• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd weer een persoonlijke en hartelijke ontvangst ook al hoef ik er met mijn Alfa Romeo niet vaak te komen. Een echt familiebedrijf waar een prettige sfeer hangt.\r\nService en onderhoud zijn dik in orde: al zo\'n 18 jaar klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastisch autobedrijf, met een gelijkwaardige of zelfs grotere liefde voor Italiaanse auto\'s dan mijzelf.\r\n\r\nZelfs voordat ik zelf überhaupt klant was ben ik daar diverse malen erg goed te woord gestaan met mijn vragen.\r\n\r\nNa aanschaf van een (voor mij nieuwe) tweedehands Giulietta, heb ik me per direct aangemeld voor het aankomende onderhoud. Sindsdien ben ik niets dan onder de indruk van de vriendelijkheid en fantastische service welke daar iedere keer weer geleverd wordt.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer slechte ervaring zo wel met de monteurs als de verkoper

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geen kennis van zaken,\r\nfoute diagnoses,\r\nkilometerstanden die niet kloppen,\r\nvage beloftes en reparatie adviezen,\r\nmet bijbehorende rekeningen.\r\nWat klopt er wel?\r\nZe zijn er wel vriendelijk en de koffie is ok.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren voor de 1e keer geweest met Alfa.Prima en snelle service.Ook uiterst vriendelijke mensen.Top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed bedrijf fijne en vriendelijke mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hartstikke goed. Hartelijk en kundig personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service wordt aangeboden en zeer klantvriendelijk. Zeker een specialist waar ik graag bij blijf terugkomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goede ervaringen over een lange periode

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zee professioneel, correcte behandeling. Snelle afhandeling klachten

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een autobedrijf met een plezierige en duidelijke manier van communiceren. Vakkundige mensen die service verlenen duidelijk belangrijk vinden. Dit geldt voor zowel de verkoop als de after sales.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Grande Punto naar Wouters gebracht voor nieuwe distributieriem, waterpomp, multiriem en koelvloeistof. Tevens een moeilijkere vraag aan ze gesteld. Ik wilde graag een software update op mijn richtingaanwijzer, die veel bedrijven niet kennen of uitvoeren. Wouters dus wel. Voor al deze werkzaamheden een keurige offerte gehad. Paar dagen later de auto weggebracht en netjes volgens afspraak zijn de werkzaamheden uitgevoerd.\r\nAls bonus is de auto ook nog netjes gewassen en gestofzuigd. \r\n\r\nTop service en goede prijs/kwaliteit!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige, uitnodigende sfeer. \r\nOverleg over te maken kosten.\r\nGoede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben met de aankoop van een tweedehands auto (Alfa Romeo) goede ervaringen.\r\nIn goede staat en keurig afgeleverd.\r\nOok de service is uitstekend en het personeel is correct en vriendelijk.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al jaren een tevreden klant bij Wouters.\r\nSnelle hulp, vriendelijk, goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De medewerkers van Autobedrijf Wouters zijn erg vriendelijk en hulpvaardig. De medewerkers zijn m.i. deskundig. Ik kan er altijd terecht met mijn vragen en mij wordt ook goed uitgelegd waarom bepaalde reparaties nu of op termijn noodzakelijk zijn. En er staat altijd een kopje koffie klaar. Bij langduriger reparaties of onderhoud is vervoer naar huis en weer terug mogelijk. Bij reden bezoek heb ik Onderhoud geselecteerd, maar ik kom hier ook voor reparaties.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf betrouwbaar eerlijk en oprecht, kwaliteit/prijsverhouding prima.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige sfeer, deskundige en betrokken medewerkers

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer fijn bedrijf erg vriendelijk personeel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima, klantvriendelijk en goede service.

Over Autobedrijf Wouters BV

Filter op Taal