zeer goede servuce

Altijd erg vriendelijk en behulpzaam

Zeer gemoedelijke

Ben netjes en snel geholpen.met een lekker bakkie koffie

Gemoedelijke sfeer, lekker op z'n Twents!

Wij hebben voor het eerst hier een Mitsubishi gekocht en het voelde alsof we ze al jaren kenden. Zeer prettige ontvangst!

Uitstekend geholpen door Jörgen, en alles goed uitgelegd

Al mijn vragen heeft hij duidelijk uitgelegd en bij de proefles alle punten behandeld

Uitstekende service. Vriendelijke mensen.

Fijne garage.

Op tijd begonnen en prima werk geleverd.

Prima garage

Ik kom al vele jaren bij Autobedrijf Wilmink, eerst in Azelo nu in Hengelo ben er altijd goed geholpen.

Heel prettige ervaring.

De zeer gemotiveerde klantgerichte, vriendelijke op onze wensen toegesneden manier van werken was perfect. Ook de aflevering en de uitleg bij de overdracht van de auto was prima. Wij zien toekomstige onderhoud en de service met groot vertrouwen tegemoet.

Correct behandeld, duidelijke prijsinformatie.

Correcte ontvangst, duidelijke informatie wat mankement was, goede kosteninformatie. Daarna reparatie naar tevredenheid.

goede service

De aankoop was top

We hebben een Renault Zoë gekocht en werden super geholpen door Jörgen. Bennie Wilmink Hengelo is top.

Goede en vriendelijke service

Prima service en vakkundig personeel

Zeer goed geholpen, goede contacten en meedenken

Ik had vanuit verleden al goede ervaringen met het bedrijf, nu weer opnieuw auto gekocht. Wederom goed geholpen, er werd mee gedacht omdat elders betere inruil werd verkregen. Verwarrend was even een foute km stand op "mijn Bennie Wilmink" ook dat is opgelost. Contacten zijn goed, ze hebben tijd en aandacht voor je en je vragen.

goede communicatie alles tip top geregeld.

Martin heeft ons prima geholpen. Alles was prima geregeld.

Het is alsof je nooit bent weggeweest.

Na 26 jaar weer terug bij Bennie Wilmink. Zeer vertrouwd en vriendelijk. Niet opdringerig maar wel heel duidelijk.

Naast de prima service ben ik ook vooral erg tevreden over de prettige behandeling van het personeel.

goed werk na een goede afsprask

Prima contacten leiden tot een fijne verstandhouding en grote tevredenheid

Alles netjes afgehandeld.

Jammer dat het onderhoud zo duur moet zijn!! Dat maakt auto rijden er niet leuker op.

Perfect en snel

Jörgen en Martin goed geholpen

goede service

Er wordt goede service geleverd . Kontakten zijn goed

Ze denken mee. Betrouwbaar. Persoonlijke benadering. Haal en breng service is oké.

Ging weer van een leien dakje :-)

Probleemloos.

Nemen alle tijd en losse problemen deskundig op.

Goede service en transparant

Altijd goede en persoonlijke service. Daarnaast op transparant in de kosten. Je weet waar mogelijk van te voren waar je aan toe bent.

zeer positief

Bij aankoop van tweedehands Mitsubishi netjes en vriendelijk behandeld. Ondanks relatief lage aanschafprijs volledige garantie gekregen en enkele kleine gebreken zijn ook direct serieus afgehandeld en netjes opgelost. Tot nu toe alleen maar positieve ervaring. Top!

Holtersweg 49

7556 BS Hengelo