Vriendelijke en vakbekwame afhandeling van onderhoudsbeurt

Bij aankomst vriendelijke ontvangst met duidelijke werkafspraken. Na verrichte arbeid kordate uitleg van werkzaamheden.

uitstekend

xxx

Super!!

Ben geholpen door Jurgen. Zeer vriendelijk maar vooral erg behulpzaam. Goede adviezen over verzekering. Denken met je mee. Ik ben erg tevreden

goede service

Plezierig, dat ik kan wachten op de bandenwisseling

Goed advies

Kon wachten op de beurt. Intussen voorzien van koffie en wat erbij.. Na de beurt stond de auto gereed om weer weg te rijden.

Gewoon goed

Netjes en correct en nooit klachten over de auto

Erg Tevreden

Goed bedrijf, fijn personeel, goede service !

Super garage met goed personeel

Gisteren onze nieuwe auto (Outlander) opgehaald en leuk ontvangen bij aankomst Ze nemen echt de tijd voor je en wanneer je echt niks meer te vragen hebt kan je met een gerust hart de weg op. Prima garage met goed personeel

Keurig volgens afspraak de auto gerepareerd.

Geweldig geholpen

Geweldig geholpen en altijd klantvriendelijk

Gewoon supergoed geïnformeerd en begeleid bij aanschaf auto

Bij mijn oriënteren en later aanschaf van de auto werd ik vriendelijk en niet opdringerig begeleid bij de aanschaf van mijn auto t.w. een Mitsubishi Outlander. Er ontstond een vorm van samenwerken wat inhoudt dat de verkopen ook met jou als klant meedenkt. Het gehele verkoopproces krijgt daardoor een persoonlijk tintje wat ik/wij alleen maar prettig hebben gevonden. Jörgen is een prima gemakkelijk benaderbare vent waar ik me snel op mijn gemak heb gevoeld.

Vriendelijk en behulpzaam

De mensen staan je netjes te woord en vragen om wat te drinken (koffie) en wijzen je naar de koffiehoek.

In een zin prima garage

Redelijk

Jammer dat eerder gemaakte afspraken niet na gekomen worden (bij een onderhoudsbeurt kosteloos vervangend vervoer)

Vijf sterren

Vijf sterren

prima!

zoals altijd, niets op aan te merken, uitstekend!

Prima geholpen en goed geslaagd Bij Wilmink Hengelo.

Bij binnenkomst voelde het gelijk vertrouwd! Jürgen en Martin namen de tijd voor ons en we zijn goed geïnformeerd Afspraken zijn nagekomen. Bedankt!

Wederom prettig geholpen

Conform afspraak keurig op tijd geholpen.

Prima srevice, heel klantgericht

Aan bedoelde service en klantgericht handelen behoeft weinig te worden toegevoegd. Gewoon prima. Dit geldt dus met name Jörgen Hartgerink, onze contactpersoon bij de vestiging van Wilmink in Hengelo.

Prima aflevering VW-occasion

Een degelijke ouderwetse aflevering van een VW-occasion. Display met welkom en mooie bos bloemen bij de ingang naast een glimmende auto!

Vriendelijk en kundig

Wij kwamen ter oriëntatie. Werden vrij snel overtuigd en zijn met een mooie auto weggereden. De service is goed!

Nieuwe winterbanden laten monteren. Weer top geregeld

Zoals altijd staat het team van Bennie Wilmink klaar voor haar klanten. Erg tevreden over service en onderhoud.

Werd netjes en correct behandeld. Alleen de prijs viel mij erg tegen! Deze graag de volgende keer lager! Vriendelijke groet, Johan Perik.

Perfecte service

Alles conform afspraak en tijd geregeld. Top.

Holtersweg 49 7556 BS Hengelo