• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben voor het eerst bij van Yperen geweest voor een onderhoudsbeurt. Vanaf het moment van afspreken tot weer afleveren, klasse. Ook een prachtige (leen) auto meegekregen omdat ik niet in de buurt woon. De uitleg van factuur, en gekregen antwoorden op mijn vragen, VALT niets aan toe te voegen, zo hoort het!! Ben blij hier klant geworden te zijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf kom er al een tiental jaren , voor zowel aanschaf nieuwe auto als onderhoud. en nog steeds erg tevreden !!\r\nje bent er iemand , niet zomaar een klant !! door de persoonlijke benadering en aandacht van baas en personeel .ga zo door , dan blijf ik met plezier komen !!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk; meedenkend, schappelijk en hoge service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als ik een keer een probleem met de auto heb rijd ik hier graag even langs. Je krijgt volle aandacht, er wordt goed gekeken en overlegd (in mijn geval: het wordt voor mij begrijpelijk gemaakt)en zo nodig wordt het probleem direct opgelost. Deze garage komt op mij als betrouwbaar over. Ik geef dus graag een hoge score.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ben voor het eerst hier terecht gekomen via mijn zuster. vriendelijke benadering goede uitleg,alles is bespreekbaar. voor de rest moet ik het zelf nog onder vinden. maar mijn eerste ervaring is zeer positief.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf,iedereen even vriendelijk en behulpzaam.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 100% de Zeistenaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk bedrijf. We worden altijd goed en snel geholpen. Zeer goede service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goede ervaringen met dit bedrijf, snelle service, aardig en kundig personeel, hangt een prettige sfeer en je wordt met respect behandelt (ik weet niet zoveel van auto\'s !!!). \r\nEen fijne dealer en garage !