attitude richting klant.

Prima service/vakmanschap

Je voelt je altijd welkom en de koffie staat klaar.Reparaties worden naar wens verricht. Alles naar wens,geen gezeur.

Goede diagnose en mankement vlot verholpen. Kreeg direct ook een leenauto mee.

Zuithof is een fijne garage met goede service.

Ze denken met je mee, hebben een snelle service en komen afspraken na. Vanaf de koop van onze auto hier tot en met het onderhoud ben ik uiterst tevreden. Een verademing met wat ik gewend was bij andere garages.

Heel tevreden

correcte en goede service

Hele goede service en heel klant vriendelijk.

Perfect!

Super goede service!

Omeunige fijne leu

Na bezoek van een steenmarter thuis in mijn auto hielpen ze mij zo ertussen door zodat ik weer veilig op weg kon . En een normale rekening. Hier krijg je tenminste geen hartfalen van, toppers zijn het.

Xx

Bijzonder vriendelijk en vakkundig personeel,

Wij zijn er al meerdere jaren klant en dat tot grote tevredenheid.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.