Goed en vakbekwaam personeel.

Altijd goed en vriendelijk geholpen. I

Kundig en snel

Ik bracht mijn auto met een vervelend euvel (mijn raam was naar beneden gevallen in mijn autodeur). Aangezien het regenachtig weer was, moest dit snel worden gerepareerd. Vrijdag langs gegaan, maandag gerepareerd. En dat nadat was geconstateerd dat er er een nieuw onderdeel (raammechanisme) gemonteerd moest worden. Ik kreeg eerst de prijs van de reparatie te horen en heb op basis daarvan beslist of ik de reparatie wel of niet wilde laten uitvoeren. De prijs leek me okay. De reparatie is kundig opgelost en zeker ook snel. Mijn ervaring is dus: prima werk!

Betrouwbaar, snel en vakkundig

Geen onverwachte kosten, geen torenhoge prijzen, altijd goede ervaringen.

Fantastische service en enorm klantvriendelijk personeel!

Ik ben zeer te spreken over de behandeling!

Snelle service

Ik moest mijn ruitenwissers vervangen. Deze hadden ze toevallig liggen en kon meteen langskomen en hebben het ook meteen gemonteerd.

vooraf gebeld over extra kosten, Prima

Vriendelijk personeel. Alle zaken goed en efficiënt geregeld.

Vriendelijk personeel

Vriendelijk geholpen

VERTROUWD, DESKUNDIG

Zal ca. 40 jaar klant zijn, meerdere (tevreden) klanten aangebracht, het vertrouwen waard!

Goede servive

Prima garage voor APK en servicebeurt met breng- en haalservice. Onderhoud voor alle merken. Ook assortiment occasions.

Enorme service. Erg betrouwbaar. Ik ben al 40 jaar klant

Al 40 jaar klant, privé en zakelijk. Uitstekend bedrijf. Kan het iedereen aanbevelen.

Super goed en heel snel geholpen

Super service en vriendelijke personeel

Staan voor je klaar

Staan voor je klaar

aan te raden

snelle service

Zeer goede garage

Ik iets aan de auto heb dan kan ik aan met kleine dingen gelijk terecht, Bij grote moet afspraak maken, maar altijd heel goed geholpen kom daar al toen zij nog in de komatistraat zaten met mijn eerste auto nu heb inmiddels er 7 gehad van hun

Wordt goed geholpen,vriendelijk,en mee denkend

Men denkt oplossend gericht met je mee

Goede, snelle service

Auto hier ook gekocht. Ga hier langs voor kleine en grote beurt. Je wordt vriendelijk behandeld, ze werken snel en ze zijn transparant over de kosten.

Snelle en goede apk.

Apk was erg snel en kreeg er een pechhulp pasje bij als extra service.

Altijd super service!

Al jarenlang betrouwbaar en deskundige service!

Fijn dat ik kon wachten tijdens kleine onderhoudsbeurt en APK tot t klaar was

Positief over de servise

Auto gebracht en keurig op tijd klaar en een leenauto was er ook geregeld. Een aanrader deze garage waar nog goed gewerkt wordt.

Snel en netjes geholpen

Aardige mensen met verstand van zaken. Netjes en snel geholpen

Een fijne ouderwetse dienstverlening

In deze tijd worden klanten niet meer gezien. Bij deze garage is dat wel zo. Daarom komen wij hier graag terug. Kortom: een fijne ouderwetse dienstverlening. Dank jullie wel.

heel tevreden

Ik kwam voor de eerste keer hier en omdat ik de auto om 12 00 uur moest hebben werd er mee gedacht hoe dat zou moeten.Omdat hij ook apk gekeurd moest worden en de keuring pas na de middag kon gebeuren ,werd besloten dat ik voor de keuring maandag even langs kom.Geweldig

Vissersdijk Beneden 21 3319 GW Dordrecht