Ik heb hier mijn Toyota Aygo gekocht en vanaf het begin voelde ik me thuis bij deze garage. Er was begrip, ben goed geholpen! Het bedrijf oogt heel betrouwbaar. Maar we hebben pas een half jaar ervaring.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Wij hebben goede ervaringen met Autobedrijf De Wildt bij de aanschaf en het onderhoud van gebruikte auto\'s en nieuwe bedrijfswagens. Deskundig, flexibele en klantvriendelijk.

klantgericht, efficiënt, duidelijk, makkelijk bereikbaar, personeel is heel benaderbaar , oplossend gericht en deskundig Goed advies

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Gewoon goed, sinds ik me kan herinneren komen mijn ouders hier. En ook ik rijdt graag een stukje verder voor hun service en vakbekwaamheid. Eerlijk en goed.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Eerlijk betrouwbaar adres. Goede service en advies.

Vakkundige dorps-garage, goede service en eerlijk!

Mijn auto is hier gekocht en als er iets is met mijn auto of als hij gekeurd moet worden dan wordt hij naar De Wildt gebracht

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Een auto in onderhoud en nieuwe Yaris geleased. Alles verloopt super met volop aandacht voor de klant en zijn auto. Het spijt me voor andere autobedrijven, maar ik kan echt niets vervelends vertellen over dit bedrijf.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Bij Autobedrijft De Wildt ontvang je als klant de service, deskundigheid, snelheid, prijs-kwaliteitverhouding en gezelligheid van een echt familiebedrijf die je als klant wenst. Een full-service model waar heel veel bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen! Kortom: een hele prettige beleving en een zeer aan te bevelen autobedrijf voor al uw mobiliteitsvraagstukken!

Wij komen hier al vele jaren,mijn moeder woonde toen in noordwijkerhout en heeft daar toen een auto gekocht was zeer tevreden,wij zelf hebben ook al een aantal auto\'s bij bedrijf de Wildt gekocht en zijn dik tevreden over de service en vriendelijkheid wat wij daar krijgen.Laatst zijn we onverwacht nog even voor een klein mankementje langs geweest(zonder afspraak) maar gelijk wordt er gekeken vind dat echt service dus wij zijn dik tevreden over Autobedrijf De Wildt!!!!!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Kom al ruim 20 jaar bij garagebedrijf de Wildt voor aankoop nieuwe auto en onderhoud van onze auto\'s. Dit is een bedrijf waar service hoog in het vaandel staat en waar je gewoon een \"familiegevoel\" hebt.

Autobedrijf De Wildt is al van oudsher een full service bedrijf waar je altijd op ieder moment terecht kan. We kopen en onderhouden al meer dan 20 jaar onze auto\'s daar en dat zegt genoeg.

Ik heb in 2012 mijn auto daar gekocht. Vanaf moment 1 goed geholpen! Met elk probleem kan ik bij ze terecht en vaak valt het nog onder de service van de zaak ook!

Top bedrijf! Super vriendelijke mensen, altijd professioneel en nooit rare dingen. Ben al jaren trouwe klant en zou ze iedereen willen aanbevelen.

Ik ervaar dit bedrijf en zijn personeel als klant vriendelijk , professioneel en deskundig. Het is een niet al te groot bedrijf waar service voorop staat. Dit werkt vele malen beter dan een een groot automobiel bedrijf waar klanten zich toch verloren wanen. Je bent er geen nummer maar nog echt een klant. Dat is wat de mens tegenwoordig nog zoekt . Met andere woorden, zo zou elk bedrijf en niet alleen in de autobranden moeten zijn !!... Bijna een 10 waard, er moet nog een uitdaging blijven toch!,..

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Zojuist voor de 4e keer in 17 jaar een gebruikte auto bij hen gekocht. Wederom meer dan tevreden over ze. Zowel bij verkoop als onderhoud een uitstekende en vriendelijke service voor een schappelijke prijs. Altijd een oplossing op maat zonder onnodige kosten.

Betrouwbaar in de contacten met de client en klantgericht. Goede werksfeer onderling. Team met enorme ervaring, all-rounders.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Al sinds 1984 ben ik klant en heb een aantal nieuwe en gebruikte auto\'s aangeschaft. Onlangs een gebruikte Auris Hybride gekocht in uitmuntende staat. Voordeel van dit bedrijf: korte lijnen en ze kennen de klant persoonlijk. De medewerkers staan altijd voor je klaar! Trouwens; ze verkopen een probleemloze auto: Toyota.

Heel prettig bedrijf. Persoonlijke bediening. Prima service en betaalbare prijzen.

Venneperweg 389 2153 AA Nieuw-vennep

252672 515