Mooie auto’s en goede service. Prettig in de bespreking en onderhandeling. Prima aflevering en adviezen Top en zeer tevreden met auto en bedrijf.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Chappeau voor het vertrouwen dat wij hebben ontvangen van dit geweldige autobedrijf

Zeer betrouwbaar bedrijf en een goede service

Super goed geholpen met de aanschaf voor andere auto. klant staat hoog in het vaandel bij hun. Super bedrijf. kan t iedereen aanbevelen als je betrouwbare occasion zoekt met goede service. wij vinden hun een Topper. wij komen uit apeldoorn is niet naast de deur, maar voor goede service en kwaliteit rijden wij graag iets verder.

Uitstekend. Bijzonder klantvriendelijk en service gericht.

Onlangs, na een best lange zoektocht naar een Lexus IS 250, bij Autobedrijf de Wildt terechtgekomen. Daar stond een mooi exemplaar die mijn interesse had. Inmiddels heb ik de auto een aantal weken in mijn bezit. Ik heb een hele aangename ervaring mbt tot deze koop en de hele afwikkeling daarvan. Auto in prima staat afgeleverd en afspraak was afspraak. Een autobedrijf dat in oplossingen denkt in plaats van problemen. Een verademing!!Dank daarvoor beste Rob.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Na mijn eerste mail- en telefonisch contact en mijn eerste bezoek aan dit bedrijf ben ik zeer te spreken!

Een heel fijn familie bedrijf, met veel deskundigheid en een fijne omgang met de klant. Er werd de tijd genomen en de auto is in perfecte staat afgeleverd.

Aardige mensen, deskundig, geven goed advies. Staan altijd klaar voor je.

Ik heb positieve ervaringen. Mijn auto wilde niet meer starten. De Wildt heeft de auto opgehaald, vastgesteld dat dit aan de brandstofpomp lag en deze vervangen. Deze gehele dienstverlening tegen een goede prijs. Ook de tussentijdse communicatie was goed.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

9, De mensen van Autobedrijf de Wildt zijn attent en we zijn uiterst vriendelijk geholpen. Ze komen erg prettig en betrouwbaar over en staan volledig achter hun product.

Zeer goede ervaringen zowel bij onderhoud als bij aankoop van een andere auto. Prettig bedrijf, goede communicatie en fijne mensen die er werken.

Bij De Wildt heb ik de auto gevonden en gekocht, die ik mezelf al jaren wens. Ik ben erg kieskeurig, drie keer eerder is de aankoop van een IS200 om diverse redenen mislukt, maar nu heb ik \'m! Ik ben zeer tevreden over de hele gang van zaken, de ontspannen sfeer, totaal niet opdringerig en Rob luistert goed naar de wensen en ideeën van mij als klant. Eindelijk rij ik met een smile van oor tot oor in een prachtige, berefijne Lexus IS200.

Ik heb hier mijn droomauto gevonden, wat een super service en eigenaar Rob luistert goed naar de wensen van de klant. Geen opdringerige verkopers hier of domme verkooppraatjes. Ga zo door met dit mooie autobedrijf!

Alsof je in een warm bad stapt. Bij elke bezoek een hartelijke ontvangst vergezeld met een bakkie koffie. Personeel en eigenaar uiterst sympathiek. Service en ontvangst geven een nostalgisch gevoel, al met al een hele prettige garage.

Ik word altijd vriendelijk en snel geholpen.

Klantvriendelijk en professioneel personeel. Alles keurig geregeld, geen verrassingen. Toezeggingen worden nagekomen, men neemt de tijd voor een klant. Als klant voel je je geholpen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Dertig jaar klant zegt genoeg. Mijn ervaringen zijn ronduit positief. Dat geldt zowel in zakelijk als in persoonlijk opzicht.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Een autobedrijf zoals je je wenst. De sevice staat hoog in het vaandel bij de Wildt. Onze \"nieuwe\" 10 jaar jonge Corolla Verso had wat koppelingsproblemen. Tot twee keer toe aan de computer aangesloten (gratis) om de auto in te leren. Uiteindelijk bleek de koppeling aan vervanging toe te zijn. Dit heeft de Wildt binnen een halve dag opgelost en dat tegen een billijke prijs. kortom super!

Afgelopen augustus 2016 bezocht ik autobedrijf de Wildt in Nieuw Vennep. Ik werd zeer vriendelijk ontvangen door Rob de eigenaar van dit familiebedrijf. De auto waarmee ik een proefrit wilde maken stond klaar. Zonder allerlei formulieren te moeten invullen, kon ik de auto meenemen voor gebruik. Dit vertrouwen gaf mij een fijn gevoel en voelt als erg klantvriendelijk. De afhandeling van de aankoop van deze auto is prima verlopen. Het voordeel bij dit bedrijf is ook dat de klant niet de welbekende 650 euro rijklaar kosten hoeft te betalen, maar 250 euro, Op de dag van aankoop lag in het hele land internet ruit en was het nog spannend of het zou lukken om de auto op mijn naam over te schrijven op mijn naam. Rob heeft alles in het werk gesteld om alles toch goed te laten verlopen. Drie maanden later had ik een onderdeel nodig voor mijn zijspiegel. Deze schade viel niet onder de BOVAG garantie maar is mij toch kosteloos toegstuurd. De Toyota Corolla Verso welke ik bij garage de Wildt heb gekocht rijdt echt geweldig en we zijn nog erg blij met deze aankoop die bij deze klantvriendelijke garage is gedaan.

Wij voelen ons erg thuis bij Autobedrijf De Wildt en zijn zeer tevreden over de service die het bedrijf levert. Er is altijd gelegenheid om vragen te stellen over de auto en/of de verrichtte werkzaamheden. Ook denken de medewerkers mee over oplossingen voor eventuele problemen. Het is erg prettig dat er altijd vervangend vervoer geregeld kan worden wanneer onze auto voor onderhoud of reparatie in de garage is.

Bij het afleveren van de auto hadden ze bij Autobedrijf De Wildt alle tijd voor mij. Eerst hebben we de benodigde administratieve handelingen gedaan, waarna elk knopje in de auto aan mij werd uitgelegd. Bij aflevering ontving ik zelfs nog een plant. Het was alsof ik een auto afgeleverd kreeg bij een officiële dealer! Toen ik net buiten de garantieperiode tegen een kostbare reparatie aanliep, ontving ik nog een aardige tegemoetkoming in de kosten. Autobedrijf De Wildt was hiertoe niet verplicht, maar omdat ze het bijzonder vervelend vonden dat de auto een defect vertoonde, werd me deze vorm van coulance aangeboden. Waar zie je dat nog!

Een fijn bedrijf goede service en staan altijd voor je klaar.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel