goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij en ook onze kinderen rijden allemaal Opel met veel plezier.\r\nEen kleine 40 jaar al bij jullie en we zijn super tevreden.\r\n\r\nWe wensen jullie nog vele goede jaren.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een garage die nog oog heeft voor zijn klanten. Zeer positief dus

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik werd er netjes geholpen zowel aan de telefoon als in de showroom, door meneer van Baal\r\nEen erg prettig bedrijf waar service normaal is\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorig jaar oktober 2013 een occasion Vectra 2.2 automaat gekocht.\r\nkeurig afgeleverd met bloemtje en nieuwe matten.\r\nHier past maar een zin, klant is koning en zo voel je je ook.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een goede ervaring. In de garage worden we altijd goed geholpen en snel te woord gestaan. Men reageert altijd snel op onze vragen via e-mail of we worden binnen korte tijd opgebeld. Bij de koop van onze nieuwe auto zijn we ook goed en snel geinformeerd

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadat de opel dealer in Tilburg failliet was gegaan, bij Weterings terecht gekomen. Perfecte ervaring, deskundig, klantvriendelijk en eerlijk.\r\nIn 2011 een nieuwe astra aangeschaft bij de nieuwe opel dealer in Tilburg. Je denkt, bekende dealernaam met behoorlijk netwerk en ervaring, dit moet goede service zijn. Helaas geldt dit maar tot aan de handtekening. Hierna enkele vervelende ervaringen, enkele malen terug voor hetzelfde probleem, echter bleef dit probleem bestaan.\r\nHierop, na 2 jaar, terug naar Weterings en gevraagd of zij de garantie, incl. extra garantie willen overnemen en het probleem zouden willen oplossen. Toine zijn reactie, \"prima, doen we\", direct monteur erbij en het antwoord was; het is zo goed als zeker de aircopomp! Ja,wel na bijna 1 jaar is het probleem in 5 minuten helder en na\r\nanderhalve week de aircopomp vervangen. Na een week rijden, was het zeker, probleem opgelost!\r\nKlasse, bij Weterings is de klant koning, klantvriendelijk, zeer deskundig, eerlijk en betrouwbaar.\r\nNooit géén andere garage meer!\r\nToine en collega\'s, super, bedankt en tot volgend jaar.\r\nMarco van Hurne
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn van de ene verbazing in de andere verbazing gevallen bij de aanschaf van een occasion in het lagere prijssegment. Wat een geweldige service!! Een voorbeeld voor alle autobedrijven!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We kwamen eigenlijk voor een occasion en gingen enkele weken later met een gloednieuwe Opel Astra naar huis! Dit dankzij een goede inruil bij Weterings en de 5+5-deal van Opel. We zijn inmiddels al weer een keer langs geweest voor wat vragen en werden toen ook netjes en snel geholpen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb in juli 2011 een gebruikte ASTRA J gekocht en mijn Vectra ingeruild. Werd zeer correct geholpen door Toine. Mogelijkheid tot ruime proefrit. Aflevering en service achteraf zeer correct. Alle tijd wordt genomen, vriendelijke ontvangst en een persoonlijk woord.\r\nMet andere woorden een garage waar de klant klant blijft. Een aanrader.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanuit Capelle aan den IJssel, komen wij nu alweer een aantal jaren, met onze Opel Zafira bij deze garage. IEDEREEN neemt daar de tijd voor je en zijn allemaal vriendelijk. Als je een melding maakt aan Dhr. Toine, wordt er ook daadwerkelijk naar gekeken. Als je de auto komt ophalen, komt hij er ook op terug, wat er aan gedaan is. Er wordt ook meegedacht, om geen onnodige kosten te maken.Tegen een zeer vriendschappelijke prijsje kan je ook een leenwagen gebruiken. En de koffie staat altijd klaar. Al met al een ZEER gemoedelijk garage, waar wij ERG\r\ntevreden over zijn.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 3 jaar geleden ben ik, uit onvrede over de dealer in Tilburg, bij Toine gekomen. Ik wilde een proefrit maken in een nieuwe Corsa. Toine had die auto niet staan maar regelde snel een proefauto. Tevreden over de proefrit hebben we de Corsa bij Toine besteld. De afgelopen 3 jaar hebben we het onderhoud door Weterings laten uitvoeren. Onlangs heb ik een leaseauto gekregen en moesten we afscheid nemen van onze Corsa. Ook nu kwam Toine met een aantrekkelijk voorstel. \r\nIk stel de service en met name hun persoonlijke aandacht zeer op prijs en kom graag, na mijn leaseauto, weer bij hen terug.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ondanks dat ik slechts 1x een beurt heb laten geven bij deze garage, hebben ze me zaterdag prima geholpen: ik was in Gilze en zag dat er een schroef in mijn voorband zat. Weterings was echter al bijna gesloten. Desondanks werd ik direct door Toine geholpen, kreeg een leenauto mee, en kon maandag mijn gerepareerde auto ophalen. De claxon werd ook direct gemaakt, want daar had ik een oproep voor gekregen. Kosten: 25 euro + 5 euro benzine!!\r\nOngelooflijk goed! Ik heb altijd Opels gekocht in Breda bij Vriens. Ervaringen daar zijn echter heel anders: niet direct geholpen worden omdat ze te druk zijn, leenauto alleen tegen huurprijs, na reparatie weer voor dezelfde klacht terug moeten, etc.Toen ik terug wilde gaan, waren ze failliet. \r\nIk wil een nieuwe auto kopen, en door de slechte ervaringen in Breda, was ik niet van plan ooit nog een Opel te kopen.\r\nNu ben ik van gedachte veranderd: ik koop toch weer een Opel, maar dit keer in mijn geboortedorp Gilze, bij een bedrijf wat wel service verleend: Autobedrijf Weterings!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Beste Autobedrijf Weterings in Gilze\r\nInmiddels kom ik al ruim 2 jaar bij Autoweterings in Gilze met mijn Opel Zafira voor onderhoud omdat mijn eigen opeldealer in waalwijk / Tilburg failliet is gegaan. Ik ben zeer tevreden over de service en klantvriendelijke benadering en persoonlijke kontakt. Dat is toch het voordeel van een kleinere Opeldealer. Gewoon een topper die ik iedereen aanbeveel. Ben nu bezig om bij Weterings te Gilze een nieuwe Opel Meriva aan te schaffen, ook op de verkoopafdeling zijn ze zeer vriendelijk en zakenkundig. \r\nP. vd Zanden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vooral de telefoniste is zo vriendelijk
  • Reden bezoek Andere reden