iedereen is even aardig, ze zijn klantvriendelijk, denken met je mee.

zeer klantgericht, prima service

Zeer goed, familie haalt al sinds ik weet auto\'s bij De Wildt vandaan. Altijd aardig en meedenkend.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Aanschaf Prius met zeer weinig kilometers aangeschaft bij dit bedrijf. Zeer vriendelijk en vertrouwen wekkend te woord gestaan en een zeer goede uitleg gekregen over de nogal in het begin uitgebreid lijkende bediening van deze auto. Tot op heden geen klachten over deze goed onderhouden Prius II en door het bedrijf dus subliem afgeleverd.

Kocht peugot 107 voor vrouw/zoon. Echt goed geholpen! Auto met 6 mnd garantie. Bij aflevering onderhoudbeurt en poetsbeurt gegeven. Nog geen pijnpunten aan de auto ondekt, maar als ze er zijn ga ik met met het vertrouwen dat ze het regelen. Een voobeeld voor veel andere garages.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Zeer klantvriendelijk, leveren kwaliteit, volgens mij heel eerlijke benadering ze houden je niet voor de gek. Zeer goede kennis van zaken, goed advies. Houden per onderhoudsbeurt alles. Daarnaast: Ik heb kennisgemaakt met deze garage nadat mijn vrouw en ik een ernstig ongeluk hadden gehad. Ik ben nog steeds zeer erkentelijk voor de benadering toen, die was echt heel erg hulpvaardig.

Leuk klein en vriendelijk bedrijf waar je nog een persoonlijke benadering krijgt. Mijn eerste ervaring met dit berdijf maar voelt zeer goed.

Al geruime tijd klant en recent in zo\'n 25 jaar tijd voor de 8e keer een auto gekocht. Gewoon goed en betaalbaar, ook qua onderhoud. Betrouwbaar en zeker aan te bevelen.

Onlangs voor de 2e keer een auto gekocht bij De wildt. Op alle fronten ben ik tevreden over dit bedrijf! Aanrader.

Goede en nette service! Zeker een aanrader!

Uitstekende ervaring met garage de Wildt. Naast mijzelf (meerdere malen een auto gekocht) hebben ook mijn beide dochters (Toyota) auto gekocht. De Wildt onderscheidt zich door Kwaliteit, Service en Laagdrempeligheid.

Prima bedrijf, reeds jaren klant, zowel voor toyota als niet toyota wagens. Aankoop en onderhoud. Vanwege deze ervaringen hen recentelijk zoekopdracht gegeven. Snel resultaat, nette prijs en alles weer perfect geregeld. Complimenten !!!

Bij De Wildt heb je nog rechtstreeks contact met de monteurs, die vakkundig en klantvriendelijk zijn. Geen luxe balies waar je je sleutel af moet geven. Kleine reparaties worden gelijk uitgevoerd en anders wordt er een passende oplossing aangeboden. Ze zullen nooit onnodig onderdelen vervangen. Deze mensen hebben nog liefde voor hun vak.

Een bezoek aan het bedrijf geeft een familie gevoel. Hartelijk meelevend, vriendelijk en meedenkend. Bijna 24/7 beschikbaar en prima kwaliteit. Wij zijn al vele jaren klant en zullen dat zeker blijven.

Goede service, klantgericht en meedenkend naar wat past voor de klant. Ook voor de kleine dingen kan ik terecht , sterker nog, komen ze zelfs aan huis! Voor mij reden genoeg dus om mijn nieuwe auto hier aan te schaffen .

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vriendelijk, zakelijk en doelmatig. Het is de moeiete waard om van Haarlem naar Nieuw Vennep te rijden voor onderhoud

Mijn ervaring met Autobedrijf De Wildt zijn uitstekend. Mijn Toyota Prius Wagon is een perfecte wagen voor een ondernemer. Veel ruimte en ook zuinig in gebruik. Rob de Wildt heeft goed advies gegeven om deze wagen te gaan rijden. De service is snel en gewoon zoals het hoort: goed! Geen lange wachttijden en gezeur. Autobedrijf De Wildt is een bedrijf waar je je thuisvoelt, al jaren.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Uitstekende service, zoals je dat van vroeger nog kent en nu bij de grote bedrijven niet meer tegenkomt. Prima in onderhandelingen, geen onnodige en ongewenste verkoop-druk. Veel aandacht voor het oplossen van problemen en technische vraagstukken: altijd oplossings-gericht. Je bent er altijd welkom en als klant merk je het niet dat ze het gewoon druk hebben. Een bedrijf waar ik mijn vrienden graag naar doorstuur.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Bijzonder prettige ontvangst.Alle afspraken werden nagekomen en prima service.Een fijn bedrijf waar ik nog eens terug wil komen.

super bedrijf waar service heel hoog in het vaandel staan .....als je langs komt er is altijd wel iemand die even tijd heeft om goed naar de reden van je bezoek te luisteren personeel heel vakkundig en aardig beveel hen van harte aan vriendelijke groet

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ik rij sinds 2 weken in mijn Hyundai Tucson rond,tot volle tevredenheid.Wat mij zeer aanspreekt bij autobedrijf de Wildt is dat zij er alles aan doen om de klant tevreden te stellen.Optimale service en zeer betrouwbaar,geen woorden maar daden!!Voor ieder die een goede auto zoekt is dit bedrijf een aanrader!! Harry uit Bennebroek

Venneperweg 389 391

2153 AA Nieuw-vennep