Excellent

Werd direct geholpen door een hele aardige meneer tijdens het onderhoud kreeg ik een lekker kopje cappuccino aangeboden met een koekje erbij. Zoals afspraak was het onderhoud snel klaar.

Altijd behulpzaam en vriendelijk

Ik had storing aan mijn verlichting van mijn Audi q5 kon meteen de volgende dag komen. En ze hebben het netjes opgelost.

Snelle en super goede service!

Altijd super goede en snelle service.

In één woord super goede service !

Super service !

Vakkundig en zeer goede service

Ik ben nu al 3 keer met mijn audi a5 cabrio daar geweest. Eerste keer net na aanschaf om het welbekende olieprobleem op re lossen. Duur om te doen, maar dat wist ik. De tweede keer om mijn automaat te verbeteren. Ook goed en vakkundig gedaan en de laatste keer voor apk en om de lekstroom na te kijken. Waar wij van uit gingen bleek niet zo te zijn. Het bleek dat er een lekkage in onze kap zat en dat er water ongezien onze auto in was gelopen, die er bijna voor zorgde dat de auto afgebrand kon zijn. Netjes gemaakt op een vakkundige en eerlijke manier. Over alle reparaties netjes uitleg gehad en de vervangen onderdelen enz lieten ze alle keren zien. Ze zijn misschien niet de goedkoopste garage, maar ik rij ook niet de goedkoopste auto, dus geef het er graag aan uit. Super bedrijf waar ik graag even 45 minuten voor wil rijden om mijn auto na te laten kijken. Mooi familiebedrijf, hou ik van!

Goede behandeling

Goed bedrijf met kennis van zaken

Vetrouwde, goede service

Netjes overleg als er iets anders is dan verwacht en/of praktischer kan. Altijd vriendelijke en flexibele service.

perfecte service

kwaliteit laat zich gelden

Uitstekende vakmensen

Je wordt vriendelijk ontvangen het is een echt familiebedrijf met heel veel kennis na afloop wordt je auto netjes gewassen komen hier al jaren en zijn zeer tevreden Mvg Karel en Wilma Klomp

Zeer deskundig en klantvriendelijk

Wederom zeer goed en vakkundig geholpen

Afspraak is afspraak

Prachtig bedrijf met realistische prijzen.

Top service kwaliteit!

Voor de tweede keer bij Weijenberg een auto gekocht en ook in onderhoud. Altijd zeer goede service, kwaliteit en vriendelijkheid.

Professioneel bedrijf met vriendelijk en ervaren personeel

Dit was onze eerste aankoop van een auto bij dit bedrijf. Het valt direct op dat dit een goed gerund bedrijf is. We hebben er een hele mooie auto gekocht tegen een goede prijs. Dit bedrijf is zeker aan te bevelen.

top

altijd volgens afspraak

Topservice

Nieuwe auto gekocht

Ik heb een Audi A4 uit 2016 kekocht en ben hier zeer tevreden over. We konden tor een mooie prijs komen en alle aandachtspunten werden netjes verholpen of aangepakt. Ook deden ze nog netjes een onderhoudsbeurt en een APK zodat de auto er weer netjes tegenaan kan! Allemaal zonder gedoe! Zeker aan te raden!!!

Passie voor auto’s

Mijn Audi A3 gebracht voor revisie van de motor. Goed en eerlijk advies vooraf. Vriendelijk. Reparatie vakkundig uitgevoerd. Zeer tevreden en zeker aan te raden voor revisie. En niet te vergeten lekere koffie!

Zeer goed bedrijf

Technisch uitstekend en zeer klantvriendelijk

Topservice

Netjes gerepareerd, goed advies en neemt uitgebreid de tijd om vragen te beantwoorden.

Is een garagebedrijf met vriendelijk en deskundig personeel, komt alle afspraken na. Ik beveel dit bedrijf aan iedereen aan.

Prettige ervaring

Goeie prijs/kwaliteitverhouding. Professioneel bedrijf!

Prima service.

Vriendelijke mensen, prima service.

Prettig geholpen

Het is een familie bedrijf met aandacht voor de klanten. Dat vinden wij erg belangrijk.

snel en deskundig

Goede service en technische kennis

t Dorp 146

5384ME Heesch