Super !!

Goed en eerlijk bedrijf

Deskundig en eerlijk.

top service en communicatie

Auto Weijenberg denkt in mogelijkheden en niet in problemen, dat waardeer ik enorm als klant.

Service met een grote S!

De grote S van Super is van toepassing op de service die Weijenberg aan ons als klant levert. Laatst weer, bandenwissel en APK keuring, waarbij het de automonteur opviel dat er toch ook op zeer korte termijn een beurt nodig was. Meteen uitvoeren? Dat scheelt tijd en is dus voordeliger. Prima actie Weijenberg!

Heldere afspraken en geen verrassingen achteraf.

Snelle diagnose en reparatie voorstel. Vlotte planning. Klantvriendelijkheid is goed. Tevreden.

service eerste klas

Correcte afspraken ook qua betaling. Ik liet mijn motor reviseren wegens een te hoog olieverbruik, de oorzaak van het probleem ligt bij VW (maar die doen alsof hun neus bloedt). Het aanbod in (België) -Vlaanderen om de vereiste klus uit te voeren was nihil. Zo kwam ik na een grote zoektocht terecht bij Ramon. Probleem opgelost en mijn verwachting ingelost. Techniekers eerste klas.

Uitstekend, betrouwbaar en vriendelijk.

Professioneel en begaan bedrijf

Zeer nette en vriendelijke service

Netjes geholpen van bezichtiging tot aflevering. Zeer vriendelijke medewerkers en net bedrijf.

goede communicatie

perfecte afwikkeling en goede informatie vooraf

Jammer dat er meestal geen leen auto aanwezig is

Dik tevreden

Duidelijke aanpak voor het olie verbruik van m'n q5 tfsi motor. Meteen EPC en APK meegenomen. Veel ervaring dat blijkt uit alles. Een garage vol met Audi, wat al een feestje is. En een duidelijk verhaal bij elke vraag die ik heb gesteld. Ik zie er naar uit morgen m'n auto op te halen.

Perfect bedrijf en geweldige service

Fijne behulpzame vriendelijke mensen

Ik kom hier al jaren verschillende Auto's al gekocht bij hun. Staan altijd klaar.

Deskundig, hulpvaardig en vriendelijk

Altijd meedenken, deskundig, hulpvaardig en vriendelijk personeel. Auto vlot gerepareerd of onderhouden, dus snel weer klaar voor gebruik

Duidelijke en snelle service

Afspraak is afspraak en alles altijd in goed overleg!

Gewoon een héél fijn autobedrijf.

Vriendelijk, meedenken met de klant, goede en duidelijke communicatie. En, héél belangrijk, zelfs ver na de garantie termijn is er een schappelijke voorstel gemaakt voor een grote reparatie. Service en klantvriendelijkheid zijn hier om door vier ringen te halen.

Excellent

Werd direct geholpen door een hele aardige meneer tijdens het onderhoud kreeg ik een lekker kopje cappuccino aangeboden met een koekje erbij. Zoals afspraak was het onderhoud snel klaar.

Altijd behulpzaam en vriendelijk

Ik had storing aan mijn verlichting van mijn Audi q5 kon meteen de volgende dag komen. En ze hebben het netjes opgelost.

Snelle en super goede service!

Altijd super goede en snelle service.

In één woord super goede service !

Super service !

Vakkundig en zeer goede service

Ik ben nu al 3 keer met mijn audi a5 cabrio daar geweest. Eerste keer net na aanschaf om het welbekende olieprobleem op re lossen. Duur om te doen, maar dat wist ik. De tweede keer om mijn automaat te verbeteren. Ook goed en vakkundig gedaan en de laatste keer voor apk en om de lekstroom na te kijken. Waar wij van uit gingen bleek niet zo te zijn. Het bleek dat er een lekkage in onze kap zat en dat er water ongezien onze auto in was gelopen, die er bijna voor zorgde dat de auto afgebrand kon zijn. Netjes gemaakt op een vakkundige en eerlijke manier. Over alle reparaties netjes uitleg gehad en de vervangen onderdelen enz lieten ze alle keren zien. Ze zijn misschien niet de goedkoopste garage, maar ik rij ook niet de goedkoopste auto, dus geef het er graag aan uit. Super bedrijf waar ik graag even 45 minuten voor wil rijden om mijn auto na te laten kijken. Mooi familiebedrijf, hou ik van!

Goede behandeling

Goed bedrijf met kennis van zaken

Vetrouwde, goede service

Netjes overleg als er iets anders is dan verwacht en/of praktischer kan. Altijd vriendelijke en flexibele service.

t Dorp 146 5384ME Heesch