Ouderwetse goede service, klant wordt gezien!

Vriendelijk geholpen, persoonlijke touch, goede service, attent, behulpzaam, contact over reparatie indien nodig, kleinschalig. Zoals gezegd, je wordt nog gezien als klant, niet als 'afnemer'.

Geweldig geholpen

Geweldig geholpen, medewerkers zijn klantvriendelijk en goede service.

Goed en uitstekend

PERFECT TOP SERVICE EN VRIENDELIJKHEID

GOEDE EN SNELLE SERVICE, PERFECT NAKOMEN VAN DE AFSPRAKEN

Snelle service

Goede en vriendelijke service

Aardig en vakkundig personeel

Beurt en APK keuring goed uitgevoerd.

Gewoon altijd vriendelijk behulpzaam.

Ondanks dat het een drukbezochte garage is, als je met een vraag komt of een klein probleem, ze proberen altijd wel of er een gaatje tussendoor is. Zeer goed dat de balie zorgdraagt voor een goede balans in werkdruk van de monteurs. Als het echt niet kan, dan kan het gewoon niet. Fijne garage.

Vriendelijk en servicegericht

Maken snel tijd voor je auto als je vermoedt dat er iets niet goed zit. Mankementen aan de auto zijn vakkundig verholpen.

Beetje chaotisch

Kreeg bij een probleem met een accu 2 verschillende verhalen, en ze zouden bellen als de auto klaar was, niks gehoord dus zelf maar gebeld

Je hoeft alleen maar te bellen en je kunt gelijk langskomen

Service beurt op afspraak.

Het nodige nagezien en kleine reparaties uitgevoerd

uitstekend geholpen als altijd

Aardig en kundig personeel dat altijd voor je klaar staat. Of je nu belt of langs komt.

Afspraken worden nagekomen!

Betrouwbaar

Vlot, correct, betrouwbaar, persoonlijk, bakje leut met humor.

Vakkundig en betrouwbaar!

Altijd een eerlijk advies, onderhoud wordt vakkundig uitgevoerd! Het is voor mij een betrouwbare partner voor onderhoud.

Wij zijn al jaren klant. Altijd vriendelijk geholpen. Bij bijzonderheden altijd eerst een telefoontje zodat je niet ineens voor onverwachte kosten staat.

Ik ben al vele jaren trouwe klant, altijd perfect geholpen.

Uitstekende communicatie en vakbekwaamheid

Ik ben heel tevreden over de service en de klantvriendelijkheid

Het was mijn eerste echte kennismaking met uw garage. Ik heb een en ander als zeer positief ervaren.

Koppelingsactuator vervangen voor semi automaat auto

It was heel succesvol experiouns. Hartelijk bedankt . Ik hoop dat ze hun belofte met garantie nakomen.

Toppie

Heb gebeld met een spoed en ben zeer klantvriendelijk en goed onthaalt. Ze hebben mij erg goed geholpen met mijn probleem en snel, waardoor ik niet in de problemen gekomen ben. Ze hebben ook erg netjes alles gemaakt en op de prijs gelet die zeer netjes was. Dankjewel!!!

snelle en goeie service!

Werd snel geholpen, en kon de auto weer redelijk snel ophalen!!

Goed en vakbekwaam personeel.

Altijd goed en vriendelijk geholpen. I

Kundig en snel

Ik bracht mijn auto met een vervelend euvel (mijn raam was naar beneden gevallen in mijn autodeur). Aangezien het regenachtig weer was, moest dit snel worden gerepareerd. Vrijdag langs gegaan, maandag gerepareerd. En dat nadat was geconstateerd dat er er een nieuw onderdeel (raammechanisme) gemonteerd moest worden. Ik kreeg eerst de prijs van de reparatie te horen en heb op basis daarvan beslist of ik de reparatie wel of niet wilde laten uitvoeren. De prijs leek me okay. De reparatie is kundig opgelost en zeker ook snel. Mijn ervaring is dus: prima werk!

Betrouwbaar, snel en vakkundig

Geen onverwachte kosten, geen torenhoge prijzen, altijd goede ervaringen.

Fantastische service en enorm klantvriendelijk personeel!

Ik ben zeer te spreken over de behandeling!