Uitstekende service, klantgericht en deskundig personeel. Daarnaast een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

In 1 woord SUPER VET COOL menselijk bedrijf. Met vakkundig personeel.

• Reden bezoek Andere reden

Vanmiddag langsgereden met een auto waarvan ik dacht dat het een kat in de zak was. Ik ben echt enorm goed geholpen waarbij de heer mij van allerlei informatie heeft voorzien, ruim de tijd heeft genomen en ook zeer bekwaam over kwam. Overal was een antwoord op. Priceless! Ik ben met een zéér goed gevoel het pand verlaten, ik ben vanaf nu vaste klant voor onderhoud!

Pluspunten van dit bedrijf: -Snel handelen/ reageren -Betrouwbare indruk

De medewerkers zijn vriendelijk en altijd behulpzaam; ook als ik onverwacht hulp nodig heb. Het werk wordt altijd volgens afspraak uitgevoerd. Ik vind het heel prettig dat het bedrijf voor vervangend vervoer zorgt en tegen acceptabele kosten. Ik heb bij hen een gebruikte auto gekocht waar ik nu al 7 jaar mee rijdt en ik ben nog steeds heel tevreden met de auto. Het onderhoud wordt ook altijd goed uitgevoerd en ik heb het bedrijf er nog niet kunnen op \"betrappen\" dat zij onnodige kosten genereren. Ik ben een bijzonder tevreden klant en als de garage dit niveau vast houdt zal ik zeker klant bij ze blijven.

een vriendelijke en vlotte behandeling door mensen met kennis van zaken

Ik heb de Wildt mogen ervaren als een heel klantgericht bedrijf dat met beide benen op de grond staat. Ik heb hier een toyota prius langere tijd in onderhoud gehad. Qua service was nooit iets te veel, je kan altijd langskomen, je kan altijd bellen. Ik vond de prijzen altijd erg meevallen in verhouding tot de hoeveelheid werk die werd verricht. In de omgang zijn het allemaal prettige mensen en ik heb het gevoel dat het een team is dat elkaar ondersteunt en waardeert. Vakinhoudelijk heb ik het idee dat er veel kennis van zaken is, maar dat is meer een kwestie van vertrouwen dan dat ik dat heel goed kan beoordelen. Ik heb ooit dit bedrijf uitgekozen op basis van ervaringen van anderen en kan het nu met een gerust hart eenieder aanbevelen voor onderhoud of aanschaf van een toyota.

voor de eerste keer binnengelopen, perfecte ontvangst, voelde meteen vertrouwd, no nonsense aanpak qua verkoop, voor ons een uitstekende ervaring met als resultaat een toyota Aygo aangeschaft, vandaag opgehaald, zeker een bezoek waard indien op zoek naar een auto

Mijn familie komt al sinds mijn opa zijn eerste auto in Nieuw-Vennep bij dit bedrijf. En een van de redenen dat ik voor iedere auto en reparatie terugkom bij de Wildt is vanwege de persoonlijke aanpak en snelle service. Het is een bedrijf dat ik een ieder zou kunnen aanraden.

Mijn auto heb ik bij AutodeWildt gekocht omdat dit bedrijf mij werd aangeraden. Na de deskundige hulp raad ik dit bedrijf vanaf nu ook bij iedereen aan. Goede service, de mannen staan allemaal voor je klaar, de eigenaar is zeer deskundig over de verkoop van auto\'s en de prijs/kwaliteit verhouding was ook in orde. Bedankt voor de goede service!

ik ben hier naar volle tevredenheid geholpen. Ik heb hier een half jaar geleden een auto gekocht, en ben nog steeds blij met deze aanschaf. Mede dankzij hun grote deskundigheid en groot gevoel voor service kom ik hier graag terug, en beveel ik Toyota de Wildt van harte aan

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Een echt familiebedrijf waar de klant centraal staat. deskundige vakmensen die altijd je vriendelijk te woord staan en je eerlijk en oprecht advies geven. Vervangen geen onnodige zaken en geven op tijd aan welke zaken er in de toekomst wel preventief moeten worden vervangen. Kortom een goed bedrijf wat al jaren mijn auto in goede conditie houd. Toyota dealer maar ook voor andere merken kun je bij hun terecht.

Toyota Corolla Verso gekocht. Heel fijn geholpen. Afspraken leurig nagekomen. Sterker nog, meer gedaan dan gevraagd. Top service! Week na aankoop opgebeld worden om te vragen of de auto bevalt. Nog nooit meegemaakt. Super service!

Flexibel in de planning als het toevallig snel moet kan het ook, juiste calculatie vooraf, direct info als de auto klaar is, uitleg van de faktuur e.d. na onderhoud, schade reparatie, leen auto, etc.

Geweldige service mbt aflevering 2e hands auto. Hoewel het al een wat oudere auto is staat de service en kwaliteit nog zeer hoog in het vaandel. Ook na de oplevering werden er kosten nog moeite gespaard om een overwacht probleem toch nog op te lossen. Als vanzelfsprekend. Gewoon zoals het hoord. Super!!!! De puntjes op de i.

Zeer goed.

Zeer betrouwbaar en deskundig autobedrijf met altijd behulpzame monteurs die er alles aan doen om het rijden plezierig te houden. Met name gespecialiseerd in Japanse auto\'s waarbij Toyota en Lexus de boventoon voeren. De reparaties zijn eerlijk en de kosten scherp in prijs. Dat is de reden dat ik er al ongeveer 40 jaar klant ben!

Wij hebben er een 2e hands Avensis gekocht. Wij kwamen van de andere kant van het land en hebben inruil en prijs auto vooraf kunnen afspreken. Bij aankomst voor proefrit stond de auto netjes klaar. Nadat wij besloten de auto te kopen werd deze meteen rijklaar gemaakt, zodat we deze op dezelfde dag konden meenemen. Prima service, klant gericht en zeer flexibel.

Klantvriendelijk en betrouwbaar. Ben al jaren klant bij De Wildt en kan iedereen aanraden om daar een Toyota te kopen.

prima altijd vlot geholpen voor een vriendelijke prijs

Prettig geholpen, klantvriendelijk bedrijf. Tevreden met aankoop, nog kort in bezit dus nog geen verdere ervaringen.

Zeer prettig : klantgericht, meedenkend, service gericht

Het bedrijf heeft mijn vraagstelling prima vertaald naar de levering van een gebruikte auto. De plussen en minnen werden duidelijk verteld en heeft tot een goede keuze geleid. Al met al heeft dit bedrijf een prima reputatie omtrent betrouwbaarheid.

Zeer behulpzaam, vriendelijk, bieden oplossingen, prettig om zaken mee te doen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto