Klantvriendelijk,oplossingsgericht houden je goed op de hoogte. Kortom top service

Een fantastische auto

Rijdt soepel en fijn

Heel fijn bedrijf! Open, eerlijk en erg vriendelijk en behulpzaam!!

Prima bedrijf!

Mijn ervaringen met Zeeuw Automotive zijn tot nu toe prima! Goed benaderbaar.

Correcte levering

Correct geholpen en nette aflevering van de auto

Zeer positief ervaren

Zeer vriendelijk ontvangen en geholpen , ik ga volgende keer zeker weer { indien nodig } naar Zeeuw Automotive.

Een bedrijf waar je als klant behandeld wordt!

Alle vragen die ik had werden serieus genomen en naar tevredenheid beantwoord. De aflevering van de auto was een feestje! Echt leuk. Het enige dat ik jammer vond, was dat ik wat lang op de auto moest wachten. Maarja, het was het wachten dubbel en dwars waard.

Vriendelijk geholpen en goede service

Fijne garage en vriendelijk personeel. We worden altijd goed geholpen en zijn heel tevreden.

Klantvriendelijk en servicegericht

Zeer prettige communicatie, klantvriendelijk en prettig in de omgang. Hulpvaardig en servicegericht half woord was genoeg en voor ik het wist had ik een lift naar de dealer.

Uitstekend!

Ik ben blij met Zeeuw als mijn Autobedrijf. Zeer kundig, experts op het gebied van Italiaanse autos en iedereen is even vriendelijk! Dank weer voor de goede service afgelopen woensdag.

Zeer mooie auto , aardige verkopers en goede service

Inruil auto had lekke band en de service om dat op te lossen was geweldig zonder extra transport kosten etc , dank daarvoor . Nieuwe auto is ook perfect afgeleverd

uitstekende ontvangst

wij kwamen zonder afspraak binnen en werden uitstekend geholpen, heel veel service, heel klantvriendelijk

We zijn goed en vriendelijk geholpen.

Het is alkemaal soepeltjes verlopen en we zijn voldiende geïnformeerd over zaken die van belang waren.

Zeer goed geholpen, met oog voor de wensen en mogelijkheden.

Professionele hulp met passie voor auto's.

drie weken geleden auto opgehaald, de auto staat inmiddels 20 dagen bij de dealer

Blijkbaar weet Alfa niet een storing in het systeem binnen drie weken te vinden of op te lossen Wel positief dat ik een vergelijkbaar model auto kan gebruiken welke door de dealer is aangeboden, maar ik wil nu wel graag in mijn eigen auto kunnen rijden.

Heel klantvriendelijk en beschaafde verkoper. Mooi bedrijf.

Stijvolle autodealer met zeer gastvrije service.

Dennis nam alle tijd om mij te adviseren zonder opdringerige verkooppraatjes. Wist duidelijk waar hij over sprak en geen vraag was te gek. Bij aflevering van de auto werd ook alle tijd genomen om de auto door te spreken en staat de koffie echt altijd klaar! Ook na de koop blijft de service hoog en kan deze dealer zich echt onderscheiden vergeleken de "grotere autobedrijven" waar de persoonlijke service ver te zoeken is.

Fantastische rijervaring

Als eerste aantrekkelijke van de 500X is, is dat het model tijdloos en uiterst stijlvol is. Rijeigenschappen zijn geweldig, uitrusting toegerust op de toekomst. Kortom, een heel fijne auto, prachtig design zoals alleen Italianen dit kunnen realiseren.

Tot nu toe prima ervaring

Prettig geholpen door Tygo Korving. Kwam deskundig over. We gaan het serviceniveau in de rest van het jaar ervaren.

Zeer positief op alle fronten

Zeer positief op alle fronten

Geweldige service tijdens het uitzoeken en samenstellen van mijn nieuwe Stelvio. Perfect geholpen door Corne.

Heel leuk en deskundig team en zeer goed geholpen.

Zeer goed ervaring bij zowel de verkoop als de aflevering van de auto. Er zat een levertijd was op de Tonale PHEV maar wij werden door Corne uitstekend op de hoogte gehouden van de status van de levering. Auto werd zelfs een maand eerder afgeleverd. Ik zou Alfa liefhebbers zeker adviseren om een auto bij Zeeuw Automotive aan te schaffen.

Goed geholpen!

Geen goed gevoel! Ik wil graag mijn ongenoegen uiten over de dienstverlening die ik heb ontvangen bij Zeeuw Automotive Jeep Dealer in Spijkenisse. Op 13 april 2023 heb ik mijn auto bij uw garage gebracht voor een uitlezing en reset, echter tot mijn grote teleurstelling bleek later dat er ongevraagd een update aan mijn auto was gegeven. ——————— Er is contact met mij opgenomen vanuit Zeeuw Automotive. Er is een passende oplossing aangeboden. En ik ben weer een tevreden klant en kom graag weer langs!

Afspraken worden nagekomen.

Vorige week mijn auto afgegeven voor eek kleine onderhoudsbeurt. Geheel is volkomen volgens afspraak uitgevoerd, wachttijd was conform mijn verwachting.

Ohmstraat 1 3335 LT Zwijndrecht