Netjes en vriendelijke ontvangen. Afspraken zijn goed gepland.

Alles volgens duidelijke afspraaak

Gewoon goed no nonsens en duidelijke afspraken

Behulpzaam

Kwam vroeg en werdgelijk geholpen. Geen fiets gereserveerd, maar toch ee leenfiets meegekregen. Was wel even trappen, als je een e-bike gewend bent. Auto klaar op afgesproken tijd.

Prima geholpen

Alles volgens afspraak en voor een lagere prijs dan van te voren aangegeven.

Uitstekend.

Al meer dan 30 jaar een meer dan tevreden Mitshubishi- rijder en Wilmink-klant (Azelo/Hengelo)

Altijd weer perfecte service!

Bij Bennie Wilmink word ik altijd goed geholpen. Ik heb nog niet vaak een bedrijf gezien waar de sfeer zo goed is. Voor de klanten én onder de collega's.

snelle service

Auto was snel klaar, kon er op wachten. Lekkere koffie

Prima personeel. Verkoop vakkundig.

Wordt er vakkundig geholpen

Komen afspraken goed na

Het blijft een kwestie van vertrouwen, maar ik ga er van uit dat wat er op de factuur staat, ook werkelijk gebeurd is! Dus tevreden!

Altijd uitstekend geholpen

Goede klant benadering en prima werk bij

prima geholpen

wij zijn heel goed geholpen bij Bennie Wilmink in Hengelo bij het kopen van onze occasion een citroen C3.De Hr. Jorgen Hartgerink had alle tijd om ons te helpen en te adviseren.

Goed geholpen door vriendelijk personeel

Auto voor een beurt en APK. Helaas moesten de remschijven en remblokken vervangen worden waardoor de kosten nogal tegen vielen.

Yde reparatie zijn goed uit gevoerd

De auto is goed na gekeken

Heerlijk snel geregeld en vlug klaar terwijl ik een kopje koffie drink en een krant lees.

Vlug en vriendelijk geholpen.

Prima geholpen

Prima geholpen f de oor het bedrijf

Snelle service, duidelijke uitleg.

Er werd op tijd begonnen. Ik kon zoals afgesproken wachten in een prettige wachtruimte.

Een echte familie.

Ik ben al een aantal jaren cliënt van Bennie Wilmink. Een klein, maar hecht team van medewerkers, waar service maar vooral ook klant vriendelijkheid op een hoog niveau staat. Nuchtere hardwerkende mensen, met een uitstekende kennis van zaken.

Heel goed.

Je wordt netjes behandeld. En de koffie staat klaar.

Altijd geweldig geholpen

Ik ben in de jaren dat ik in Twente ben komen wonen bij Bennie Wilmink als klant gekomen en ben tot nu toe heel blij met alles wat ik tot heden heb meegemaakt. Altijd vriendelijk behulpzaam in 1 woord geweldig.

Zoals altijd, top geregeld

Afspraak voor nieuwe banden.

Reguliere beurt verliep volgens afspraak

De auto heeft een beurt gekregen volgens de voorschriften van de fabrikant. De kosten werden vooraf besproken.

My Drivers card (Cobra Alarm) stopped working!

After they changed the battery in my drivers card it is not recognising my drivers card and car won’t start. I have to start the car by putting manually pin code. It’s annoying. It wasn’t like this before.

Top bedrijf

Snelle en goede service

Perfecte service bij Autobedrijf Bennie Wilmink Hengelo.

Ondertussen al zo'n dertig jaar klant , vandaag onze Eclipse Cross opgehaald. Een fantastische auto en zoals altijd denkt men met de klant mee en is de service perfect. Het personeel is zeer klantvriendelijk en de sfeer ongedwongen. Een aanrader, Bennie Wilmink Hengelo.

Goed en netjes geholpen

Zeer goed. Duidelijk uit gelegd wat er verder nog moest worden gedaan. Naast de apk en airco en distributie riem. Zeer te vreden over de service en vakmanschap