Gewoon goed.

Auto voor onderhoud naar garage wolf gebracht. Alles netjes volgens afspraak uitgevoerd.

Uitstekend geholpen.

Naar tevredenheid geholpen. Kreeg ook nog een service card die een jaar geldig is.

betrouwbaar

...

Mijn ervaring was goed. Goed geholpen. Kon met mijn zoontje blijven wachten tot dat de apk keuring gedaan was. Er was een kopje koffie voor mij, een glaasje siroop voor mijn zoontje en een speelhoek.

Top geregeld weer

Top geregeld weer

Ik kom er al ruim 30 jaar

Wordt altijd goed geholpen en alles kan

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Jaarlijkse beurt en apk

Zoals altijd uitstekend geholpen, extra vragen of verzoeken nooit een bezwaar.

Goede service en altijd vriendelijk

Altijd met vriendelijkheid ontvangen. Goed advies en kwalitatief goede service

Goeie service

Geen gezeur

Alweer super service van de medewerkers van garage v.d. Wolf

Lekke band vrijdag eind v.d. middag. gelijk gebeld en met het thuiskomertje eronder naar v.d. Wolf gereden. Band moest worden vervangen. Speciaal type, was niet op voorraad. Wordt gelijk besteld en op zatermiddag (geen reparatiedag) kon ik terugkomen om de nieuwe band te laten monteren. Weer top geregeld mannen!

FIJNE GARAGE

fIJNE GArAGE

CA. 40 JAAR KLANT!

EERDER KLANTEN AANGEBRACHT, POSITIEF!

Al jaren mijn vaste garage van mijn autos

Al meer dan 20 jaar een tevreden klant

Kan iedereen deze garage aanbevelen

Wat een vriendelijkheid, meedenken en vakmanschap. En dat voor een nette prijs. Een aanrader!

prima ervaring, normale prijs

Contact was snel gelegd. Vragen stellen mogelijk, wordt niet moeilijk over gedaan. De prijs is normaal.

Vriendelijke mensen.

Kom hier al jaren, geen slechte ervaringen meegemaakt. goede services.

Netjes, snel

Goede service, uitstekend onderhoud

Na 40 jaar klant te zijn nog steeds tevreden over onderhoud, vriendelijk personeel en uitstekende service

Zeer behulpzaam, meedenkend en goede prijs

Hele goede ervaring bij Van der Wolf; zeer behulpzaam, denken met je mee in oplossingen en zijn betrouwbaar. Goede transparantie qua prijs van tevoren en zijn bereid je te helpen mocht er iets zijn. Aanrader!

Klantvriendelijk, adequaat behulpzaam, eerlijk advies, goede service.

Als nieuwe inwoner van Dordrecht was ik op zoek naar een garage om onderhoud te verrichten aan mijn Mazda CX5. Via internet kwam ik bij Garage van der Wolf. Na een bezoek en klantvriendelijke kennismaking heb ik een afspraak gemaakt. Over het onderhoud ben ik tevreden en mijn auto rijd weer als nieuw.

ze zijn een goede garage

Ik heb er geen klachten over anders zou ik er over praten met ze

Vriendelijk en behulpzaam