goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima, klantvriendelijk en goede service.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren moest een lampje vervangen worden in onze Lancia Delta. Tegen sluitingstijd even langs Wouters gegaan want dat is simpel en snel gedaan, zou je zeggen. Tot bleek dat de vorige garage het lampje provosorisch had vastgezet met een stukje ijzerdraad. Een nieuw \'pinnentje\' kan niet worden besteld en dus kost dat eigenlijk een hele nieuwe koplamp-unit. Niet bij Wouters. Twee monteurs hebben bijna 1,5 uur lang aan de auto gewerkt en de lamp uiteindelijk met met een oud maar origineel pinnetje vastgezet. \" Ja, dat soort dingen bewaar ik mevrouw,\" knipoogde de ervaren monteur, \"u bent niet de enige die dat onderdeeltje verliest\".\r\nToen het op betalen aan kwam hield ik mijn hard al vast, maar nee: De normale prijs voor het inzetten van een lampje: € 15,- . Geweldig toch!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, Verstand van zaken, betrouwbaar, leuke werksfeer...

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Persoonlijke benadering, servicegericht en een goede en eerlijke prijs!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn auto is altijd in goede handen bij autobedrijf Wouters, een bedrijf met echte vakmannen die uitstekend werk verrichten! Zij staan bijna altijd klaar om mijn vragen te beantwoorden of mijn auto ff na te kijken ook als zij het te druk hebben en nog zonder afspraak, heel vriendelijke mensen. Ik ben erg tevreden en echt dankbaar voor alles wat zij voor me doen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf persoonlijk contact, prima sevice

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onderhoud, bandenwissel en inbouw navigatie. Kennis van Alfa is groot en ik ben op een prettige maar vooral professionele wijze geholpen. Onverwachte problemen waren snel en binnen budget verholpen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snerlle goede service, echter nog steeds niet teruggebeld over temperatuurmeter! Graag snel reactie!

• Reden bezoek Andere reden

voldoende, een redelijke ervaring

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie en vriendelijke verkoop praatjes tot ik weg reed. Vanaf dat moment één en al ellende met mijn auto gehad.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al ca. 30 jaar klant bij Autobedrijf Wouters en ik ben nog steeds zeer tevreden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf het peertje in de koplamp vervangen.......kun je niet meer zelf!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom al vierenveertig jaar bij de firma Wouters en ben niet dom genoeg om het zo lang vol te houden als ik niet tevreden zou zijn !

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds geruime tijd klant, naast de aanschaf van nieuwe auto\'s en regelmatig onderhoud in de loop der jaren altijd het gevoel gehand dat bij Wouters \"klant koning\" is !!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb al meer dan 25 jaar een goede relatie met Autobedrijf Wouters,\r\nen al die tijd is het bedrijf mij uitstekend van dienst geweest.\r\nIk heb in die tijd 2x een Alfa Romeo 155 en 3 maal een Alfa Romeo 156 aangeschaft prive en via lease.Op dit moment bereid ik een Alfa Romeo 159 JTD,\r\ndie door de fa Wouters uitstekend wordt onderhouden.\r\nAutobedrijf Wouters is en blijft voor mij De Alfa Romeo specialist in de omgeving van Tilburg en omstreken.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar, vriendelijk, kun je altijd op bouwen.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf wij hebben harstikke goeie ervaringen met jullie bedrijf en zullen dan ook altijd jullie aan bevelen.\r\nwij weten uit ervaring dat we maar hoeven te bellen en jullie staan altijd voor ons klaar.\r\nvoor service en bij aankoop voor een andere auto gaat onze voorkeur naar jullie uit.