Afgelopen jaar een mooie auto voor private lease hier uitgekozen. Je wordt goed te woord gestaan, al je vragen worden beantwoord en je kan al je opties en de kleur van de auto bestellen, iets wat bij grote maatschappijen met een vast aanbod niet gaat. De levertijd vanuit de fabriek was wel wat lang maar daar kan de garage niet veel aan doen. Al met rijd ik nu tevreden in een mooi autootje rond.

Redelijk

Aardige verkoper maar de aflevering ging stuntelig. Banden gaven een storing aan. Laadkabel ontbrak.

Super aardig en klantvriendelijk.

De Zeeuw is een verademing te midden van alle grote autodealers.

Uitstekende service en kwaliteit

Fijne en kundige medewerkers. Ben blij al drie jaar klant te mogen zijn.

Vriendelijk, gastvrij, aardig en kundig

Op zoek naar een Fiat-dealer omgeving Bergen op Zoom, onze woonplaats, kwamen we uit bij garage Zeeuw te Zwijndrecht. Het begint met een telefoongesprek om een proefrit te maken. Gelijk was de medewerker, Corne Penning, vriendelijk en meedenkend. Bij aankomst voor de proefrit werden we gastvrij ontvangen. Bij het verkooppraatje en een lekker bakje koffie waren we het snel eens over onze inruil en aankoop. Bij het ophalen van de nieuwe auto werden we verrast door de feestelijke onthulling van onze nieuwe Fiat Panda. Dit hadden we nog nergens meegemaakt. We hopen nog lang in deze auto te mogen rijden.

Geweldige ervaring in het aankoopproces

Al bij binnenkomst wordt je hartelijk ontvangen door de receptioniste die , omdat de verkopers druk waren, de honneurs waar neemt en je mee neemt naar diverse modellen waar je interesse in hebt. Verkoopadviseur Corne Penning nam eea daarna over en onder het genot van een kopje koffie hebben wij verteld wat wij zochten. Na diverse auto's gezien te hebben , stond onze keuze vast, een nieuwe Jeep Compass. Inruilprijs van onze oude auto goed, leveringstermijn goed en we hebben diezelfde dag nog deze auto gekocht. De showroom was overzichtelijk en schoon en alle merken stonden er die het bedrijf voert. Dit garagebedrijf is een aanrader !

Super vriendelijke bediening.

Altijd een warm onthaal

Zeer goed.

Zeer goed en de Auto bevalt prima.

Netjes behandeld, afspraken na gekomen

Keurig correct

Zeer positief

Geweldig geholpen door verkoper. Bij deze dealer is de klant nog koning. Wij zijn erg blij met de aanschaf van de Giulia en de verleende service.

Prima service!

Alles soepel verlopen! Vriendelijke medewerkers.

Wij hebben goed contact gehad met Jan- Peter en een goede service.

Positief. Alles werd goed uitgelegd en tijd voor genomen.

Nogmaals uitstekend, ze nemen alle tijd voor hun klanten een lekker kopje koffie erbij.

Goed geholpen goed naar onze wensen geluisterd. Mooie deal voor inruilwagen

:-)

Je krijgt het gevoel dat ze jou de auto gunnen, dus denken ze mee en doen water bij de wijn om tot een aanvaardbare deal te komen. Iedereen blij dus.

Niets dan lof!

Mijn ervaringen met het bedrijf en Cornè in het bijzonder heb ik als zeer prettig, betrokken en kundig ervaren. Nét even dat extra stapje willen zetten voor de klant.

Zeer prettig vanaf eerste contact tot overdracht auto!

Veel tijd en info vanuit Zeeuw voor mijn eerste orientatie, gevolgd door plezierig verkoop en opleverproces. Afgehaakt bij andere dealers vanwege onpersoonlijke aanpak, maar Zeeuw ga ik ook in de toekomst voor omrijden, klasse gedaan!

Fijne dealer om een auto te kopen

Zeer netjes!

Goed geregeld, en prima communicatie. Blij mee!

Enthousiaste begeleiding, goede inruil, geen gedram.

Goede morgen Robin, De eerste 300 kilometers staan op de teller! Waarvan zo'n 200 kilometer op de snelweg. De nieuwe Panda voelt als vertrouwd: soepel schakelen (nu met 6e versnelling), pittige motor, van binnen stiller, overzichtelijk dashboard. Heldere muziek display en Google Maps werkt ook perfect. De extra trekhaak kon de collega van de Zeeuw garage in Rotterdam eerst niet vinden want onzichtbaar. Maar bleek een demontabele versie! Al met al tevreden met de aankoop en de begeleiding. Met dank en hartelijke groet,

Goede persoonlijke service.

Zoals altijd uitstekende persoonlijke service.

!

Wat een leuk wagentje is die Fiat 500 dolcevita! En goed voor het milieu want zuinig in verbruik.

Erg goed en met veel geduld geholpen

Goede communicatie, netjes geholpen

Helaas 10 maanden moeten wachten maar daar kon de verkoper niks aan doen. Werd via de mail steeds op de hoogte gehouden. Communicatie was goed en ik werd netjes geholpen.