Behulpzaam en kundig

Altijd snel geholpen met een passende oplossing.

Goede service en kwaliteit

Duidelijk vriendelijk en goeie service

Betrouwbaar

Ik kon ad hoc terecht met de auto en het motorproblemen werd snel opgelost.

Fijn bedrijf!

Heldere communicatie, snelle service, wordt goed meegedacht. Kortom fijn bedrijf!

Altijd goed

Altijd vriendelijk en behulpzaam, goede service, eerlijk advies, goed bereikbaar.

Koppakking

Alles is gemaakt en veilig. Ik kan terug komen voor kleine dingen en kijkt gelijk ernaar

Prima bedrijf

Eerste klas vakmanschap eerlijk en oprechte Meneer die Peter Zeilmaker. Koop als de gelegenheid zich weer voordoet zeker hier weer

Doen wat ze beloven

Goed geholpen bij aankoop.

Altijd behulpzaam en oplossingsgericht!

Al sinds enige jaren mijn vaste garagebedrijf voor mijn twee oude auto’s. Ze zijn snel, professioneel en denken altijd met me mee. Wat mij betreft blijven mijn Saabs nog lange tijd bij hen in onderhoud!

Top Service!

Altijd top Service! Heel erg bedankt Zeilmaker Rheden!!

Zeer vriendelijke en behulpzame vakmensen

Het was mijn eerste bezoek aan Autobedrijf Zeilmaker. Het maken van een afspraak voor een APK en onderhoudsbeurt kon in goed overleg gemaakt worden. Over de inmiddels gedane onderhoudsbeurt ben ik zeer tevreden en geeft mij een goed gevoel over de aandacht voor mijn auto.

Top . Blij met dit adres, dus bedrijf.

Altijd klaar voor advies en of hulp.

Snelle sevice

Worden fijn geholpen

Jarenlang betrouwbaar

Al tientallen jaren klant en met goede reden. Nooit een probleem, altijd bereid een plekje in de agenda te vinden. Technisch helemaal ok. Dank jullie wel familie Zeilmaker!

Super bedrijf

Al lang klant en blij met dit autobedrijf. Servicegericht betrouwbaar en klantvriendelijk. Ik blijf.

Fijne service tegen betaalbare prijs.

Zie boven.

Gewoon toppers en eerlijk advies

Betrouwbaar bedrijf

Goed, betrouwbaar bedrijf

Wordt altijd correct en goed geholpen. Deze mensen verstaan hun vak.

In alle opzichten een prima service.

Altijd super

Erg tevreden over de service

Positief

Goede prijs, duidelijke afspraken en vriendelijke mensen

Super tevreden met me nieuwe banden

Weer super voor elkaar. Ze hebben zelfs de binnenkant van mij auto schoon gemaakt. De toppers.

Zeer behulpzaam!!!!

Vriendelijke mensen Altijd meedenken Zeer tevreden

Prima prijs kwaliteit verhouding

Correcte service, eerlijke en transparante factuur

Top, snelle service!

Band lek op zaterdag.. binnen een half uur een nieuw bandje geregeld. Top! En altijd vriendelijk, thanks voor de snelle service!